Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5xAmnezia Haze,400 watt Hps kweekverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5xAmnezia Haze,400 watt Hps kweekverslag

Mag ik vragen welke growshop je bent geweest dan? Want een lichtinstallatie zonder een relais is eigenlijk uit den boze als je je huisje heel wilt houden. Mocht je het toch zonder doen hoop ik dat je de enige bent die in je huisje zit want de kans op fire is er wel degelijk en snachts wakker worden met een uitgerookt gezinnetje wil je al helemaal niet dus ik zeg spendeer nog ff 6 tientjes dan ben je sowieso safe

Je hebt een ruimte van 1x1 bij 1,80? of hoger dan vraag ik me af of je buisfan groot genoeg is..Heb je hier dan ook een filter bij??
    En hou er rekening mee dat een amnesia erg graag de hoogte in gaat ook in de bloei

greets psy

Comment

Hi Psy,

Dat eerste zou ik niet willen,lijkt me vreselijk dus bij deze heb je mij echt overtuigd.
      Wordt toch een schakelkast er bij halen...
      De tent van idd de door jou opgenoemde maten met daarin een koolstoffilter aangezogen door die 250 m3 met fan controller
      en die is weer gelinkt aan zoon meter met spiraal(temp).
      De medewerker legde ik het zo voor ,,Dat ik las dat de contactpunten in de timer konden samensmelten en dat de lamp dan
      wel aangaat,maar helaas niet uit,,
      Op een 1x400 watt ,met VSA die niet bromt,plus dan die analoge timer die die verkocht,zouden in geen velden of wegen
      gevaren ontstaan.
      Thanks voor de growtip,ik heb al heel wat aparte technieken voor bij zien komen.
      Misschien leuk het filmpje wat ik erop zet.
      Bansai!
      Ben ik wel weer benieuwd in welke fase je dat kan doen,terwijl jorge cervantes weer zegt dat je nimmer met je bladeren moet rommelen:p

Comment

dat zou ik niet doen al die bladeren die eraf zijn gehaald kunnen geen licht meer opvangen
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Als ik nu check check zeg,komt ie dan weer in de highlights bij kweekverslagen of raakt ie nu al in de vergetelheid?

Comment

Mijn growboer vertelde me nochtans dat een tijdschakelaar volstaat als het maar eentje van le grand is....tot max. 600 w

mobile message

Comment

Hallo Allemaal,

Wederom weer een bericht van mij omtrent mijn 5x amnezia haze kweek.
              Dag 3!
              Bij het openen van de tent net na de donker periode zag ik dat mijn LV/temp ronduit naar wens is gekomen!
              foto (11).jpg

De 5 plantjes zijn ook weer aardig gegroeid...
              foto (8).JPGfoto (9).JPGfoto (10).jpgfoto.JPGfoto (1).JPGfoto (2).JPGfoto (3).JPGfoto (4).JPGfoto (5).JPGfoto (6).JPG

Wat me opviel aan een van de dames was een enkel blad met 2 gele stippen.???
              Zo te lezen hier op het forum kan dit liggen aan overvoeding??
              Verders toen de lamp op gang was weer was de LV/temp
              foto (7).jpg

Ben van plan a.s. dinsdag de lamp (400hps) op 12/12 te gaan zetten,want dan staan de stekjes precies een week op 18/6, bij een temp gemiddeld van 25 a 26 graden en 75/80% LV in het licht en 19,5 en 80 %LV in het donker...
              Wellicht handig voor die tijd jullie weer wat foto's voor te schotelen of dat wel het beste is?
              Gelieve weer feedback!

PS. Wat is het verschil tussen paarse en groene zijtakjes met blad?

Alvast dank!!

Groetjes TTR

Comment

ze zien er al heel wat beter uit!
                kan van alles zeggen, ze konden even te nat
                hebben gestaan, of druppeltje dat op het blad is achter gebleven
                toen de lamp aan stond,... kan het niet goed zien op de foto.
                groene stengels = geen stress
                paarse stengels= stress
                <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Dag 4...

Vanaaf weer ff gekeken en zie een aantal verdachte plekjes,verschijnselen(verbrand blad?,stress-paarse steeltjes).
                  Met licht aan op 18/6 komen vanaf 2 ingangen voor met luchtbuis,links en rechts via de slangen aan een ventilatorfrisse lucht/co2 binnen.
                  Ook de afzuiger staat dan aan.(Dit alles zorgt er voor dat ik tenminste het klimaat aardig goed krijg in zo een growtent)
                  De 400 watter hangt op een meter boven de stekjes wat er voor zorgt dat ik gemiddeld tussen de 24 en 27 graden schommel.met een LV van 70% a 80% gemiddeld.
                  Met licht uit gaat de LV naar de 75% a 80% en daalt de temp naar kamertemp van zo een 19 a 19,5 graden.
                  Verders hebben we iedere dag 250 ML aan water gegeven,met daarin Soil Nutrition ,Root Stimulator en 3 druppels Atazym.

Zie de foto's en geef graag je mening!

7aa80d859b17557029c7cfb07253d199.jpg7b77944fa07d75ae07a22fbde4e8f813.jpg24c39ff74387ccbcf6a69a2b8c163942.jpg7539c29fb8868a0c31b1bc8ddf223420.jpg09906b43a9dd7401094147c592de5888.jpga1d0ca1c46df8d28aa828989c74b31e2.jpga805b8a5f3893a65fa55a8e5edef0233.jpga907be92ae0bf3666f5d6c4c5bbc5412.jpgad03677e98ab9c8b362687b1e1f33482.jpg

Comment

Uhh 400 watt op een meter??

Zou als ik jou was die lampen op 40 cm gaan hangen want anders krijg je gestrekte planten.
                    Voor de rest ziet het er best goed uit maar je zal merken dat als je de lamp omlaag hangt dat het stukken sneller gaat

greets

Comment

Comment

als jou temperatuur meter in het zonnetje staat kloppen de waardes niet. meet 1x op de rand van de pot 1x op de vloer en 1x boven de dames neem het totaal en deel het door 3 dan zit je dichter in de buurt van je reele warmte. Je lamp op een meter houden om de temp onder controle te houden is geen oplossing

greets

Comment

Dank je Psychedelic !!
                          Dat ga ik doen!

Verders Luitjes,
                          In de loop van de week volgen er weer foto's en verslag.
                          Dan in ieder geval met bovenstaande tip,een lager hangende lamp :p
                          Eens kijken hoe mijn plantjes zich gaan ontwikkelen,Bloei coming up soon!

Comment

Dag 5

Vandaag na leren van Psychedelic de lamp naar zoon 40 cm boven de Schatjes gehangen.
                            De temp is zo rond de 26,7 Graden,de LV zo rond de 60% toen ik voor het laatst keek.
                            Als de warmte er wat langer in staat na sluiten van de tent,hoop ik dat dit stijgt...
                            Vandaag niet gevoed en beneveld,dit omdat ik de tip kreeg liever wat meer water om de 2 dagen dan elke dag.
                            Het zou de wortels aan het werk zetten en niet lui maken door iedere dag hen hun zin te geven..:p
                            Heb de grond even gevoeld en was aardig vochtig ook nog na opstarten vd lamp.

Aangezien ik de eerste 4 dagen dus de lamp een meter boven de meiden heb gehangen,
                            ben ik van plan de geplande 7 dagen wellicht te verlengen met 3 dagen totaal 10 dus op 18/6.
                            Is dit verstandig?

Tevens wat foto's van de dames en mijn luchtinlaat.

4e813f3747b9b954978da0183541af06.jpg9c9a8159e2bf478ea4a0e804a2299f60.jpg76cfa1bad1be2a80bbbe13b70e0f48e7.jpg9999441eb3a5c9500eb70305f29f5170.jpga7300929b15f93b7af366a1e79b796a7.jpgc4bb2b741195f3a3c335397a990bc4bc.jpge9e7e9190f0fb457d5f632c123a79cd4.jpgf82a36a6b44f84fb7f2cc0cd2694b8b4.jpg

Comment

Hey kerel als ik ze zo zie mag je ze best iets langer laten groeien denk ik het is dan wel amnesia maar ze zijn nog wel wat aan de kleine kant denk dat ze met 2 weekjes groei het super gaan doen
                              Dit is mijn amnesia kweekje van afgelopen zomer misgien staat erwat nuttige info voor j tussen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...x-amnesia-haze
                              greets en gl

Comment

Bezig...
                              X