Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BIO Kweek SCROG / LIST 400W HPS - TrainWreck - WW - The Church - Lemon Skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: BIO Kweek SCROG / LIST 400W HPS - TrainWreck - WW - The Church - Lemon Skunk

    totaal was het 280 gram droog

    Comment


      #17
      Re: BIO Kweek SCROG / LIST 400W HPS - TrainWreck - WW - The Church - Lemon Skunk

      mooie opbrengst!, smaak verslag ?
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

      Comment


        #18
        Re: BIO Kweek SCROG / LIST 400W HPS - TrainWreck - WW - The Church - Lemon Skunk

        Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
        maar onder bio kwekenversta ik geen ph+en geen ph- bio kwekers zuren niet af
        Groentjes TUINBROEK
        Je hebt 2 soorten bio kweken, bio-mineraal, hier wordt evengoed wel afgezuurd en dan heb je bio-organisch, dit is voor mij de manier van kweken en echt 100% bio.

        Comment


          #19
          Re: BIO Kweek SCROG / LIST 400W HPS - TrainWreck - WW - The Church - Lemon Skunk

          de toppen van de ww waren erg compact en dik niet wat je in de shop hier kan krijgen, smaak en geur was goed wat je van de ww mag verwachten alleen iets minder scherp dan bij de shop. een voordeel dus.

          de lemmon skunk was erg lang en had niet zoveel toppen maar ruikt licht naar citrus en erg fris. erg zacht van smaak. veel trichrome

          The church is echt een aanrader is wel een erg bossige plant met veel kleine toppen maar ruikt erg sterk was ook na mijn beleving de sterkste van allemaal.

          trainwreck mooie toppen met veel oranje er door maar ruikt aan het begin niet echt lekker na 2 maand in de weckpot en luchten was het veel beter geworden en rook ook lekker is alleen wat scherper. deze was ook wat minder compact.

          20130430_154851.jpg20130430_154855.jpg
          20130501_164505.jpg20130501_182422.jpgwas hier druk aan het knippen helaas een foto bewogen.
          20130501_182431.jpg20130501_212056.jpg20130501_212139.jpg
          en het drogen in de tent
          20130505_201836.jpg
          had weckpotten te kort later tocht maar wat meer gehaald

          Comment


            #20
            Re: BIO Kweek SCROG / LIST 400W HPS - TrainWreck - WW - The Church - Lemon Skunk

            mooi man. ziet er lekker uit.



            Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

            Comment

            Bezig...
            X