Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack plant wat berry's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jack plant wat berry's

Korting op 420shop
    Hoi mijn naam is Jack en ik heb gisteren wat berry's geplant.

Heb er veel moois over gehoord en dit heeft mij nieuwsgierig gemaakt.
    Hopelijk gaat dit mij een mooi rokertje opleveren.

Fotos:

Picture 025.jpg

Picture 020.jpg

Picture 019.jpg

Jiffys gister laten intrekken in water met temperatuur van 23.9 en PH van 5.8.

Picture 022.jpg

Picture 023.jpg

Picture 021.jpg

Vraag: Hoe kan ik die ph sneller terug laten lopen? Of is het echt ph - toevoegen tot 5.8 (ik start vanaf 8)

Temperatuur is rond de 28-29 graden met lamp aan, en rond 22 met de lamp uit.
    Zal het met 400w aan moeten zien maar denk als ik een ventilatortje erbij nog in de tent hang dat het wel goed komt.

Picture 027.jpg

Picture 047.jpg

Tips en suggesties zijn welkom!

Gr

Ikweekniet
    Last edited by Ikweekniet; 8 April 2013, 15:03.

Re: Jack plant wat berry's

het hangt er ook heel vaak vanaf waar je je metertje hangt bove is het warm onder koud. Ik probeer verschillende plekken uit(bodem-bovenin-planthoogte)als je dan het gemiddelde neemt zit je altijd goed.

Heb je een actieve inlaat? scheelt al gouw 3 grade en koop je voor 20 euro(185kub)
    Probeer wel je luchtvochtigheid een beetje op te krikken naar de 50-60
    En dan me laatste mededeling ductape is prima hoor als je al je electra maar veilig heb aangesloten

greets psy

Comment

Ja dat met die temp/hygro meter en het opmeten van de gemiddelde temperatuur gaf ganjalf inderdaad ook al aan de chat.
      Ga er eens mee aan de slag de komende dagen.
      Heb geen actieve inlaat maar heb in de kamer een ventilator gezet in de hoop dat ie wat zakt (vooral dadelijk met 400w word het uitkijken)
      denk zelf dat een ventilator in de tent al heel wat gaat schelen.
      Had een clipventilator maar die heb ik eruit gehaald want maakte teveel herrie.

Zal morgen aan de slag gaan met wat PC-fans die onder de lamp de hete gaan lucht wegblazen.
      De luchtvochtigheid, tja, schommelt beetje, nu zit ie wat lager maar temp buiten is ook benauwd.

Ga vanavond ook de slang (uitblaas) inkorten, en dan richting de gang laten blazen,
      nu blaast ie beetje naar de inlaat en heb je eigenlijk constant verwarmde lucht die hij aanzuigt.

bedankt voor de reactie kerel, je bent de eerste in mijn verslaggie!

Gr

Comment

dan ben je goed op weg haha

Enne iemand mot de eerste zijn he haha
        ik kom af en toe nog wel is gluren hoe het staat met de vorderingen

greets psy

Comment

nou dat ziet er allemaal goed uit man ................stoeltje word gezet
          ennuh over dat ducktape ik zou alsnog slangenklemmen dr bij doen kheb zelf ook zlvde tentje en mijn ervaring is dat t open en dicht doen van je tent best wel schommelt van binnen allemaal
          (beweegt) maar das ieder zn eigen keuze natuurlijk......kben benieuwd naar de vlgnde update...
          greeeetsss slither

Comment

@ psy: schuif gezellig aan kerel, als ik iets fouts doe schroom niet het te melden

@ slither: welkom in mijn tuintje slither maar hoe bedoel je precies, je begint over ducktape en slangklemmen en vervolgens dat de tent schommelt als je hem open en dicht doet hehe. Ik heb het wel gemerkt inderdaad maar gewoon 1 hand vasthouden en andere ritsen. Tevens vroeg ik me met die ducktape af of het geur kan lekken want dat is natuurlijk niet te bedoeling he.. Maar jij bedoeld nog een slangklem eroverheen? Want dat kan wel, loshalen zie ik niet zo zitten, wat een *** werk was dat

Heb ook besloten snachts te gaan draaien (scheelt in stroom, en temp is dan lager als overdag) ook ben ik dan meestal thuis en dat geeft toch beter gevoel dat ik thuis ben als de lamp brandt. Dus morgen blijft het overdag donker, en morgenavond gaat de zon weer schijnen.
            Zit me alleen te beraden of het uberaubt zin heeft de lamp aan te zetten als de zaadjes nog niet ontkiemt zijn.

Gr

Ikweekniet

Comment

als het goed vast zit met ductape en loshale is een kutwerk dan zal het tog ckr ook sterk genoeg zijn om je tent open te ritsen lijkt mij een beetj onnodig geld uitgeven. Ductape lekt niet

Comment

jep dubbel op bedoel ik gewoon slangenklem dr bij over heen ja..........en indd wat n gr*f werk is dat ja lol
                ik zal vanavond als me zon op komt hehe.....paar foto s plaatsen van mijn tent (binnenkant)
                ik heb namelijk ook zij stangen in de breedte gemonteerd want zoals je waarschijnlijk wel merkt of nog gaat mee maken,
                zuigt je tent zo maar 10 cm naar binnen das wel n beetje zonde van ruimte vond ik

ja me verhaal was n beetje vaag lool bedoelde indd dat als je m veel open en dicht doet gaat je ducktape los laten door t geschommel
                want door de vocht en warmte werkt ducktape niet optimaal
                maar dat is wat ik heb betekent niet dat iedereen daar last van zal hebben

greeeetsss slither

Comment

Je moet er 2 naar voren en 2 opzij liggen.
                  Ik heb ze beetje samen laten komen waar meeste gewicht samenkomt (filter) en ernaast (bovenop) staat de afzuiger.
                  Heb deze op karton gezet zodat gewicht verdeeld is.

Ik heb er niet zoveel last van dat de tent 10cm naar binnen zuigt, is dat erg?
                  Heb de flappen wel open staan en de afzuiger op 50% (hij waait wel naar binnen zeg maar, maar is maar minimaal)

Heb net zaadjes gekeken en 3 laten hun kopje al zien ben vannacht vader geworden!!

Gr

Comment

gefeliciteerd

Comment

veel succes deze ronde

Comment

thanks mannen!

Picture 029.jpg

straks voor het licht aangaat even weer inwateren met ph 5.8
                        Last edited by Ikweekniet; 9 March 2013, 14:10.

Comment

Ziet er hier goed uit, zal hier ook eens op zun tijd komen kijken,
                          succes en op naar een mooi eindresultaat
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

laat die berry's maar komen he jack!!!! volg je man
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

@ berry ryder: daar gaan we voor!
                              @ Medical-Spliff: gooi de pizza er maar vast in kerel!

5 v/d 10 zijn boven

Comment

Bezig...
                              X