Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 Planten Kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 3 Planten Kweken

    dan mag je zeker verpotten

    2013-04-01-1578.jpg
    ik verpot 2 x dit is een foto van 2 de verpotting mooie wortel structuur kan veel vocht opnemen greets
    Last edited by djw4; 9 April 2013, 17:25. Reden: type fout
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

    Comment


      #32
      Re: 3 Planten Kweken

      tering dat zijn veel goeie wortels
      maar ik doe niet met lamp maar met gewoon buitenlicht en dat gaan echt heel sloom

      ik zie geen enkele wortels bij die van mij dus ik laat m nog wel even groeien.

      hoe begon jij eigenlijk hoe oud was je en waar begon je mee enzo?

      Comment


        #33
        Re: 3 Planten Kweken

        Ofwel ga je outdoor, maar indoor met buitenlicht das larie, er zijn zo al heel wat van die topics die op niets uitlopen

        Comment


          #34
          Re: 3 Planten Kweken

          ja precies drm, maar ik ga hem als het weer wat mooier is buiten zetten ,en nu kan hij het denk ik ook niet aan door de wind enzo toch?

          wat zijn goeie buitensoorten?

          en hoelang duurd het voor binnen met lamp dat er echt wiet aankomt de bloei dus?
          en buiten duurd dat toch veel langer?

          Comment


            #35
            Re: 3 Planten Kweken

            ik had vorig jaar 2 plantjes in mei buiten gezet in de grond naast brandnetels dat liep niet goed af duurde 2x zo lang voor die 3 gram wiet die jedan krijgt.dan kun je beter spaarlampen kopen.heb ik nu ook gedaan 2 x 200 watt.hps zal het ongetwijfeld wel beter doen maar toch een goed alternatief vind ik.
            .IMAG0239.jpgIMAG0522.jpg

            Comment


              #36
              Re: 3 Planten Kweken

              hoi smunnik op deze manier met kweekkast bijna een jaar dank zij de wietpas had een jaar daarvoor buiten begonnen met 9 planten 3 mannelijk en 6 female en ja wat had ik zaad en een zeer slecht jaar op het einde tijdens de bloeifase en van dat zaad ben ik nu ook met bezig ms 13 greets
              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

              Comment


                #37
                Re: 3 Planten Kweken

                hoi smunnik je plantje lijkt wel heel erg gestrekt, zelfs op de laatste foto

                ik ben nu ook bezig met een vensterbank kweekje, en voorlopig ziet het er goed uit bij mij.
                het moet wel kunnen, je kan er wel een redelijk rokertje vanaf halen maar pak het gewoon goed aan

                als ik jou was zou ik dat plantje in een grotere pot zetten en tot de lob blaadjes ingraven zodat ie meer in de breedte begint te groeien, ookal zie je geen wortels aan de onderkant, gewoon doen.

                ik had in het begin t zelfde probleem. lange stengels en die blaadjes kwamen maar niet, gewoon effe die stengel ingraven en regelmatig een raampje open zetten voor een beetje direct zonlicht.

                en dat met die stokjes werkt voor geen meter joh, dat heb ik ook geprobeerd dat is bullshit. gewoon die stengel ingraven in een grotere pot en je zult zien dat je plantje als een gek blaadjes gaat aanmaken en je plantje zal ook recht naar boven groeien en niet heen en weer slingeren door die lange stengel, kijk anders effe in mijn topic er staan wat foto's van voor en na het strekken

                greets en succes ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
                Last edited by wwhitewwidoww; 13 April 2013, 15:10.

                Comment


                  #38
                  Re: 3 Planten Kweken

                  ahh thanks man eindelijk iemand die echt een beetje helpt
                  ik heb toevallig net hem overgepot naar een grotere bak, ik zat er al de hele dag aan te denken of ik hem zo zal ingraven ga ik wel doen zometeen denk ik alleen denk ik dat bijvoorbeeld het takje breekt
                  ik wou er al weer foto's opzetten vanaf me mobiel maar op die usb staat er dat er geen foto's op staan echt sker maar kijk wel of het zo lukt dan stuur ik wel foto
                  kijk ook wel ff op je pagina

                  thx.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Wwhitewwiddoww

                  Comment


                    #39
                    Re: 3 Planten Kweken

                    een dynamo en lampje van de fiets en trappen maar .. makkelijk zat!

                    Comment

                    Bezig...
                    X