Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Start van Lemon Skunk, Kalashnikova, Kaia Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Start van Lemon Skunk, Kalashnikova, Kaia Kush

@ Smowkie, @Buizerd:
    thx voor de reply gasten, het is goed om es van anderen te horen dat ik me nodeloos zorgen maak.
    Ik denk zelf eigenlijk dat de keuze om Lemon Skunk bij Indica's te zetten misschien niet de slimste is, want waarschijnlijk zullen die hoger willen groeien, maar ik vind 'm gewoon zo lekker!!
    Ik verlang al om ze nog maar te ruiken!!

Daaag

Comment

Photo 11-04-13 39.jpgPhoto 11-04-13 40.jpgPhoto 11-04-13 41.jpg

Bij de Kalashnikova's (middelste rij)die begonnen met 3 lobblaadjes is er een groot verschil:
      de ene is goed ant gaan, maar de ander staat nog steeds met haar 1ste paar blaadjes, en het volgende paar dat ze aanmaakt komen van onder de lobblaadjes, dus niet vanuit de kern...heel raar allemaal, ik weet niet of ze er nog doorkomt, we zien wel...

Photo 11-04-13 42.jpgPhoto 11-04-13 43.jpgPhoto 11-04-13 44.jpg

De Lemon Skunks (linker rij) gaan ook goed, alledrie ongeveer evengroot.

Photo 11-04-13 Lemon Skunk 45.jpgPhoto 11-04-13 Lemon Skunk 46.jpg

De Kaia-zusjes zijn nog steeds zo goed als identiek, mooie brede bladeren aan t maken, ze gaan goed.
      Behalve dat er bij ene een vreemde vlek op 1 van haar blaadjes heeft, dit was er al van zodra het blaadje openging. De nerfjes van het onderste blad zijn een beetje geelachtig, het blad lag op de vochtige bodem na het verplanten, zou dit hierdoor kunnen zijn?

Photo 11-04-13 Kaia Kush 47.jpgPhoto 11-04-13 Kaia Kush 48.jpg

Dat was het voor vandaag.

Later.
      Last edited by LemonKaia; 11 April 2013, 13:31.

Comment

Photo 19-04-13 49.jpg

De Lemon Skunks en de Onbekende vertakken mooi :
        De Onbekende heb ik getopt, om ze iets lager te houden.

Photo 19-04-13 Lemon Skunk.jpgPhoto 19-04-13 Onbekend.jpg

Ze groeien goed door, ik geef ze nog 1 week 18/6 denk ik.

De Kalashnikova waar ik van sprak in mijn vorige post, die is nu ook aan het vertakken , dus ze heeft geen 2de stel blaadjes aangemaakt, maar vaneerste keer vertakt, vanuit de lobblaadjes, vanuit de kern is niets meer gegroeid.
        Ik hoop dat het wat duidelijk is op de foto's:

Photo 19-04-13 50.jpgPhoto 19-04-13 51.jpg

De eerste blaadjes die op de vertakkingen kwamen waren helemaal verfrommeld en leken nergens op, maar de nieuwe die nu aangemaakt worden, zien er normaal uit, dus nog ff wachten voor ik 'm helemaal afschrijf.

Dat was het, ik was een beetje te laat om foto's te nemen, volgende week meer!

Comment

hoi , leuk hok! en toffe keuze van de dames !
          heb zelf ook kalshnikova staan , stoeltje is aangeschoven!
          su6 man!

grtz K@l@$h

Comment

hey, mooie opzet en leuke plantjes; heb zelf ook kalashnikovas staan http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t=kalashnikova en heb er ook 2/5 met 3 blaadjes en dan nog eentje met een onontwikkeld blaadje
            ik volg
            mvg alex

Comment

Welke voedingslijn gebruik je. Mooi hokje keep them growing and blooming
              #lovelifesmokeoneaday

Comment

Hey growers,

hier ben ik dan weer...
                Het is ondertussen een maandje later, en er is heel wat gebeurd.
                Zo heb ik mijn Onbekende buiten gekegeld want het werd een man, jammer.
                Ook zijn er 2 Kalashnikova's minder, want dat waren herma's, ook jammer.
                Dus blijven er nog over: 3 Lemon Skunk, 3 Kalashnikova's en 2 Kaia Kush.

Ik heb wel de laatste weken weer last van de kou op zolder, en dat zie je aan de planten, ze bloeien maar heel traag... (ze staan nu bijna 4 weken op 12/12, ongeveer 2 weken geleden zijn ze met de bloei begonnen.)
                Volgende kweek moet ik voor verwarming zorgen, of een ander plekje in huis zoeken om mijn hok te zetten, want zo gaat het niet vooruit, maar dat zijn problemen voor later.

Nu nog ff wat foto's:
                Photo 23-05-13 1.jpg
                de middelste plant is een Kaia Kush, die niet vertakt, ze is ongeveer 40cm hoog. Ze staat op een verhoogje, enkel de Lemon Skunks staan gewoon op de grond.

Photo 23-05-13 Kalashnikova.jpg
                Dit is 1 van de Kalashnikova's die 3 stel blaadjes had/heeft.

Photo 23-05-13 Kalashnikova2.jpg
                Dit is de Kalashnikova die groeide vanonder de lobblaadjes ipv uit de kern, ze is heel laag gebleven (30cm), maar beide vertakkingen worden volgens mij 1 top, ze bloeit van onder tot boven.

Photo 23-05-13 Lemon Skunk.jpg
                Hier zie je de topjes vormen op de Lemon Skunk.
                Deze hebben het minst last van de "kou" heb ik de indruk, want die staan nu 75cm hoog uit de pot.

Volgende keer probeer ik met een andere camera, want deze wil maar niet focussen op de planten.

groetjes en tot binnenkort

@Kalashnikova: thx , ik zal alle succes nodig hebben om dit tot een goed einde te brengen, denk ik.
                @thx Alex,
                @Treeke: Ik gebruik Plagron growmix als medium, en de gewone Canna voedingslijn, thx
                Last edited by LemonKaia; 23 May 2013, 21:10.

Comment

Bezig...
                X