Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack plant wat berry's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jack plant wat berry's

Ik gebruik een weegschaal.
    5 gr is 5 ml.
    Kan je vanwege andere massa niet goed zeggen, et is geen water.
    Dus pak ik altijd 4,0 t/m 4,5gr per liter water.
    Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
    Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Djw die heb ik liggen maar mijn ervaring is dat ze snel verstopt raken en doordat het zo stroperig is moeilijk aflezen.
      Zal morgen nog eens proberen met die dingen heb nog 3 van liggen.

Zoetstof dat is ook een goeie maar kun je eens precies uitleggen hoe je het weegt?

Comment

Ik leg de dop op mijn weegschaal, gaat tot 0,01, zet em aan zodat ie 0 aangeeft.
        Dan schenk ik wat in et dopje tot deze 10gr ongeveer aangeeft en dat pleur ik door 2 liter water.
        Makkelijker kan niet. Neem iets minder omdat et iets zwaarder is als water.
        Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
        Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Ok duidelijk, alleen mijne rond af op 0.1 dus ga het eerst met de pipetjes proberen.

Thanks voor het meedenken

Comment

Ga gewoon naar de apotheek makker, vraag een spuitje om hoestdrank te kunnen dozeren voor je kleine
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Zal als ik er ben proberen aan te denken vergeet het zelf ook steeds. hahaha
              Komt goed!!!

Comment

Het gaat goed met de dames.
                De geknakte zijn hersteld (mevrouw rechtsachter te erg ) en ze zijn allen bezig flink toppen aan te maken.
                Het ruikt heerlijk zoet in het tentje en merk dat er bepaalde toch verschillend ruiken.
                Ik kan niet zeggen of dit de paarse/groene pheno is gezien ik nog geen paarse kleur gezien heb..

Met pipetje de voeding doseren kan dus blijkbaar toch haha
                heb ze 4 dagen terug 1 ml grow, 1 ml bloom en 1,5 ml topmax van biobizz gegeven op 2 liter.
                Toen dagje niks, en toen 3x halve ml op 2 liter.
                Gisteren niks, en vandaag krijgen ze water met appelstroop (thanks hjm voor jou bijdrage hierin)
                hopelijk reageren ze er goed op.. en zo ja dan blijf ik dit geven tot de dag van oogst.

Vraag me alleen af als ik ga spoelen, of ik dan de laatste 2 weken (zonder voeding) ook soms puur water moet geven,
                of dat het elke keer kan met appelstroop? Wie kan me hier antwoord opgeven?

[Morgen laatste dag bloeiweek 6]
                Foto's:

Picture 001.jpgPicture 005.jpgPicture 006.jpg

Picture 011.jpg Picture 004.jpg

De brave geknakte:

Picture 007.jpg normaal onderliggende toppen Picture 008.jpg

Zoals jullie zien is de ongetopte/geknakte rechtsachter weer helemaal omhoog gekropen..
                Na een paar keer buigen heb ik het maar opgegeven, want ze laat niet met zich sollen.
                De kleine eigenwijs!
                Zo dat was hem weer, tot de volgende dames en heren!

Comment

Nice jack! Appelstroop was toch voor meer ijzer of wilde je een lekkere smaak? Waarom heb je ze trouwens geknakt, je tent is best hoog toch?

Comment

Thanks cookie idd voor de smaak en ijzer.
                    Zie sommige tekortkomingen op de bladeren dus misschien draagt het iets bij.
                    Deze ronde is echt een leerronde; gelijk 12/12, getopt, gefimt, gesupercropt (knakken), appelstroop etcetc.

De reden dat ik de 2 geknakt heb is omdat 1 vanaf begin al voorsprong had, en de ander omdat ik deze ongetopt liet om te zien hoe die groeit.
                    Deze 2 moesten +/- 35 cm van de lamp terwijl de overige 3 +/- 45 cm eraf stonden. Nu is het ongeveer egaal.
                    Alhoewel die rechtsachter niet geluisterd heeft want die staat weer fier rechtop

Comment

Dat is idd goed voor de ervaring. Ook al een leer kweekje net zoals ik.

al moet ik nog steeds toppen en fimmen

aankomende week ben ik op vakantie dus ik ben benieuwd naar de groei straks

Comment

Ja leerronde noem ik het, met hopelijk genoeg opbrengst fijne vakantie maat!!! Waar ging je ook alweer naar toe?

Comment

bedankt jack. Paar daagjes naar parijs, dus ik hoop dat ik daar internet heb

Comment

Veel plezier kerel een dikke roken bovenop de eifeltoren

Comment

Morgen laatste dag bloeiweek 7 nog 2 weekjes te gaan! en wat denken jullie?

Picture 001.jpgPicture 002.jpgPicture 003.jpgPicture 004.jpgPicture 005.jpgPicture 006.jpgPicture 007.jpgPicture 009.jpgPicture 010.jpg

Vanaf nu alleen nog water met 2/4 per week een beetje appelstroop.

Comment

Dat ziet er al lekker uit kerel. Nu nog die laatste loodjes he
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Bezig...
                                X