Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Na de neerbuig/knak actie zijn de hoofdstammen aardig door gegroeid.
Deze heb ik bewust aan de buitenkant geplaatst/gehouden,zodat de zijtakken mooi in het licht konden komen.
Dat is goed uitgepakt want in het midden van de tent is het een aardig egaal veld,met inmiddels flinke bloei ook.
Door verkeerd te toppen lijkt het dat elders meer ontwikkeling plaatsvind,wat wellicht een geluk bij ongeluk is,al
gaat de volgende keer stukken beter,ja heb er van geleerd :p
Week 5 (4e week bloei) gaat van start,op naar bloeiweek 5!!!
Nog 1 week te gaan en dan komt de blossom builder liquid in het voedingspakket,ben benieuwd hoe de toppen zich verder ontwikkelen.
Enfin enfin, zie foto's
Ill keep you posted , bye bye
-Klik op forum hier boven
-Dan ga je naar waar je onderwerp over gaat,neem bijvoorbeeld deze,deze staat onder: Forum,binnen wiet kweken,kweekverslagen.
-Dusch , stel jij wil een topic maken over je eigen kweekverslag
Forum-->Binnen wiet kweken---->Kweekverslagen---->Nieuwe discussie starten !!
De 7e week is ingegaan, met nog zo'n 3 weken bloei te gaan,volgens het voedingschema.
De Blossom builder liquid is erin gekomen en de soil booster is eruit gegaan.
Over 3 weken nog maar eens goed kijken of de 10 dagen spoelen kunnen beginnen.
Vandaag weer wat geschoven met de planten,alvast ondersteuning in de potten geplaatst en uiteraard
alles weer dusdanig gepositioneerd ,dat de wat langere zijtakken aan de zijkant blijven,en de minder ontwikkelde takken met dito aangroei,
weer lekker lumens gaan meepakken.
Eerst maar even een goede douche want mijn armen plakken als de malle ...hehehe.
Zag hier en daar wat gele puntjes,dus heb besloten 2 dagen alleen afgezuurd water te geven,vandaag dus even helemaal niks en dan morgen weer voeding.
Ik geef ze nu elke dag 500 ML met biologische,Soil Nutrition,Atazym,Bloom Stimulator en de Blossom Builder Liquid.
Als hier nog tips of op- en aanmerkingen over zijn,zie ik die graag/hartelijk tegemoet.
het is een tijdje stil geweest ,het had niet veel nut de bloei continu te etaleren hier.
Tot het moment van nu,want de toppen hun bruine haren zijn begonnen zich te ontwikkelen.
Volgens mijn Bcuzz voedingschema,zit ik in de 9e week,dat zou moeten betekenen,dat volgende week
er al gespoeld kan gaan worden. B'cuzz-SoilA&B.jpg
Alhoewel ik bereid ben het schema te volgen, zou ik graag toch wat advies willen inwinnen hier.
Aangezien de Amnesia Haze 20%Indica is en 80 % Sativa, ga ik uit van 9 of meer bloeiweken??????
Hieronder wat foto's,om een wat duidelijker beeld te scheppen.
Tevens zou ik dus spoedig een micro scopie of iets van die strekking willen kopen,om de trichomes in de gaten te houden.
Heeft iemand hier een advies over welk merk een degelijke is?
Denk niet dat je nog veel langer moet gaan, een weekje hooguit....imho.... dus ik zou nu stoppen met voeding geven en de rest van de week alleen maar water geven.
Ondanks dat het een spinneweb aan planten is, wat wel jammer is want ze kunne zeer mooi zijn, heb je nog leuke topjes erin zitten. En de typische amnees topjes...
Nog even terug komende op het spinnenweb,
In de begin weken bloei, groeiden de dames explosief snel en groot.
Vandaar dat ik hier het advies inwon om te toppen.
Dat heb ik falicant verkloot door niet alleen de middelste stam te pakken maar de twee ''pistons'' ernaast ook.
Als gevolg is de hoofdstam in 2 stengels gesplitst en alsnog doorgegroeid met 2 grote bladeren aan iedere tak.
Wel heb ik gemerkt dat hetzelfde effect als goed toppen optrad,namelijk het iets wat in de breedte uitdijen.
De meiden stopten maar niet met groeien,dus heb met visdraad de boel omgebogen,tegen het knakken aan en zo de zijtakken
meer lumens proberen te geven.
Aangezien mijn tentje eigenlijk te klein was op dat moment heb ik de boel wel zo geplaatst,gebogen en geschoven dat wel alles mooi evenveel licht zou zien.
Het klimaat was naar voorschriften,goede voeding,400 watt,altijd juiste PH gemeten ook regelmatig niks of afgezuurd water gegeven .
Ik loop nog niet op de zaken vooruit,eerst spoelen en drogen,daarna vertel ik jullie met smart wat me 1e kweekje heeft gedaan.
Tot dan!
Gezien een leuke oogst,waar ik wel een tijd mee vooruit kan,post ik alvast wat foto's van het knippen.
De 5 Betty's zijn overleden,al hebben ze prachtige dochters achter gelaten :p Foto0013.jpgFoto0017.jpgFoto0018.jpg
Nu ga ik hen drogen,bericht over gewicht volgt ,al boeit me dat niet zo,heb genoeg voor de komende tijd,om lekker te roken en niet naar de shop te hoeven:p
Trichomes zijn idd amber,degene waar ik de kloons van heb gehad,verkoopt kera,al weet ik niet of deze er ook van zijn.
Ik zou het nog even navragen,maar ben hem nog niet tegen gekomen.
Al met al
Heb ik 1,5 week groei gedaan,en 10 weken bloei,waarvan de laatste week gespoeld met afgezuurd water dat maakt 11,5 weken.
Hoop over een week idd te kunnen zeggen, wat lekkerrrrrr :p
Comment