Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Start van Lemon Skunk, Kalashnikova, Kaia Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Start van Lemon Skunk, Kalashnikova, Kaia Kush

Hey DJFelix,
      ik zie het helemaal niet als zeuren hoor, liever iemand die iets opmerkt waar ik niet aan dacht, dan achteraf (= te laat) iets te moeten vaststellen, een extra paar ogen kan geen kwaad.
      En over die spiegelkap, ik heb er twee, maar bij die ene zijn de connecterende draadjes ,aan de kap zelf, zo gebroken dat ik deze, beetje gekraste spiegelkap moest nemen. Hoe hier niet meer accidenten mee gebeuren...
      Wel gek dat wij maar overal 2.5mm kabel gebruiken om dan te zien dat het apparaat zelf met van die snoerdraadjes aan mekaar hangt.

Comment

Hey iedereen,

De passieve inlaat is alvast gemaakt in m'n hokje.
        Ik heb 2x 150mm doorsnee, lijkt jullie dit voldoende?
        Mijn afzuiging gebeurt met de buisventilator, met doorsnee 125mm, helaas is de koolstoffilter nog niet gearriveerd.

Ik heb ook ronde stukken gesneden uit een filtermat voor vijvers, die ik gebruik om stof en beestjes buiten te houden.

Sorry voor de tweede foto, maar het is wel duidelijk genoeg denk ik.

Photo 26-03-13 8.jpgPhoto 26-03-13 9.jpg

Comment

Zou daar misschien toch een koofje omheen maken ofzo, ivm lichtdichtheid.
          Als er licht uit de kast kan, kan het er ook in, en da's niet de bedoeling.
          Voor nu zal de inlaat waarschijnlijk groot genoeg zijn, maar 's zomers heb je natuurlijk heel andere omstandigheden.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

heel mooi hok man succes met de kweek
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Thx QnQ, voor de tips

Ja misschien maak ik daar nog wel iets voor, voor het licht. Maar tzal wel niet nodig zijn, ik ben enkel op zolder als de lampen in het hok aan zijn. En zonder dakraam is het er altijd donker
              Wat betreft de zomer, ja ik kan me voorstellen dat zo'n hok dan niet meer af te koelen valt!
              Hopelijk lukt deze kweek goed genoeg, dat ik niet hoef te zitten zweten op die zolder in de zomer!!
              Later.

Comment

Photo 27-03-13 10.jpgPhoto 27-03-13 11.jpgPhoto 27-03-13 12 Lemon Skunk.jpgPhoto 27-03-13 13 Kalashnikova.jpgPhoto 27-03-13 14 Kalashnikova.jpg

Comment

Hurrah, daar zijn die dan.. Ik ben benieuwd en ga dit zeker volgen. Mooi hokje trouwens.

Succes nog!

Comment

Dag growers,

Ondertussen zijn de kleintjes al aan hun eerste stel blaadjes gekomen.
                    Ze zijn nu 3 dagen oud, ze doen het goed denk ik...
                    Maar ik merk wel dat 2 Lemon Skunks beginnen te strekken, terwijl de rest dat niet doet.
                    Mijn 2x55W TL 833 hangen op 3 tot 5 cm.
                    Temp: tussen 17.5 en 26. LV: 60 - 40

Photo 30-03-13 22.jpg Photo 30-03-13 21.jpgPhoto 30-03-13 23.jpgPhoto 30-03-13 24.jpgPhoto 30-03-13 25.jpg

De twee met 3 lobblaadjes doen het ook goed, maar kan iemand hier iets meer over zeggen? Is dit een voorbode voor afwijkingen (herma's?) Ook zit er een Kalashnikova waarvan de lobblaadjes aan dezelfde kant groeien en waarvan het eerste paar gekartelde blaadjes moeilijk ontwikkelen.

Verder heb ik nog een bakje gemaakt rond mijn luchtinlaat, zo hou ik het licht vanop zolder nog beter buiten.

Photo 30-03-13 20.jpg
                    Ik had gedacht om misschien een natte handdoek hierover half te hangen, zodat ik ietwat vochtige lucht binnentrek als de lampen branden.
                    Iemand advies hierover?

Later

Comment

Hey lemonkaia, mooi hok en leuke plantjes.

3 lobblaadjes heb ik nog niet gezien, wat ze tegenwoordig allemaal niet bedenken.
                      Waarschijnlijk is het niet zo erg, het zal wel een bijverschijnsel zijn van de gebruikte zaadbooster hormomen of ander spul wat ze gebruiken.

Strekken, sommige soorten haze, thai, misschien jouw skunk kun je beter op 0 uren nacht zetten, of maximaal 4 nacht. Ik heb ze laatst op 4,5 uur nacht gezet en dat hielp voor de silver haze wel een beetje.

Succes met je grow op zolder.

Comment

Thx Heaven,

ik ben er toch niet zo gerust in, ik vind hier heel weinig over planten met 3 lobblaadjes, en op enkele engelse sites stond dat deze meestal resulteren in mannen of herma's, wat dan wel onmiddellijk werd tegengesproken door andere... Maar wat moet je dan geloven?? Zowiezo is het niet normaal, en ik wou het deze kweek eigenlijk zo normaal (/simpel) mogelijk houden, hahaha!!

De strekkende Lemon Skunks zullen het moeten ondergaan, want ik ga het lichtschema niet aanpassen voor die twee.
                        Ik plant ze dan wel wat dieper in de pot als het zover is. Ik heb ook wel een beetje de indruk dat, nu ze aan hun echte blaadjes beginnen, het strekken wat vertraagd.

Later

Comment

Start van Lemon Skunk, Kalashnikova, Kaia Kush

Ik zou er niet zo ongerust over zijn hoor kijk het gewoon goed aan, als je iedere dag je plantjes ziet kan je het makkelijk int oog houden toch? Ik heb er ook nog gehad met 3 lobblaadjes ...

Comment

Hey growers!

We zijn een week nadat ze hun kopjes toonden, en dus ff een update.
                            Ze zijn ondertussen aan hun tweede stel blaadjes bezig, de een al wat meer dan de andere, maar dat zal je wel aan de foto's zien.

Eerst een groepsfoto's van de kleintjes in kleine potjes.
                            Photo 3-04-13 26.jpg

De Kaia zusjes:
                            Photo 3-04-13 27 Kaia Kush.jpg

Dit zijn de Kalashnikova's, waarvan maar 1 "normaal" is, de andere hebben net iets te veel of iets te weinig
                            Photo 3-04-13 28 Kalashnikova.jpg

Nog even die met 3 blaadjes tonen:
                            Photo 3-04-13 29.jpg

Dan zijn er nog de 4 in grotere potjes.
                            Photo 3-04-13 30.jpgPhoto 3-04-13 31 Kalashnikova 2.jpgPhoto 3-04-13 32.jpg

Ook hier de Kalashnikova met 3 blaadjes, en die misvormde is een Lemon Skunkje.

Dan nog een kiekje van opzij.
                            Photo 3-04-13 33.jpgPhoto 3-04-13 34.jpg

Comment

Hey medegrowers,

Dag 11:

Vandaag alweer een update, omdat ik de dames verpot heb.

Ik denk dat mijn kleinste voorgroeipotjes net iets te klein waren, want de wortels waren er al ferm doorgegroeid,
                              terwijl die in de grotere potjes nog maar hier en daar erdoor kwamen.
                              Je kan het ook zien aan de plantjes, sommige bleven mooi groeien, de ander stonden al een dagje min of meer stil.
                              Photo 7-04-13 35.jpgPhoto 7-04-13 37.jpg
                              Nu heb ik ze bij de rest gezet, ik heb geen idee welke soort het is, maar als het een vrouwtje wordt, wil ik haar wel es proeven!

Ik had niet genoeg aarde om nog 2 potten te vullen, dus de twee misvormde Lemon Skunks zullen verdwijnen, ik geef ze aan ne vriend die ze graag wil.
                              Photo 7-04-13 36.jpg

Dus blijven er over:
                              3x Lemon Skunk
                              4x Kalashnikova
                              2x Kaia kush
                              1x onbekend

Tot de volgende!

Comment

Ik heb ook wel eens planten met 3 blaadjes gehad, triploides.
                                Gewoon geoogst, niks herma, gewoon grappig.
                                Dus geen zorgen bij voorbaat!

Leuk hok heb je, die stoel erbij is gewoon superdroog!

Ik roep wel eens dat ik soortjes genoeg heb, maar moet zeggen dat die lemon skunk me nog wel leuk lijkt om eens te kweken.

Succes en ik zal zo nu en dan wel eens binnenwippen.

Comment

Bezig...
                                X