Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack plant wat berry's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jack plant wat berry's

Een groene lamp is niet duur hoor....

mobile message

Comment

Ik ga 10 min. voor de lamp aangaat naarbinnen om water te geven, en alle andere werkzaam heden, als foto maken enzo.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
        Als de lamp uit is moet je zeker niet binnen komen makker, dan krijg je lichtstress.
        het moet tijdens de donkere periode ook echt pikdonker zijn.en blijven
        In de bloei al meer dan in de groei, je kan wel eens je kop binnen steken doe het gwn nie te lang.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ikweekniet View Post
        Gewoon weg blijven dus! Hoop niet dat ik ze al gestrest heb dan?

Zal vervolg een uur voor lamp aangaat gaan verzorgen.
        Of beter als de lamp aangaat?
        Want heb ergens gelezen 2 uur voor het licht aangaat water geven.

Gr
        Owja je geeft best twee uur NA. Je wortels zijn nog niet wakker als het ware en ong na half uur komt dat echt op hang. Dus water geven best half uurtje nadat lamp aan is.
        verzorgen zoals toppen en bladen wegnemen of dieven en dergelijke doe je best vlak nadat lamp uit is, dan stopt de sapstroom en heeft de plant er minder last van.

Grtz
        sigpic

Comment

Idd bubba. Vorige ronde dacht ik dat ik in het einde van de bloei wel even een paar keer kon kijken, ik merkte direct dat de banaantjes zich ontwikkelden!

Comment

nacht is nacht en dan heb je niks in je tent te zoeken!!!!!! doe je dat wel tja... je dames verzorgen en wateren dat doe je als je lamp een half uurtje aanligt, vroeger hoef je echt niet te gaan wateren want je zal niet juist wateren ook!!!!! water je als je lamp net aangaat dan zullen je potten nog zwaar aanvoelen, laat je ze een half uurtje of langer met rust dan zal je merken dat diezelfde potten heel wat minder wegen...tekening overbodig zeker
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

nacht is nacht en dan heb je niks in je tent te zoeken!!!!!! doe je dat wel tja... je dames verzorgen en wateren dat doe je als je lamp een half uurtje aanligt, vroeger hoef je echt niet te gaan wateren want je zal niet juist wateren ook!!!!! water je als je lamp net aangaat dan zullen je potten nog zwaar aanvoelen, laat je ze een half uurtje of langer met rust dan zal je merken dat diezelfde potten heel wat minder wegen...tekening overbodig zeker
              Echt zo weinig kwekers die weten van die groene lamp. Vreemd. Check jullie basiskennis en kijk wat cervantes videos

mobile message

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
                Echt zo weinig kwekers die weten van die groene lamp. Vreemd. Check jullie basiskennis en kijk wat cervantes videos

mobile message
                Tuurlijk kennen we de groene lamp, maar als jij ligt te slapen moet ik jou toch ook niet lastig vallen,
                die paar uur niet kijken, des te spanneder als je kijkt na die uurtjes
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                  Tuurlijk kennen we de groene lamp, maar als jij ligt te slapen moet ik jou toch ook niet lastig vallen,
                  die paar uur niet kijken, des te spanneder als je kijkt na die uurtjes
                  Tja. Gaat soms ook niet anders he...

Voorbeeld: als ik ze behandel tegen beestjes, preventief, dan moet dat ook met de lamp uit anders verbranden de blaadjes...

mobile message

Comment

Toch wel handig zo'n groene lamp dus.
                    Stofwisseling gaat overigens gewoon door alleen wat langzamer snachts, maar na 12 uur nacht is de batterij (suikers van de dag) wel een beetje redelijk leeg.

Gaat mooi daar Ikweek, hou ze een beetje groen he, en je mag best wel wat dichter bij het plantje water geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
                      Tja. Gaat soms ook niet anders he...

Voorbeeld: als ik ze behandel tegen beestjes, preventief, dan moet dat ook met de lamp uit anders verbranden de blaadjes...

mobile message
                      Maar dat doe je dan vlak nadat lamp uit gaat of twee uur voor, we hebben het toch over water geven en niet over nevelen ?
                      sigpic

Comment

Water geven lzt ik niet zo op wanneer eigenlijk...ik heb het over nevelen idd.

mobile message

Comment

Ziet er leuk uit.
                          Dat in het begin kijken had ik ook wel een beetje.
                          Heb et mezelf afgeleerd na een tijdje.
                          Overigens geef ik vaak een uur na aan gaan van de lampen.
                          Dit doet ze altijd veel deugd.
                          Te veel water geven is een makkelijk begane fout en volgens mij staan ze liever een dagje wat droger als te nat.

Ik zet mijn stoeltje hierbij.

Zoetstof
                          Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                          Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Ja net als hydro
                            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Thanks voor alle reacties mensen! zo zie je dat ieder toch zijn eigen manier heeft van kweken (maar goed ook!!!)
                              Zo kunnen we nog wat leren van mekaar.

Betreft het water geven moet ik even kijken omdat ik s'avonds vaker bezoek heb.
                              Kan niet even zeggen ik ga de plantjes water geven want niemand weet het...

Half uur erna is nog haalbaar toch? Anders moet ik maar gaan schuiven.

Gr

EDIT: Als ik NU de klok (2 uur/pinnetjes) opschuif, dus bij het aangaan 1 eraf, bij het uitgaan 1 erbij. Brengt dat stress voor de plantjes?

Comment

Dan kan je idd beter ff wachten met water geven idd maar je kan rustig 2-3 uur nadat de lamp aan is ook water gven hoor..
                                Wat betreft je klok omschakelen zal niet zo heel veel uit moeten maken dat 1e uurtje heb ik de vorige ronde ook gedaan en de dames bloeide lekker verder

greets psy

Comment

Bezig...
                                X