Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooi zo, zie je al verschil tussen de bat- en lightmixplanten?
Leuke kikkertjes en mooi terra euhm paludarium
Ik begrijp het ook niet zo goed dat inwateren van batmix en bio growmix, dan sta je daar met aarde die veel te nat is en je een week niet kan wateren, deze keer ook gewoon de bio growmix gemengd met DCM die al wat nat was en voor de rest enkel ingewaterd met halve liter wortelstimulator per sm-pot...
@smowkie:thnx m8
@dj felix:thnx,echt verschil zie ik nog niet denk dat dat pas zal zijn als ze klaar is wel vind ik het gemakkelijk dat je niets moet doen behalve water geven tot dat de batmix is uitgewerkt en daarna valt het wel goed mee om bij te voeden btw dat inwateren is niet nodig een plantje met 2internodes mag je er zo insteken ze zijn dan al sterk genoeg ik heb zelfs al een plantje met 1 internode er in gestoken en zelfs toen was er geen tekens van overvoeding dusja niet inwateren!! (niet nodig)
tot nu toe ben ik content van die batmix ben zelfs aan het overwegen om een volledige bio kweek te doen (batmix en bio box van plagron)maar dat word nog afwachten op het resultaat van deze ronde
ja die S.fizz gaat de goeie kant op ben er allesinds al content van (waarvoor dank)btw meer op het einde van deze kweek zullen die harbinger ,eleison en santih ook van de partij zijn zo kan ik ze eens testen en foto's plaatsen maar momenteel ben ik echt benieuwd naar die S.fizz
Goedendag, ik ben sinds kort begonnen met het kweken van moederplanten. er staan op dit moment 10 stekken in de groei in bakken van 30L. Omdat ik vrij weinig ervaring heb met moederplanten hoop ik dat iemand nog goede tips heeft voor mij. ik geef ze nu om de dag water met voeding, ongeveer 1L per stekje. is dat te weinig of te veel? ze staan ook in een tent van 200 bij 120 bij 200. er zit nu ook een luchtbevochtiger erin maar ik krijg de luchtvochtigheid toch niet omhoog. het blijft hangen bij ongeveer 50%. zijn er nog goede tips hiervoor. is het ook niet weinig om de dag water?
whats up growers
ik vond het nog eens tijd voor een update
special fizz:SANY0124.jpgweek 1v/d bloei
bij deze dame word het plagron schema gevolgd en voorlopig gaat dit goed
somango:SANY0125.jpgdag 1 v/d bloei
de somango zal vandaag een eerste dosis bloei voeding krijgen ik denk dat ik zal beginnen met de helft van de aanbevolen hoeveelheid en dan lichtjes opbouwen
exodus cheese:SANY0131.jpg
de exodus krijgt momenteel iedere dag 4ml/L terra grow,1ml/L power roots en 1ml/L pure enzym
power kush:SANY0130.jpg
deze dame krijgt hetzelfde als de exodus cheese
chemdogg1:SANY0132.jpg
de chem1 krijgt iedere dag 2ml/L terra grow,1ml/L power roots en 1ml/L pure enzym
chemdogg2:SANY0129.jpg
chem2 krijgt hetzelfde als chem1
lemon kush:SANY0126.jpg
met de lemon gaat alles zoals verwacht ze staat in batmix en heeft alleen maar wat water,power roots en vita race nodig
white widow:SANY0128.jpg
de white widow gaat goed ik heb wat takjes gebogen zodat de andere scheutjes wat meer licht krijgen ,momenteel krijgt zij alleen water met wat power roots en enzym
blueberry:SANY0127.jpg
deze krijgt hetzelfde als de white widow
groepsfotoSANY0123.jpg
zoals je kan zien hebben sommige dames wat last gehad van overvoeding maar dat is ondertussen terug onder controle
momenteel zijn de special en somango in bloei maar de powerkush en chemdogg2 zijn aan het volgen deze 2 zal ik nog een laatste week groeivoeding geven en dan zal het wel tijd zijn om over te schakelen naar bloeivoeding
en voor degene die het hen afvragen alle soortjes die in mijn tent staan heb ik op verschillende momenten ontkiemd en er bij gezet
dit was het dan voor mijn wekelijkse update see u next week
hey peuker ziet er goed uit allemaal mag ik je vragen vita race van wanneer mag je dat beginnen spuiten op je planten want heb dat ook staan maar durf niet zo goed .
Omdat ik al gelezen heb van bruine vlekken en gele verdorde bladeren of het ene met het andere te maken heeft weet ik niet .
Maar daar jij ervaring hebt met vita race kun je mss wat raad geven .
succes verder !
@mr bullet:thnx ja die vita race gebruik ik vanaf het moment dat ze aan hun 2de of 3de scheut zijn begonnen (2de set mooie blaadjes )gewoon 1keer per week de plantjes goed nat spuiten en dat doe ik een uurtje of 2 voordat de lamp aan gaat
Comment