Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groeien in een opbergrek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Groeien in een opbergrek

    @ wietefras de grootste is vrouwelijk makker
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

    Comment


      Re: Groeien in een opbergrek

      Ah, dat is mooi. Zat juist te denken dat die wel wat mannelijke trekjes had (lang en weinig blad).

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Groeien in een opbergrek

        nee het is een dame hoor maar wel en grote dame zie maar


        2014-06-22-3350.jpg2014-06-22-3349.jpg
        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

        Comment


          Re: Groeien in een opbergrek

          Ja, ik geloof je wel, maar ik bedoel zonder close-up leek het er wat op

          Ben zelf nog steeds wel van plan om er een paar in guerilla te gaan zetten, maar ben nog op zoek naar een goeie plek. Zonder hordes slakken

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: Groeien in een opbergrek

            ja dat dacht ik in het begin ook ze bleef maar groeien tot ze haar pistels liet zien en dan was ik blij het zal en mooie dame worden hoop die andere ook ze staan nu allemaal in smartpots,

            ja liefts zonder slakken kutbeesten veel geluk voor goede plek makker grts
            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

            Comment


              Re: Groeien in een opbergrek

              En pas op voor boswachters... Een maat van me werkt bij staatsbos beheer en die vroeg ik voor goede spots, en die had het over dat ze tegenwoordig camera's op hangen bij guerilla kweken dus kijk uit!

              Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
              Using Tapatalk

              Comment

              Bezig...
              X