Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste eigen binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste eigen binnenkweek

    Korting op 420shop
    heey hallo,

    na enige tijd gelezen te hebben hier op het forum en wat bij anderen heb gezien ben ik toch maar begonnen met het kweken
    van me eigen plantjes alleen heb het idee dat ze strekken... wat kan hier de oorzaak van zijn? en hoe is dit makkelijk
    optelossen? ze krijgen van mij geen voeding. alleen water. heb ze een week geleden gepot... vanuit een zaadje! white widow
    autoflower. de lamp staat op 18/6

    iemand tips hoe ik het strekken tegen kan gaan? en enig idee hoeveel gram hier af te halen valt?

    74424_10151381331798884_2045171204_n.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    iemand een idee om het strekken tegen te gaan? en de plant wat voller te krijgen?

    #2
    Re: eerste eigen binnenkweek

    Meer licht erop. Wat voor verlichting hangt er boven?

    Comment


      #3
      Re: eerste eigen binnenkweek

      ik heb er nu 4x een tl lamp boven hangen. maar die hangt onegveer 40 cm van de planten af...

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      net weer even lekker bezig geweest. lampen hangen nu 15 cm van de plantjes af. en was weer bezig met zaadjes. die waren ontkiemd en heb ik gelijk in me bak gedaan. ziet er goed uit
      tips zijn altijd welkom!303899_10151381523083884_553888489_n.jpg484699_10151381523118884_815249904_n.jpg

      Comment


        #4
        Re: eerste eigen binnenkweek

        tl mag er zo goed of tegen hangen, 5 tal cm is meer of genoeg
        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

        Comment


          #5
          Re: eerste eigen binnenkweek

          danku voor de tip!

          Comment


            #6
            Re: eerste eigen binnenkweek

            Ze hangt slap omdat ze te nat staat. Pot droger laten komen en die tl er 3 cm boven.

            Comment


              #7
              Re: eerste eigen binnenkweek

              ze heeft nu 2 dagen geen water gekregen! lamp staat dichter erop... staat momenteel op 18/6... is dat goed voor autoflowers? of raad je wat anders aan?

              Comment


                #8
                Re: eerste eigen binnenkweek

                Die heeft zeker voor anderhalve week water. Moet je even er niet mee inzittten of ze wel dorst heeft
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: eerste eigen binnenkweek

                  de plantjes doen het goed ben nu bezig om weer 6 zaadjes te ontkiemen. 2x ww en 4x super skunk. allemaal autoflowers. alleen net even bij de andere plantjes gekeken ik krijg de lv niet goed... blijft hangen op 47/50% de temp heb ik met lamp aan op 28,9 en lamp uit 24

                  ga morgen een nieuwe kast in elkaar zetten. foto's komen uiteraard morgen.

                  iemand tips voor de lv?

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste eigen binnenkweek

                    Hoe staat het met de nieuwe kast, en de plantjes ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X