Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groeien in een opbergrek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Groeien in een opbergrek

    Ja dat bedoeld ik Wietefras, bij sommige planten komt er gewoon geen CBD en als je die pas op amber gaat knippen doe je dus afbraak.

    Dus naar mijn mening heeft zowel Krasi maar ook de anderen gelijk.

    Het hangt dus af van de plant dei je kweekt.

    In mijn geval moet ik dus een gedeelte knippen voor het Amber en sommige een beetje laten bruinen
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: Groeien in een opbergrek

      THC degradeert naar CBN. Nooit naar CBD.

      De op amber oogsters zeggen dat de potentie toeneemt tot het merendeel amber is.

      Die twee onderzoeken waar ik naar linkte geven het tegenovergestelde aan. THC is volgens hun het hoogste in doorzichtige trichomen. Als je wacht tot milky heb je echter meer trichomen en dus in totaal meer thc.

      Wie weet werkt dat ook wel door tot ze amber zijn. Die clear/milky artikelen keken namelijk alleen naar de oppervlakte van de plant. Geen thc tests van een hele top oid.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Groeien in een opbergrek

        Mijn grootste plant heeft 4 toppen ik knip er 2 volgens de theorie van Krasie die jarenlang gehanteerd werd
        de andere twee knip ik volgens de theorie van de anderen.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          Re: Groeien in een opbergrek

          Ik geloof niet dat het de theorie van Krasi is. Hij geeft overigens ook aan sinds kort pas over te zijn op "milky oogsten". LR2 gaf ook aan op meer milky te oogsten. Zo zullen er vast wel meer zijn.

          Van de amber fans zijn er hier wel meer schat ik. QnQ bijvoorbeeld zeker.

          Zelf het verschil ondervinden lijkt me inderdaad het beste.

          Al zou je de boel eigenlijk naar een lab moeten sturen voor de cijfers, maar je eigen voorkeur geeft natuurlijk toch de doorslag.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              Re: Groeien in een opbergrek

              Nou ja als je beweringen wilt gaan doen over wat de meest potente wiet oplevert, dan zou het naar een lab moeten.

              Maar goed, zoals ik daar al bij aantekende, de eigen voorkeur is toch het belangrijkst.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: Groeien in een opbergrek

                jammer leuk gedaan

                Comment


                  Re: Groeien in een opbergrek

                  Dan ook nog maar weer een keer een update van de buitenboel.

                  Deze 3 planten zijn op dezelfde datum gezaaid als de binnen planten. Dus ook 11 weken bezig.

                  Van de Auto Tutankhamon was de hoofdtop al geoogst (vanwege pietsje toprot). Het onderkantje had ik nog even laten staan. Is een 20cm hoog:
                  20130819_Buiten_AT_DSC3524.jpg

                  Van de Big Bang Auto was een topje uit het midden geoogst vanwege toprot en inmiddels de hoofdtop ook. Zat ook een plukje rot in. Plant was 40cm hoog (op de foto) nu nog 25:
                  20130819_Buiten_BBA1_DSC3519.jpg

                  De BlueberryAuto is altijd een kleintje geweest (20cm). Is zo langzamerhand wel klaar om te oogesten:
                  20130819_Buiten_AB2_DSC3521.jpg

                  En dan de twee Mystery Auto's waarvan ik de zaden had gekregen van LR2. Deze zijn nu 8 weken oud:
                  20130819_Buiten_MA_DSC3527.jpg

                  De rechter is degene die een paar weken binnen had gestaan om aan te sterken. Die is duidelijk begonnen te bloeien. Plant is 75 cm hoog. Lekker maatje. De steel is bovenin de plant ook extreem dik geworden tijdens de tijd dat de plant binnen stond.

                  De linker plant heeft altijd buiten gestaan en heeft het daar nogal moeilijk mee gehad. De hoofdtop is misvormd geraakt en nu zijn de zijtakken als hoofdtoppen omhoog gegaan. Deze plant is 60 cm hoog.

                  De AutoHaze heeft het helaas niet gered. Die plant was extreem misvormd en had veel last van ongedierte. Beestjes gingen zitten in de opgerolde bladeren.
                  Last edited by Wietefras; 19 August 2013, 11:52.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Re: Groeien in een opbergrek

                    voor deze kleintje zier ze er wel mooi uit wietefras greets
                    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                    Comment


                      Re: Groeien in een opbergrek

                      Ha, bedankt makker. Ja ik vind ze wel geinig die kleintjes. Grote voordeel is dat ze niet zo opvallen. Ook niet zo qua geur.

                      Was ik nog vergeten op te nemen in mijn verslag, maar die Auto Tutankhamon top, die ik een week geleden geoogst had, was droog en kwam op 5 gram. Haar "dikke kont" staat er dus nog en daar zal ook nog wel wat af komen. Met mijn verbruik kan ik daar best een tijd mee doen.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: Groeien in een opbergrek

                        Als het maar lekker is. Opbrengst is maar bijzaak vind ik.
                        Natuurlijk wil je veel oogsten maar ik heb liever minder maar lekker.
                        Dan kilo's wat niet te roken is.

                        Geniet er van makker.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          Re: Groeien in een opbergrek

                          Ahhhhh vijf gram dan ben je al rijker als ik, ik heb vandaag nog zeggen en schrijven, Twee gram over.....

                          *zucht* en de dames willen nog niet....ik begin het op m'n zenuwtjes te krijgen
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            Re: Groeien in een opbergrek

                            Precies. Vooral omdat ik ook nog zoekende ben naar welk wietje ik nou echt lekker vind heb ik ook liever 6 keer 5 gram dan 1 plant die 60 gram geeft. Bovedien heb ik aan 30 gram ook wel genoeg voor een jaar

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: Groeien in een opbergrek

                              Oh no he didn't ...

                              OhNoYouDidnt.gif

                              Oh yes I did! Slachting in de tuin en alle drie de dames omgelegd MUHAHAHA

                              Zag bij de Autoblueberry ook wat rot komen en aan de trichomen te zien waren de dames er ook wel klaar mee.

                              Dus schoon aan de haak (minus de bladeren zonder trichomen) hangen de dames te drogen

                              Uiteraard geen knoeperds van harde toppen van deze kleine plantjes maar toch:
                              Auto Tutankhamon 63g (minus hoofdtop)
                              Big Bang Auto 49g
                              AutoBlueberry 30g



                              Auto Tutankhamon (Pyramid seeds):
                              20130819_Buiten_Oogst_AT_DSC3543.jpg

                              Big Bang Auto (Green House seeds):
                              20130819_Buiten_Oogst_BBA1_DSC3556.jpg

                              AutoBlueberry (Dutch Passion)
                              20130819_Buiten_Oogst_AB2_DSC3547.jpg

                              Die AT zal ik nog even verder uit elkaar knippen zodat die beter kan drogen en bij de AB moet er nog een plekje rot uit.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Re: Groeien in een opbergrek

                                Well done wietefras ondanks de top rot toch nog wat over kunnen houden. Je Tutankhamon lijkt wel 1 top geworden te zijn van onder uit Succes met drogen en dan genieten
                                Baco's paarse ronde = done

                                Baco's eerste keer binnen =
                                done

                                Comment

                                Bezig...
                                X