Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groeien in een opbergrek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Groeien in een opbergrek

    Idd handig, zeker als mede t-neon enthousiast

    Ik was ook nieuwschierig en heb het ook even voor mijn set-up berekend
    ik kom toch op een aanzienelijk versschil van 70euro goedkoper bij 12/12

    12 l 12.jpgScroggen 2 planten.jpg
    Attached Files
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment


      Re: Groeien in een opbergrek

      Ha, cool. Zit wel wat in dat als je veel meer stroom verbruikt dat dan een tijdje 50% extra stroom al snel een hoop uit maakt. Ik heb maar 1 armatuur en dan zijn de stroomkosten dus een veel kleiner deel van het totaal.

      Je groeit ook 55 dagen voor. In die 55 dagen voorgroei op 18/6 verbruik je alleen al bijna net zoveel stroom als een hele ronde op 12/12. Dat lijkt me alleen wel heel erg lang voorgroeien. Mijn hok is daar zeker niet groot genoeg voor.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Groeien in een opbergrek

        ja idd zo lang heb ik nu voorgegroeid, en als het mij ligt nooit meer ! , nooit meer zo lang voorgroeien, vind het beetje waanzin, los van stroomkosten en zaden, wil geen 120 a 130 dagen wachten .
        ma goed heb wel vanalles opgestoken deze ronde dus volgende ronde spaciekuip van 90 liter en daar 4 zaadjes in dat zal wel sneller gaan als wat nu gedaan heb
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment


          Re: Groeien in een opbergrek

          Ha, maar je hebt wel je scrog net lekker vol

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: Groeien in een opbergrek

            De Mystery Auto leek me wel al droog.

            De plant zat wel vol zaad door die mannelijke plant die ik in eerste instantie voor een dame had aangezien. Weet eerlijk gezegd niet of je dan langer moet drogen, maar het zaad kwam er prima uit.

            De oogst is dus iets van 400 zaadjes:
            20130928_Buiten_MA_Zaad_DSC3957.jpg

            Heb er ook nog wel wat topjes vanaf gehaald zonder zaad, maar ik neem aan dat daar dan ook niet veel effect aan zal zitten. Zal zometeen eens een propje in de Plenty vaporizer stoppen

            Anyway, ook wel cool om nu een hoop zaad te hebben. Kan ik mooi wat mee experimenteren en voor volgend jaar Guerilla kan ik ook met gerust hart een zooi planten uitzetten

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Re: Groeien in een opbergrek

              Nou dan kan je de 12/12 methode eens proberen Wietefras
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                Re: Groeien in een opbergrek

                Dit zijn alleen autoflower zaden

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: Groeien in een opbergrek

                  Holy smokes 400 auto flower zaden das niet niks Wietefras nu maar hopen dat er heel veel dames uit mogen groeien volgend jaar ! Nu zit je echter alleen de rest van je leven met dezelfde flavor. Ik zie ruilhandel
                  Baco's paarse ronde = done

                  Baco's eerste keer binnen =
                  done

                  Comment


                    Re: Groeien in een opbergrek

                    @Bacos,

                    Ha, ja dat is waar. Weet alleen niet 100% zeker of die plant nou een man was of een herma. Zou zweren dat ik haartjes in deoksels gezien had, maar later zat ie/het helemaal vol met mannelijke bloemen. Heb al mijn foto's van die plant doorgezocht, maar zie nergens haartjes. Heb dus wel de hoop dat het een man was

                    Gisteren trouwens ook nog een topje van die plant (waar geen zaad in zat) in de Plenty gestopt. Heb voor de zekerheid maar wat meer gebruikt. Uiteindelijk 0,3g in mijn eentje weggepuft (drie keer zoveel als ik normaal gebruik), omdat mijn vriendin geen zin had om mee te blowen. Die hoeveelheid werkte prima. Heerlijk effect. Mengeling van rond racende gedachten en toch rust. Prima geslapen
                    Last edited by Wietefras; 29 September 2013, 09:32.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: Groeien in een opbergrek

                      400 zaden das een hoop wietefras zie zien er wel mooi uit die zaden
                      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                      Comment


                        Re: Groeien in een opbergrek

                        Was ook een hoop werk om ze er allemaal uit te peuteren

                        Alhoewel die uit de foto er allemaal wel min of meer vanzelf uitvielen. Had ook nog een paar honderd wat lichtere zaadjes uit andere calyxen, maar ik begreep dat die niet goed zijn. Waarschijnlijk had ik net zo goed gewoon wat aan de toppen kunnen schudden. Wat eruit valt houden en de rest gewoon weggooien.

                        Heb nou het spul in een pot zitten, maar het ruikt nergens naar. De pot met de toppen zonder zaden ruikt wel gewoon naar echte wiet.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Groeien in een opbergrek

                          Denk trouwens dat ik toch maar een rondje gaan "main-linen".

                          De effecten van de Ketama bevielen mijn eigenlijk het beste, maar die planten (pure Indica's) deden het totaal niet onder het 12/12 systeem in mijn kast. De beschijving geeft ook aan dat 12/12 het best werkt met hybrides en ik had alle 3 geprobeerd. Ketama=Indica, Cannalope Haze=Sativa en Grapefuit Krush=hybrid. De Sativa ging net zo goed als de hybride, maar de Indica deed het duidelijk niet goed.

                          Volgens Nugbucket zouden Indica's, Kushes en Afghan strains het best geschikt zijn voor main-lining. Ga dus de boel maar klaar zetten voor een Indica/Kush main lining rondje. Eerst ook nog maar even shoppen voor wat grotere potten.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: Groeien in een opbergrek

                            Mooie zaden idd, mooi donker en mooi printje!!
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                            Comment


                              Re: Groeien in een opbergrek

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                              De Mystery Auto leek me wel al droog.

                              De plant zat wel vol zaad door die mannelijke plant die ik in eerste instantie voor een dame had aangezien. Weet eerlijk gezegd niet of je dan langer moet drogen, maar het zaad kwam er prima uit.

                              De oogst is dus iets van 400 zaadjes:
                              [ATTACH=CONFIG]197677[/ATTACH]

                              Heb er ook nog wel wat topjes vanaf gehaald zonder zaad, maar ik neem aan dat daar dan ook niet veel effect aan zal zitten. Zal zometeen eens een propje in de Plenty vaporizer stoppen

                              Anyway, ook wel cool om nu een hoop zaad te hebben. Kan ik mooi wat mee experimenteren en voor volgend jaar Guerilla kan ik ook met gerust hart een zooi planten uitzetten

                              daar ik een tijdje geleden met wietefras een paar zaden heb geruild dit is het resultaat van deze zaden nu voor het moment in buitenkweek in serre

                              2014-06-21-3328.jpg2014-06-21-3327.jpg2014-06-21-3329.jpg2014-06-21-3330.jpg
                              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                              Comment


                                Re: Groeien in een opbergrek

                                Ja, ze gaan lekker. Nou maar hopen dat het vrouwtjes zijn

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X