Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower Think Different (Beginner)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower Think Different (Beginner)

    Korting op 420shop
    Hello aan iedereen!

    ik ben een beginner en heb 3 plantjes "Think Different" van Dutch Passion. Ze zijn al 1 week verder en zien er redelijk hoog uit vind ik, niet?
    En wou vragen of dit normaal is.
    En als tips zijn altijd welkom natuurlijk! Ik hou jullie op de hoogte hoe het verloopt.

    Er hangt nu 1 lampje boven, en naarmate ze groter worden zet ik er Tl-lamp boven, ventilators ga ik vandaag nog halen. Ze krijgen plantenvoeding en voldoende water.
    Dank u voor de hulp alvast!
    foto 1.jpgfoto 2.jpg
    Kruimel, Draai em, lik em, steek em op en pas em door
    Kweekverslag 2! Big Bud's!

    #2
    Re: Autoflower Think Different (Beginner)

    ze strekken wel een bettje wat voor lamp gebruik je nu?? en aan 1 tl lampje zal je niet genoeg hebben
    heb je ook afzuiging en filter?

    greets

    Comment


      #3
      Re: Autoflower Think Different (Beginner)

      Ik gebruik nu 1 lamp van 24W maar ik ga 2 TL-Lampen kopen hoor
      En dat was ook nog een vraag, sorry voor het noob-gehalte, maar wat wordt er precies bedoeld bij filter? en Afzuiging ga ik ook vandaag doen
      Wat kan ik tegen het strekken doen ? Want ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze zo in de hoogte gaan
      Kruimel, Draai em, lik em, steek em op en pas em door
      Kweekverslag 2! Big Bud's!

      Comment


        #4
        Re: Autoflower Think Different (Beginner)

        ik neem aan dat dat dan spaarlampen zijn?? dan 5cm bove de dames hangen.
        Koolstoffilter koppel je aan de afzuiging om de wietgeur tegen te gaan buiten je kastje

        suc6

        Comment


          #5
          Re: Autoflower Think Different (Beginner)

          fel merci =D