Hallo allemaal, ik ben walking dead en ik ben voor het eerst in mijn leven aan een eigen binnenkweek begonne.
Ik heb dit besloten omdat ik graag eens af en toe ene draai en in de shop kunnen we toch niet meer terrecht!
Ik heb 2 Royal dwarf zaadjes in 2 potjes geduwd en dan in een kartonne met alu.folie beklede doos gezet en daar een tl-lamp van 15W boven.
En ik vind persoonlijk na 10dagen in totaal,dat dit al een mooi resultaat is!!
Deze zijn alle 2 al een 7tal cm groot en wou ze gaan omplanten in potten van 6,5liter.
En dan in een groot wit plastic vat zetten en de wanden ook met aluminiumfolie bekleden met lamp van 15W warm wit!
Ben ik goed bezig of toch niet?! Het is mijn eerste keer.
Dus tips en commentaar zijn altijd welkom.
Alvast bedankt groetjes
Ik heb dit besloten omdat ik graag eens af en toe ene draai en in de shop kunnen we toch niet meer terrecht!
Ik heb 2 Royal dwarf zaadjes in 2 potjes geduwd en dan in een kartonne met alu.folie beklede doos gezet en daar een tl-lamp van 15W boven.
En ik vind persoonlijk na 10dagen in totaal,dat dit al een mooi resultaat is!!
Deze zijn alle 2 al een 7tal cm groot en wou ze gaan omplanten in potten van 6,5liter.
En dan in een groot wit plastic vat zetten en de wanden ook met aluminiumfolie bekleden met lamp van 15W warm wit!
Ben ik goed bezig of toch niet?! Het is mijn eerste keer.
Dus tips en commentaar zijn altijd welkom.
Alvast bedankt groetjes
Comment