Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste eigen binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste eigen binnenkweek

ok is goed merci

Comment

Hey,
      ik kan je foto's niet zien.Verkeerde attachment ofzoiets. Je hele kast isoleren haalt volgens mij niets uit, het is uiteindelijk het klimaat binnen je kast dat die temperatuur bepaald. En als je afzuigt en verse lucht in je hokje trekt, terwijl de lichten uit zijn, dan trek je gewoon je kamertemperatuur naar binnen. Dus als je kan de kamertemperatuur omhoog brengen van de kamer waar je hok staat zal dat al veel helpen.

Comment

hoihoi, back again! Heb intussen koudwit licht gehangen en de bladeren blijven geel worden ook al geef ik geen voeding bij,ook niet teveel water en de grond zelf is vochtig genoeg.
        Dus ik heb alles zowat geprobeerd en niets helpt,maar ze groeien nog dat is het belangrijkst! en wat de temperatuur betreft kan ik als ik niet thuis ben de temperatuur niet hoger krijgen dan 18graden!
        Gas stoof, veel te gevaarlijk om zonder toezicht te laten branden!!
        Grtz

Comment

Hallo, ik ben me een beetje zorgen aan het maken! bij e ene hangen de bladeren slap en zijn ze nog altijd groen maar ze verbleken een beetje.
          En dan bij de 2e worden de blaadjes echt geelbruin juist of het plantje aan het afsterven is.
          Ik geef ze alle 2 amper voeding bij want het is van die zaai en stekgrond. Maar water geef ik ze wel en misschien wel iets teveel want de overschot staat onder in de opvangschaal!
          Maar waarom word dan bij de ene de grond wit vanboven en bij de andere niet?! ze krijgen alle 2 hetzelfde!
          En intussen zitten we in week 5 dacht ik, maar groeien doen ze toch niet echt bepaald goe, alle das toch mijn mening! en de foto's zijn ongeveer hetzelfde als mijn laatste!
          Als je ze kan zien, en ik heb al een heel deel opgezocht maar graag had ik toch jullie mening gehad!!!
          Alvast bedanktFoto0141.jpgFoto0142.jpgFoto0143.jpgFoto0144.jpgFoto0145.jpgFoto0146.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik moet er wel bij zeggen de foto's zijn wat wazig maar wat verwacht je van een oude gsm hehe grtz

Comment

Volgens mijn ben je ze aan het verzuipen, ik denk dat je ze veel water geeft

Comment

Ja zeker, je bent ze aan het verzuipen.
              Als de grond boven in droog is, wil dat niet zeggen dat het onder bij de wortels ook droog is.
              Meestal is onderin de pot natter, en als je het goed wil doen geef je ze ook van onder water.
              Maar wel voorkomen dat er water in de schotels onderop blijft staan
              Of dit nog wel goed komt betwijfel ik, maar als het goed is, heb je nu alweer wat geleerd
              Succes verder, en als ik jou was, zou ik me eerst een beetje inlezen

Comment

peupeupeu pue peupeu peupeu peupeu They are dead!!!!! En ik heb de "wortels" eens nagekeken, der waren er dus bijna geen 3of4 stukjes van 3cm en dat was het! dus nu geef ik het op de binnekweek denk ik!
                Mja in ieder geval bedankt voor al de goeie raad enz en we will meet again GRTZ

Comment

Mss staan ze terug op uit de dood en worden ze zombies
                  Sorrry vond het een goed grapje wil niet lachen met je kweekje dat mislukt is .
                  Geef het toch zo vlug niet op informeer je eerst eens goed op deze site staat echt vol informatie en begin met je volgende ronde de aanhouder wint .

grtz

Comment

Bezig...
                  X