Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vensterbank kweekje 5x White Widow AF

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vensterbank kweekje 5x White Widow AF

Korting op 420shop
    Hoi, dit is mijn eerste kweekje en ik ga 5 white widow autoflowers proberen te kweken op de vensterbank.

Opzet:
    5x 7,5liter potten
    (Gamma) Fleurella potgrond met mest voor 5-8weken
    Lichtvoorziening: grotendeels achter de vensterbank, bij mooi weer raampje open voor een beetje direct zonlicht en wind.
    De plantjes krijgen alleen kraanwater.

15-03-2013: Ik heb de zaadjes tussen 2 vochtige watjes gelegd.
    18-03-2013: De zaadjes zijn allemaal ontkiemd, 1 zaadje was in de watjes gegroeid, die heb ik er voorzichtig uitgetrokken. 2 zaadjes hadden al kleine blaadjes.

Ik gebruik 5 plastic bekertjes om ze voor de eerste keer in te potten. Later gaan ze in de 7,5liter potten.

19-03-2013: Er zijn al 2 zaadjes een heel klein stukje boven aarde gekomen. Niet gemeten maar ik schat zo'n 5mm (zie foto)

IMG-20130319-WA0000.jpg
    Foto is wazig en van slechte kwaliteit, maar er valt ook nog niet zo heel veel te zien. Volgende foto's zullen van betere kwaliteit zijn

groetjes

wwhitewwidoww

Re: Vensterbank kweekje 5x White Widow AF

is er niemand die advies of opmerkingen heeft?

Comment

Eyy succes met je eerste kweekje
      ik zou zeggen hou alles goed bij, geef niet teveel water in het begin zodat de wortels lekker gaan zoeken en je een flinke kluit krijgt
      praat er veel tegen en draai de potjes soms zodat ze niet alleen op hun rug bruin worden, hopelijk gaat de zon de komende tijd wat harder schijnen, want hier staat het nu te regenen

Comment

heey ja man vandaag was het echt bewolkt maar ik heb er wel vertrouwen in!! ff een vraagje: als ik vrijdag avond een beetje water geef, is het dan oke als ik tot maandag middag niks geef? of is dat weer te weinig

Comment

Ze drinken toch bijna niks nu.
          Weeg die potjes eens in je handen, doe dat elke dag, want als je nu al geen idee hebt, dan blijft water geven de hele kweek een probleem.
          Als ik die mooie serie foto's van je eens bekijk hebben ze voor een week genoeg, maar dat kan je zelf het best inschatten.

* Potjes niet draaien, dan steken ze energie in het naar-de-zon richten in plaats van in groeien.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zou ze meteen in de grote pot doen, maar dat is al te laat denk ik.
            Bedenk wel dat op de vensterbank kweken lastiger is dan onder lampen of helemaal buiten. Waarom? Al sla je me dood.. Het lijkt niemand echt goed te lukken op een of andere manier.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Toch wel lr2, ik heb vorig jaar een vensterbank kweekje gehad, big bang autoflower en er 40 gram afgehaald.
              geen voeding gebruikt, alleen 1 weekje pk 13/14 gegeven.
              zal de foto eens opzoeken.......gevonden

big bang af in 11 liter pot op de vensterbank

Foto1006.jpgFoto1003.jpgFoto1009.jpg

grtz en succes
              Last edited by berry ryder; 20 March 2013, 10:27.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

* Potjes niet draaien, dan steken ze energie in het naar-de-zon richten in plaats van in groeien.
                oh wist niet dat het niet verstandig was om ze te draaien, Thnx dan weet ik dat ik dat dus ook niet meer hoef te doen

zo en de big bang die ziet er goed uit berry !! volgensmij is bigbang ook wel geschikt voor zoiets, zodat je 1 grote compacte hoofdbud krijgt, ik ga volgende zomer top44 achter de vensterbank zetten, dat zijn ook van die sog plantjes die 1 grote hoofdbud krijgen mits je het goed doet, iemand ervaring met dieven van autoflowers trouwens? denk dat ik dat volgende zomer eens ga testen, 1 autoflower dieven tot hij bloeit, en een zelfde ernaast gewoon zn gangetje laten gaan.

Comment

hoi allemaal er is alweer een (klein) beetje vooruitgang nummer 1, 2 en 4 hebben hun koppie al boven aarde gestoken

20130320_115322.jpg
                  nummer 1
                  20130320_115426.jpg
                  nr 2
                  20130320_115436.jpg
                  en nummer vier die is pas deze middag boven gekomen

het was vandaag weer rotweer het heeft zelfs gesneeuwd maar ze hebben als het goed is tussen 15:00 en 17:00 toch nog wat zonlicht gekregen volgens mij, jammer genoeg kon het raampje niet open dus geen direct zonlicht vandaag ik wacht nu nog op nummers 3 en 5.

trouwens ik heb vandaag mijn AK-47 autoflower zaadjes ontvangen dus binnekort weer effe rondlopen met de hond voor leuke guerilla plekjes! ik hou jullie op de hoogte

@QnQ ik denk dat ze een week zonder water niet gaan overleven hoor??
                  ik ga vrijdagavond weg tot maandagmiddag. als ik ze vrijdag avond een beetje water geef, is dat genoeg tot maandagmiddag?

groetjes wwhitewwidoww

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@berry ryder mooie plant zeg 40 gram mooie opbrengst
                  Last edited by wwhitewwidoww; 7 May 2013, 21:48.

Comment

@Berry Ryder: Stonk dat niet vreselijk?
                    En in welke maanden heb je dit juweeltje gekweekt?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

@wwwwww: Yea, ik zie dat de aarde al een beetje los komt van de kant, da's prima.
                      Het zal wat sneller drogen als ze in de zon staan inderdaad.
                      Als je twijfelt kun je ze ook voor het weekend nog in een grotere pot zetten.

Precies, dat dacht ik ook Heribei, 't zal niet in maart geweest zijn.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ heribei, die stonk enorm haha elke keer als je thuiskwam.dacht je wow
                        en idd niet in maart nee deze was in juni van start

sigpic

Comment

goede morgen allemaal, nummer 5 heeft zichzelf ook al laten zien inmiddels, die is er waarschijnlijk gisteravond of vannacht uitgekomen, maar ze groeit veel sneller dan de anderen. ze is maximaal 12 uur geleden uit de grond gekomen en is nu al bijna zo groot als de rest. Nu nog wachten op nummer 3, maar ik betwijfel of die nog naar boven komt. die had namelijk al 2 blaadjes tijdens het ontkiemen, die heb ik dus iets te laat in de pot gedaan.

nog effe een foto van nummers 1, 2, 4 en 5 in die volgorde van links naar rechts, zoals jullie kunnen zien heeft nummer 5 haar linkerbuurvrouw al ingehaald die eerder boven was gekomen.

IMG-20130321-WA0000.jpg

@QnQ ik ga ze vrijdag avond wat meer water geven denk ik. als het heel noodzakelijk is kan ik ook mijn buurman vragen of hij water wilt geven in het weekend maar dat wil ik liever niet.

greetss,
                          wwhitewwidoww

Comment

Die 1ne die nog niet boven is even opgraven en proberen ze opnieuw te
                            planten met de blaadjes boven de grond, als je die ziet.

sigpic

Comment

@berry ryder
                              hoi, dankje voor t advies ik ga het doen als ik thuis ben
                              groetjes

Comment

Bezig...
                              X