Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack plant wat berry's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jack plant wat berry's

He mede-liefhebbers van het groene kruid, vanavond even een update!

Bloeidag 8 / bloeiweek 1 zit erop!

Picture 004.jpgPicture 005.jpgPicture 007.jpgPicture 008.jpg

Het plantje wat met overpotten een tik heeft gehad:

Picture 009.jpg

Dametje linksvoor gaat knallen!

Picture 010.jpgPicture 014.jpgPicture 013.jpgPicture 012.jpg

Ik ga ze morgen 300 ml elk geven met heel klein beetje groeivoeding en dan bloeivoeding en topmax van biobizz, daar was ik nog niet mee bewogen.
    Dan geef ik ze woensdag alleen water en vrijdag alleen bloei en topmax, en dan zondag alleen water. Wil de bloei nu echt aanwakkeren..

Zie lange jan midden achter staan! Heb ik nu midden onder de lamp gezet (35cm) om strekken tegen te gaan.

Picture 006.jpgPicture 016.jpg

Gr

Ikweekniet

Comment

ziet er super uit laat de toppen maar komen

succes

Comment

Vanvond weer even een update!
        Inmiddels Bloeidag 14 / en morgen dus bloeiweek 2 erop zitten Nu begint het leuk te worden!!!!

Wat is een update zonder fotos?

Picture 004.jpgPicture 005.jpgPicture 006.jpgPicture 009.jpgPicture 014.jpgPicture 015.jpgPicture 018.jpgPicture 019.jpg

En wat vinden jullie?

Gr

Ikweekniet

Comment

Ze staan er mooi bij hoor, alleen denk ik een beetje te nat, voor de rest mooi groen.
          knalle maar, lekker aandikken die buds
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Zonde toch van zo'n 400 watter zo of betaal je de stroom niet zelf???
            GRTZ Thur
            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

@ berry: thanks, ja heb ze even paar keer goed bloei meegegeven (wel flink verdund ofcourse) en geef ze morgen alleen water.
              Fotos van toen lamp net aanging dus ze lagen ook nog te slapen

@ Thurgood, ik betaal de stroom zeker zelf, maar hoe bedoel je zonde? Kun je wat duidelijker zijn?
              Last edited by Ikweekniet; 14 April 2013, 18:32.

Comment

Gaat lekker jack! Waag het niet om me ook in te halen met de bloei!

Comment

Ik zal zaterdag of zondag weer een foto posten dan gaan we het zien thanks mate

Keep it green!
                  Die van mij nu dag 2 op dieet, misschien morgen nog een dag.
                  Dan krijgen ze water.
                  Vrijdag krijgen ze nogmaals water en zondag weer voeding.

Comment

Ik bedoelde je kunt er toch veel meer kwijt onder een 400 watter? ben ook van mening dat als je ze een weekje of 2 langer op 18 uur had laten staan je de dubbele
                    opbrengst had gehad als wat je er zometeen gaat afhalen......ik kweek met 250 watt en heb er al 9 onder staan in 11 liter potten.....dat bedoelde ik met zonde van zo'n 400 watter...denk dat ik op deze manier meer eraf trek met mijn 250 dan jij met je 400....niet boos of aanvallend bedoeld hoor....maar miss een tip voor je volgende ronde
                    denk dat jou tentje ook 90x90 is??
                    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Ik vat het ook totaal niet boos of aanvallend op kerel, ik was gewoon nieuwsgierig waarom, vandaar ook pb.
                      Ik zet er niet meer als 5, en heb daar mijn redenen voor, denk dat je deels wel ken invullen waarom

Dat ik met langere voorgroei meer had kunnen afhalen ben ik met je eens.
                      De manier wat ik toepas (12/12) heeft meer nut als ik meer planten zet maar dat wil ik dus niet.
                      Het was meer uitproberen wat de plant deed, en lekker makkelijk voor eerste ronde.
                      Ook voordeel is dat ze niet zo groot worden, heb maar 80x80x160.
                      Ze bloeien ook lekker snel af wat betekent: snel mijn schone wietje ipv de coffeeshops !!

Zal voor volgende ronde hopelijk genoeg te roken hebben, en zal ze dan ook langer voorgroeien.
                      Zit te denken om te gaan scroggen dan..

Oke update van vandaag is dat plantjes overvoed zijn en misschien wat te warm hebben gestaan.
                      Heb ze inderdaad afgelopen week flink gewaterd met bloei en heb helaas geen spuitje dus doe echt 1 druppeltje voeding de keer maar kan dus niet 1 ml precies afmeten.
                      Beetje knullig want door zon lullig spuitje zijn ze wel overvoed.

Heb vertrouwen dat ze herstellen, maar ze gaan nog even op dieet.
                      Topjes flink in de maak, begint ergens op te lijken.
                      Alleen jammer van de gele gekrulde bladeren momenteel maar goeie les voor toekomst!

Thanks voor reactie
                      Zondag foto update!! Komt goed

Comment

overvoeding vinden ze niet leuk nee. Na een week ziet ze er wel weer zo uit als het hoort Ik wacht in spanning op de foto update!

Comment

Ik weet het echt niet meer, te weinig? te veel water?

Picture 003.jpg

Comment

te weinig! kan je toch makkelijk achter komen door eens aan je potten
                            te voelen? zit heel wat verschil een een natte en een droge pot
                            <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Jack plant wat berry's

Potten optillen, geef 300 a 400ml per plant ofzo en kijk is na een paar uur, als ze er al 10x beter uitzien was het te weinig ghehehe maar het ziet er zo uit inderdaad!! Grtz

Comment

Comment

Bezig...
                                X