Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste binnenkweek

Korting op 420shop
    Ben nu al een twee weken bezig met mijn kweek en nu begint er goed schot in de zaak te komen. Er staan 3 carnival plantjes in, ze zijn nu een 15cm hoog en hebben een steel van 1cm, nu vraag ik mij af of dat wil zeggen dat het kleinere planten zullen zijn of dat ze gewoon sterk zijn. Ze ge groeien echt breed ook. Van voeding gebruik ik plagron 100% bio. Ze groeien in hoogte ongeveer 1,5cm per dag. Hoelang kan ik ze laten groeien?

Re: eerste binnenkweek

je volledige set-up zou handig zijn en pics zouden nog handiger zijn!!!!!laat maar komen grietje
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ze staan in kast 1,2 1,2 2m met 600 lamp en 225kub afzuiging foto's van de kast staan in mijn vorige topic. Foto's van de plantjes kan ik enkel mailen, kan enkel met mijn mobiel surfen nu.

Comment

heb geduld hoor only pic's do the trick, ben benieuwd
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

En ze gaan eindelijk de lucht in �� Zullen volgens mij gewoon sterke plantjes zijn, als ik het bekijk bij gisteren zijn ze goed geschoten. Ze zien er trouwens echt gezond uit, echt mooie donkergroene bladeren en een heel aangename citroen achtige geur. Mmm ziet er veel belovend uit

Comment

Prima!

Comment

Inderdaad prima, ik denk dat ik er gewoon te veel op zit te kijken. Klein beetje te ongeduldig

Comment

Als je hier kunt tiepen kun je toch ook foto's uppen hier ?
                Klik op dat icoontje : boompje.jpg
                Of anders op tinypic.com of mbv Tapatalk misschien ?
                Mgoed, ik heb niet zoveel verstand van Gsm's

Je geeft nog geen voeding aan je 2 weken oude baby's toch ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanx voor de tip maar lukt ook niet, net geprobeerd. En geef ze al voeding vanaf dat ze hun kopje boven de grond staken. 100% bio van plagron voledige set, ik volg hun schema. Maar ze zijn ondertussen al een 20cm. Groeien toch goed, denk ik.

Comment

Heb net mijn meisjes hun vitamientjes gegeven, 8ml alga grow 2ml power roots en 10ml vita race op 2liter water. Heb ze ook nog eens gemeten en de grootste is nu al 23cm dan 19 en 17cm. Dus alles normaal, ben ondertussen al goed aan het rondsnuffelen geweest tussen kweekverslagen van mede growers en als ik hun foto's vergelijk met mijn meisjes, zit ik goed op schema. Komt allemaal goed. Grtz

Comment

Als ik de L een plaatsje verplaats heet je peealert. Grappig

Volgens mij zijn er geen problemen bij je, en het is nog niet echt een growverslag, om de 10 a 14 dagen een fototje mag wel hoor.

Uit je commentaar lijkt het er iig op dat je geen problemen ondervind. Nogmaals een fofotje zullen mensen apprecieren.

Die van mij groeien ook 1,5 tot 2,5 cm per dag hoor, dus das normaal onder 600W. Wat is de vraag eigenlijk. Ik zou op 1,44m2, ze wel 4 tot 5 weken groei geven.

succes
                      Last edited by heaven; 12 March 2013, 09:10.

Comment

Comment

http://www.plagron.com/nl-nl/kweekst...2/100-bio.aspx hier het grow schedule dat ik volg. De foto's komen straks nog. Hier ook nog info over het soortje dat er in staat http://www.marijuana.com/wiki/carnival/

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

WP_20130313_029[1].jpgWP_20130313_022[1].jpgWP_20130313_022[1].jpgWP_20130313_020[1].jpgWP_20130310_010[1].jpgWP_20130313_027[1].jpgWP_20130313_026[1].jpgWP_20130313_024[1].jpg zoals beloofd WP_20130313_023[1].jpg
                          Last edited by peelaert; 13 March 2013, 09:17.

Comment

Zoals jullie zien op de foto's zijn ze toch wel op schema volgens mij, ze zijn nu aan hun 3de week gestart, let my now what you think. Grtz

Comment

Mooi !

Comment

Bezig...
                              X