Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vensterbank kweekje 5x White Widow AF

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Vensterbank kweekje 5x White Widow AF

het heeft effe geduurd, hopelijk hebben jullie niet zitten bibberen van de spanning
    zo zagen ze er vanmiddag uit

IMG-20130414-WA0017.jpgIMG-20130414-WA0018.jpg

Comment

hallo allemaal, ben 2 weekjes niet online geweest, er was niets bijzonders te zien gewoon groeiende plantjes alles ging goed
      vandaag heb ik eens goed gekeken, heb gezien dat al mijn plantjes witte haartjes hebben en als je heel goed kijkt zie je al kleine topjes die aan het komen zijn.

witte haartjes betekend toch dat ze vrouwelijk zijn??

hier wat foto's
      ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden laat een reactie achter aub!

20130502_152109.jpg20130502_152150.jpg20130502_152204.jpg20130502_152220.jpg20130502_152238.jpg

Comment

Yep, vrouwen, maar da's vrij logisch, als je fem zaad hebt. Van wie zijn die WW's, welke zaadmakert ?
        Ze staan er goed bij.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik zou het niet weten, ik heb ze in een pakje van 5 stuks gehaald bij growshop De Kast in Rotterdam voor 35 euro. Het pakketje heb ik weggegooid. het zijn in iedergeval autoflower white widow feminised. Bij feminised zaden is de kans 99,99% procent dat het vrouwelijk wordt stond op het pakketje maar ik hoor hier en daar wel is dat ze door stress van overpotten mannelijk kunnen worden, en het overpotten ging niet heel soepel eerlijk gezegd

greetssss wwhitewwidoww

Comment

Afwachte he...
            Veel succes, ziet er alvast goed uit!

Comment

thanx man. jaa inderdaad het is effe afwachten ben echt benieuwd hoeveel ik hier vanaf ga plukken denken jullie dat ik 100gr eraf kan halen in totaal? de plantjes zijn wel wat klein gebleven omdat ze in 7,5 liter bakken zitten geloof ik maar is niet zo erg, veel groter wou ik ze toch niet hebben

Comment

Veel is afhankelijk van het weer he..
                Als we nu zeven weken zon krijgen ga je maximaal oogsten.
                Ik gok dat het de Automatic Widow van Greenlabel is, als ik zo eens op de site kijk wat ze hebben.
                Da's een leuk soortje, zit ook Santa Maria doorheen
                7.5L is prima voor auto's.

btw. Dat ze ballen vormen onder stress kan tot het eind gebeuren.
                Rustig hun ding laten doen, dan komt het best voor elkaar.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

spannend ik denk dat de komende weken heel erg zonnig zullen zijn. En ze hoeven niet nog 7 weken te staan hoor, denk dat ze over maximaal een maandje wel klaar zijn. Wat me trouwens is opgevallen, ze slurpen nu heel veel water.

Trouwens nog een een vraagje, de aarde waarin ze staan is universele potgrond met voeding dat genoeg is voor 4 tot 6 weken. Ik weet inmiddels dat autoflower soortjes niet zo veel pifpaf nodig hebben, maar mochten ze iets nodig hebben, kan ik nog iets voor ze doen zoja wat?
                  thanks voor de reacties!

Comment

Ziet er goed uit, ik denk trouwens dat ze nog wel 5 tot 7 weken nodig hebben hoor.

Succes!

Comment

hmmm. bedankt voor je reactie Heribei. Ik ga ze sowieso pas oogsten als ik een bevestiging van jullie krijg, ik vertrouw op jullie he jongens
                      heb vandaag weer effe goed gekeken en ik zie al topjes hoor, en niet zo weinig ook! overal begint ie topjes te geven, ik denk dat ik morgen nog wat fotos upload voor de belangstellenden

fijne avond en alvast een mooie week toegewenst

Comment

Ik ben wel belangstellend hoor
                        Benieuwd naar je kleine topjes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wwhitewwidoww View Post
                          Ik ga ze sowieso pas oogsten als ik een bevestiging van jullie krijg, ik vertrouw op jullie he jongens
                          Vertrouw maar op je microscoopje en de trichomen
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

als ik die zou hebben zou ik 'm zeker vertrouwen ja maar de medegrowers in deze forum vertrouw ik ook hoor

Comment

gebruik je nog iets extra van lampen of enkel het zonlicht dat door het raam komt? Zet ik mijn plantjes op de vensterbank beginnen ze enorm te stretchen. Bij jou helemaal niet

Comment

Nee ik gebruik alleen zonlicht en kraanwater. Verder krijgen de plantjes niks, daarbij moet ik wel zeggen dat als het in de middag zonnig is, dan zet ik het raampje open. De laatste 2 weken hebben ze bijna elke dag wel ongeveer 6 uur direct zonlicht gekregen.

Je zou het haast niet denken, maar zelfs glas weerkaatst veel licht. Er gaat dus minder licht door het glas en je planten krijgen zo dus minder licht. Probeer ze gewoon voor een raam te zetten dat open kan, en doe een paar dagen het raampje open in de middag. je plantjes zullen dan ook een beetje schommelen door de wind en dat is ook goed tegen het strekken.

's avonds het raampje wel dicht doen natuurlijk want anders wordt het weer te koud

groetjes

Comment

Bezig...
                                X