Al doende leert men EN van je leert van je fouten. Dus heb ik veel fouten gemaakt.
In dit geval eerst verkeerde pH en dan te weinig voeding en daarna teveel voeding en te laat.
Ik had 5 x ICE zaadjes gekocht, 2 plantjes in de kast. (de volgende 2 staan in de nursery, karton doosje met 20W CFL)
De 2 plantjes zijn wel erg verschillend.
Nr 1 is kort gedrongen lijkt op de fotos van ICE,
Nummer1_227.jpgNummer1_228.jpgNummer1_230.jpg
Nr 2 lijkt meer op kush, wou ook niet groeien en is dan plots doorgeschoten zhij heeft kleine bloempjes op grote afstand.
Nummer2_221.jpgNummer2_223.jpgNummer2_235.jpgNummer2_236.jpg
Vraag: wat denken jullie dat Nr 2 is? Zal ik oogsten in dit stadium?
de trichonomen zien er met het vergrootglas nog doorschijnend tot melkachtig uit, op de foto zien ze amber, wat is jullie mening?
Ik heb voor enkele dagen nog NPK 0-6-15 gegeven ... fout. Maar voor flushen lijkt het me te laat.
Vraag: snel flushen en nog even wachten voor de oogst?
Vraag wat doe ik met die magere bloemknopjes van Nr 2? Manicuren voor het drogen tot op het stengeltje, of de blaadjes er aan laten?
Uw zeer wijze raad wordt met veel spanning afgewacht.
Never 2 old
In dit geval eerst verkeerde pH en dan te weinig voeding en daarna teveel voeding en te laat.
Ik had 5 x ICE zaadjes gekocht, 2 plantjes in de kast. (de volgende 2 staan in de nursery, karton doosje met 20W CFL)
De 2 plantjes zijn wel erg verschillend.
Nr 1 is kort gedrongen lijkt op de fotos van ICE,
Nummer1_227.jpgNummer1_228.jpgNummer1_230.jpg
Nr 2 lijkt meer op kush, wou ook niet groeien en is dan plots doorgeschoten zhij heeft kleine bloempjes op grote afstand.
Nummer2_221.jpgNummer2_223.jpgNummer2_235.jpgNummer2_236.jpg
Vraag: wat denken jullie dat Nr 2 is? Zal ik oogsten in dit stadium?
de trichonomen zien er met het vergrootglas nog doorschijnend tot melkachtig uit, op de foto zien ze amber, wat is jullie mening?
Ik heb voor enkele dagen nog NPK 0-6-15 gegeven ... fout. Maar voor flushen lijkt het me te laat.
Vraag: snel flushen en nog even wachten voor de oogst?
Vraag wat doe ik met die magere bloemknopjes van Nr 2? Manicuren voor het drogen tot op het stengeltje, of de blaadjes er aan laten?
Uw zeer wijze raad wordt met veel spanning afgewacht.
Never 2 old
Comment