Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: eerste binnenkweek

    Zo deze avond krijgen mijn meisjes normaal gezien terug hun vitamientjes, zelfde hoeveelheid als de eerder deze week. Maar kan je eigenlijk je plantjes overvoeden?

    Comment


      #17
      Re: eerste binnenkweek

      mooie kroppen sla al hoor, dat zien we graag!!!!
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #18
        Re: eerste binnenkweek

        Echte bio sla, alleen die kleuren van die voeding snap ik niet, op de fosfor na. In de natuur heb je toch geen fluor groen?? Plagron bio, bio bizz, hypro, wat zijn dat nou weer voor een kleuren.

        Ze gaan goed daar zo ik zeggen.
        Andwoord op je vraag: je kunt planten overvoeden, ook met bio, maar dat gaat veel langzamer dan met mineraal.

        Comment


          #19
          Re: eerste binnenkweek

          De foto's zijn nog bewerkt geweest achteraf, belichting was niet zo goed. Zal er volgende keer op letten. Nu zijn ze echt goed de lucht in aan het gaan, het verschil is dag op dag goed zichtbaar, hoelang blijven ze ongeveer nog door groeien als ik overstap naar 12/12???

          Comment


            #20
            Re: eerste binnenkweek

            Van wat ik weet groeien ze nog twee a 3 weken door in de bloei.
            Maar ja, ik ben zelf net begonnen, ik zal een foto van mijn 2 dgn oude zaailing laten zien
            Ik vraag me af wat jij er van vind


            foto (4).jpgfoto (7).jpg

            Comment


              #21
              Re: eerste binnenkweek

              Oorspronkelijk geplaatst door peelaert View Post
              Zoals jullie zien op de foto's zijn ze toch wel op schema volgens mij, ze zijn nu aan hun 3de week gestart, let my now what you think. Grtz
              A-vul je potten netjes tot de rand want dit ziet niet uit.
              B-10ml wortelpoep op 2 liter water en 5 ml voeding en die vita race ken ik verder niet
              C-het duurt ongeveer 2 weken voor ze daadwerkelijk gaan bloeien wanneer je ze op 12/12 zet
              D-ja je kan je planten overvoeden
              E-......niks

              @bouncer
              het zou netjes zijn als je voor je eigen plantjes je eigen topic opent mijn mening
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #22
                Re: eerste binnenkweek

                Wel ik ben aan het twijfelen wanneer ik zal overstappen naar 12/12. Als ik het komende maandag verander, zouden ze dan een 5 tal weken groei gehad hebben. Maar ik twijfel of ze dan al groot genoeg zullen zijn om de kast goed te vullen. Ze mogen ongeveer 1,2m worden, gaan ze dat nog halen in die 2weken die ze nog door groeien of laat ik ze nog een weekje langer staan? Ze zijn nu een 25 tot 30cm

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Ja volgens mij zien die er al goed uit, let them grow zou ik zeggen. Komt allemaal goed. Grtz

                Comment


                  #23
                  Re: eerste binnenkweek

                  Help, mijn blaadjes worden geel aan de topjes!!! Kan dit door lv zijn, is altijd maar rond de 40%

                  Comment


                    #24
                    Re: eerste binnenkweek

                    Wat een paniek vandaag, als ik deze morgen eens ging checken in mijn kast kom ik bijna mijn ogen niet geloven. De dames lieten hun hoofdje hangen, was blijkbaar al een tijdje teveel water aan het geven. Het zag er niet goed uit. Maar nu vanavond zien ze er al veel beter uit, heb ook potten wat bijgevuld met aarde. Was nodig, nu groeien doen ze nu wel goed. Beginnen echt planten te worden nu.

                    Comment


                      #25
                      Re: eerste binnenkweek

                      Kleine update, de dames doen het Super, de grootste meet nu al 34cm. Ze krijgen hun snukje ook de vertakkingen groeien echt goed mee, nu woensdag worden ze op 12/12 gezet. Foto's volgen later deze week, grtz

                      Comment


                        #26

                        Comment

                        Bezig...
                        X