Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groeien in een opbergrek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Groeien in een opbergrek

    Dat ziet er idd lekker uit Wietefras.

    Comment


      Re: Groeien in een opbergrek

      Bedankt mannen. Top rot was gelukkig beperkt tot her en der een klein beetje.

      De Tutankhamon was inderdaad zo'n beetje vergroeid tot een dikke top. Heb binnenin nog wel wat blad geknipt, maar niet veel.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Groeien in een opbergrek

        zien er mooi uit makker
        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

        Comment


          Re: Groeien in een opbergrek

          @djw4, bedankt makker. Snap dat jullie wel wat grotere toppen gewend zijn, maar dit is voor mij toch ook een mooie score. Kan niet wachten tot het spul allemaal droog is en de boel echt definitief genkipt en ... opgerookt (ge-vaped) kan gaan worden

          Helaas ook weer een plant in de kliko moeten gooien. De Mystery Auto #2 zat helemaal vol met ballen. Dat was de plant die buiten stond en zodanig in de stress was geraakt dat er op een gegeven moment eenvingerig blad kwam. De plant had wel vrouwelijke voorbloei getoond. Vervolgens een (lange) tijd niet goed opgelet blijkbaar. Helaas waren een paar ballen al open ook. Onderaan de plant stonden twee van de "voorbloei ballen" in de oksels open.

          Die andere plant stond ernaast en vertoont ook net een week wat bloei. Kan ik die nou ook weggooien? Plant staat nu in z'n uppie buiten dus ik heb er verder ook niet zoveel zorg aan. Zie wel wat er van komt.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: Groeien in een opbergrek

            Heb de binnen planten toch maar laten staan om te zien wat er gebeurt.

            Zie aan de trichomen eigenlijk weinig verschil. De pistels zijn wel oranje geworden.

            Macro foto van de top nu:
            20130823_Binnen_GK1_ExtendedMacro.jpg

            De macro foto van dezelfde top van vorige week:
            20130817_Binnen_GK1_Top_Macro.jpg


            Nog even een wat kleinere detail uitsnede (50% crop) van de foto. Ik zie amber, milky en clear trichomen allemaal door elkaar:
            20130823_Binnen_GK1_ExtendedMacro_Crop.jpg

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Re: Groeien in een opbergrek

              Lekkerrrrrrr fras
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                Re: Groeien in een opbergrek

                Ha, ha, ja lekker sappig zien die trichomen eruit van zo dichtbij. Lijkt net of ze van suiker zijn gemaakt

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: Groeien in een opbergrek

                  mooie foto's makker en zien er lekker uit greest
                  Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                  Comment


                    Re: Groeien in een opbergrek

                    Vette tricho pics kerel !
                    Baco's paarse ronde = done

                    Baco's eerste keer binnen =
                    done

                    Comment


                      Re: Groeien in een opbergrek

                      Bedankt mannen! Zal de laatste keer zijn deze ronde. De hele zooi is gerooid.

                      Planten wegen ongeknipt toch nog bijna een halve kilo bij elkaar.

                      Even een break tijdens het knippen. Ben er (nog) niet zo bijster handig in

                      Obligate Cola foto:
                      20130827_Binnen_Cola_DSC3618.jpg

                      En nog een keer een macro van de GK top die ik eerder ook had staan (zodat ik later nog eens terug kan kijken hoe dat vorderde):
                      20130827_Binnen_GK1_B.jpg

                      En nog maar eens een trich shot (50% crop). Sorry, maar kan er geen genoeg van krijgen
                      20130827_Binnen_CH2_Macro_DSC3592.jpg

                      en nu maar weer snel verder knippen.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: Groeien in een opbergrek

                        Gisteren alle planten geknipt. De meeste planten helemaal kaal, alleen de onderkant van de CH1 nog de suikerblaadjes laten zitten. Kijken of ik het niet gewoon inclusief die dingen kan vapen.

                        20130827_Binnen_Drogen_DSC3622.jpg

                        Planten wogen voor de knip samen 494 gram, na snoeien is daar nog 308 gram van over. Heb iets van 35 gram suikerblaadjes en echt fluffy topjes eraf gehaald en in de vriezer gelegd. Neem aan dat ik die voor hash of wietboter kan gebruiken. De fanleaves heb ik weggegooid.

                        De Cannelope hazes hebben niet echt de bouw die ik van een "12/12 vanaf zaad" run had verwacht. De Grapefruit Krushes wel. Dat zijn echt knuppels geworden met minimale vertakkingen onderin. Mijn hok was verre van lichtdicht aan het begin. Zit er dik in dat dat ze teveel heeft laten ontwikkelen in de groei.

                        Ben er nu op zich toch wel tevreden mee. Lijkt me een mooie opbrengst. Wel nog even afwachten hoeveel er droog overblijft van 308 gram nat. Zo met dat 12/12 is wel een relaxed systeem. Hoefde er niet zoveel aan te doen. Geen takken opbinden of knakken oid.

                        Nog even nadenken wat ik de volgende ronde ga doen. Weer zo direct op 12/12, scrog/supercrop, of gewoon laten gaan met wat voorgroeien en dan toppen.

                        Temperatuur is nu 23 graden in het hok en luchtvochtigheid is 50%. Kan ik helaas niet veel aan veranderen. Dat is het nou eenmaal bij mij op de zolder.

                        Na het knippen nog een stukje Auto Tutankhamon gevaped. Echt super lekker ook weer. Beetje psychedelisch effect en toch ontspannen.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Groeien in een opbergrek

                          hoi

                          ziet er goed uit

                          word een lekker rokertje

                          gr su6

                          Comment


                            Re: Groeien in een opbergrek

                            Mooi mooi fras. Die 300 delen door 5 en dan heb je ongeveer je drooggewicht.
                            Straks nog lekker curen en genieten maar.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              Re: Groeien in een opbergrek

                              geniet van je oogst laat het smaken echt super mooi die trich shots!!!!

                              niks boven je eigen geteelde wietje!

                              groeten mediwiet

                              Comment


                                Re: Groeien in een opbergrek

                                Mooie shots idd, m`n Uruzghani Kush had idd ook witgesuikerd blad, zelfs fanleafs, deze heb ik allen in een tas in de vriezer liggen, na m`n volgende ronde heb ik genoeg materiaal om een lekkere ice te maken.

                                Comment

                                Bezig...
                                X