Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack plant wat berry's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jack plant wat berry's

Zie jij ze niet heaven?

Comment

Re: Jack plant wat berry's

De ballen zie je zitten.
      2 weken.
      Omdat het geen zin heeft + zonde stroom, geen tl maar hpi 250w.

Zodra ik bloei zie gaat 400w erin (morgen dus) dan knallen zonder ballen maar met toppen
      Het overgepotte plantje hangt nog steeds maar komt denk ik wel goed met haar.

Omdat ik bij 1/5 nog twijfel of het zich ontwikkelt toch mannetje heb ik voor zekerheid een Extreme x Heribei (freebee) ter ontkiemen gelegd.
      Als die ene toch wegvalt komt deze als 5de maar doet eigenlijk voor spek en bonen mee.
      Ik ben mij er van bewust dat deze 2 weken achterstand heeft opgelopen maargoed houd in achterhoofd: beter IETS als NIETS

Morgen fotos, want dan heb ik rustdag!

Gr

Comment

Planten geven normaal gemiddeld bij 3,5 weken vanaf ontkieming geslacht aan. Dus 2 weken lijkt me zeer sterk, maargoed..
        Ik zie bij de middelste foto idd 1 noot helaas.

( nu zie ik ze wel duidelijk, doe die foto dan toch gewoon recht man , beter vroeg dan laat )

Comment

Ze staan gelijk op 12/12 vandaar dat ze zo snel geslacht laten zien
          baal alleen omdat ik 1 vrouwtje onnodig heb lopen stressen voor hoogstwaarschijnlijk een mannetje maargoed, weer veel geleerd deze dagen

Comment

mooi man, je hebt mijn planten bijna ingehaalt! vorige week heb ik ze geselecteerd. Hoe hoog zijn je plantjes nu (in cm)?

Comment

Zal ik straks voor je kijken mate post ik gelijk wat fototjes... heb idee dat het gestresste plantje zich langzaam hersteld.
              Heb vanmorgen de 400w vsa aangesloten en draai straks voor het licht aangaat de lamp erin. Spannend........

Al meerdere haartjes gespot dus de bloei is van start.. knallen nu!

Picture 016.jpg

Links is de groeilamp die ik nu gebruik, indien ik het niet red met de 400w ga ik terug naar 250w bloei (die rode),
              die 250 groei heeft in ieder geval zijn werk bewezen dacht ik zo! Top spul is het!

Gr

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

400w draaiend, nu alleen nog de temperatuur in de gaten houden.
              Fototje:

Picture 017.jpg

@ cook: De grootste is nu 16 cm en was ook het twijfel gevalletje maar blijkt toch vrouwtje te zijn

Gr
              Last edited by Ikweekniet; 31 March 2013, 14:00.

Comment

Maximaal 30.3 graden word het met de 400watter dus ik zeg doen!
                Heb gister ook 4/5 gefimt, dus even zien wat dat doet..

Gr

Comment

Comment

Ja bij ene was het echt FUCK I MISSED MISSED lol.. kan niet wachten tot ze zich ontwikkelen tot dikke knuppele
                    Ja meestal heb je er wel 1 rare tussen zitten in de familie, ik ben die van mijn familie hehe

Gr

Comment

beetje laat maar ik schuif aan,

goodluck met je verder verloop we duimen voor een goed einde,

greetzzz Ferron

Comment

Welkom, en beter laat dan nooit toch? leuk dat je meekijkt!

Gr

Comment

Maximale temperatuur vannacht was 29 graden met de 400w.
                          Afzuiger staat wel vol open dus zet te denken voor volgende ronde geluidsdemper te halen om het geluid te minimaliseren.

Dacht gister wiet te ruiken maar weet het niet zeker.
                          Indien ik het weer ruik ga ik het stuk slang tussen filter en afzuiger vervangen voor een combiconnect ipv sonoconnect.

We zullen zien
                          vnv zal ik voor lamp aangaat fototje posten, plantje rechtsvoor heeft het moeilijk maar komt uiteindelijk wel goed denk ik.

Tot vnv!

Gr

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Als beloofd fototjes.. zoals jullie zien gaan ze super
                          Mevrouwtje rechtsvoor blijkt toch goed hersteld dus dat gaat helemaal goed komen!

Picture 019.jpgPicture 023.jpgPicture 025.jpg

Gr
                          Last edited by Ikweekniet; 2 April 2013, 18:04.

Comment

Een goedemiddag,

Temp. blijft goed onder controle 29 max. en 21 min. en dat is ook te zien aan de plantjes!
                            Het geschrokken plantje rechtsvoor is klaar voor te knallen, en heeft zich toch snel opgekrabbeld..
                            Jullie zien dat ze even genoeg water heeft gehad.. De andere ga ik zo even bezien..

Picture 001.jpgPicture 002.jpgPicture 003.jpgPicture 004.jpgPicture 005.jpg

Alles zijn gangetje zoals jullie zien... Bloeidag 4.
                            Heb ze paar dagen geleden allen gefimt op die rechtsvoor na (die had al genoeg te verduren), op die closeup kun je het beetje zien.
                            Even afwachten wat het word natuurlijk.

Groentjes,

Ikweekniet
                            Last edited by Ikweekniet; 4 April 2013, 19:46.

Comment

volgens mij hebben ze genen van kool!

Comment

Als ze maar niet zo smaken!

Comment

Bezig...
                                X