Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@djw4, bedankt makker. Snap dat jullie wel wat grotere toppen gewend zijn, maar dit is voor mij toch ook een mooie score. Kan niet wachten tot het spul allemaal droog is en de boel echt definitief genkipt en ... opgerookt (ge-vaped) kan gaan worden
Helaas ook weer een plant in de kliko moeten gooien. De Mystery Auto #2 zat helemaal vol met ballen. Dat was de plant die buiten stond en zodanig in de stress was geraakt dat er op een gegeven moment eenvingerig blad kwam. De plant had wel vrouwelijke voorbloei getoond. Vervolgens een (lange) tijd niet goed opgelet blijkbaar. Helaas waren een paar ballen al open ook. Onderaan de plant stonden twee van de "voorbloei ballen" in de oksels open.
Die andere plant stond ernaast en vertoont ook net een week wat bloei. Kan ik die nou ook weggooien? Plant staat nu in z'n uppie buiten dus ik heb er verder ook niet zoveel zorg aan. Zie wel wat er van komt.
Nog even een wat kleinere detail uitsnede (50% crop) van de foto. Ik zie amber, milky en clear trichomen allemaal door elkaar: 20130823_Binnen_GK1_ExtendedMacro_Crop.jpg
En nog een keer een macro van de GK top die ik eerder ook had staan (zodat ik later nog eens terug kan kijken hoe dat vorderde): 20130827_Binnen_GK1_B.jpg
Gisteren alle planten geknipt. De meeste planten helemaal kaal, alleen de onderkant van de CH1 nog de suikerblaadjes laten zitten. Kijken of ik het niet gewoon inclusief die dingen kan vapen.
Planten wogen voor de knip samen 494 gram, na snoeien is daar nog 308 gram van over. Heb iets van 35 gram suikerblaadjes en echt fluffy topjes eraf gehaald en in de vriezer gelegd. Neem aan dat ik die voor hash of wietboter kan gebruiken. De fanleaves heb ik weggegooid.
De Cannelope hazes hebben niet echt de bouw die ik van een "12/12 vanaf zaad" run had verwacht. De Grapefruit Krushes wel. Dat zijn echt knuppels geworden met minimale vertakkingen onderin. Mijn hok was verre van lichtdicht aan het begin. Zit er dik in dat dat ze teveel heeft laten ontwikkelen in de groei.
Ben er nu op zich toch wel tevreden mee. Lijkt me een mooie opbrengst. Wel nog even afwachten hoeveel er droog overblijft van 308 gram nat. Zo met dat 12/12 is wel een relaxed systeem. Hoefde er niet zoveel aan te doen. Geen takken opbinden of knakken oid.
Nog even nadenken wat ik de volgende ronde ga doen. Weer zo direct op 12/12, scrog/supercrop, of gewoon laten gaan met wat voorgroeien en dan toppen.
Temperatuur is nu 23 graden in het hok en luchtvochtigheid is 50%. Kan ik helaas niet veel aan veranderen. Dat is het nou eenmaal bij mij op de zolder.
Na het knippen nog een stukje Auto Tutankhamon gevaped. Echt super lekker ook weer. Beetje psychedelisch effect en toch ontspannen.
Mooie shots idd, m`n Uruzghani Kush had idd ook witgesuikerd blad, zelfs fanleafs, deze heb ik allen in een tas in de vriezer liggen, na m`n volgende ronde heb ik genoeg materiaal om een lekkere ice te maken.
Comment