Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
whats up growers
daarnet heb ik de dames eens goed bekeken en ja hoor 2 herma's waaronder de lemon kush en de chem2 weet er iemand wat het beste is dat je zou kunnen doen de ballen verwijderen ? of zou ik ze vaneerste keer de vuilbak ingooien grtz
Heb je iets bijzonders gedaan, dat je nu herma's ziet ?
Je zou denken dat ze wat stress opgelopen hebben, anders zit het dik in de genetica.
Ik mieter ze er altijd uit, ik moet al dat gedoe niet.
Als wat (herma)zaadjes hier en daar geen probleem zijn, en je hebt tijd genoeg, kan je ze ook blijven plukken, zolang het duurt.
@smowkie:aight komt inorde hehe is jammer maarja liever 2 die weg moeten dan heel de kweek die terug verneukt is door bestuiving grtz
@QnQ:denk dat het is zoals dat smowkie zegt ik heb mijn tent nu al 3 keer moeten afbreken voor de blauwe dus het zal wel daardoor komen zeker ?
voila geen compassie ze liggen alletwee in de vuilbak omdat de lemon kush en chem 2 weg zijn heb ik nu plaats voor mijn 2 af's de ene is white cheese(dinafem) en amnesia af(greenlabel)
hier is een foto van hoe het er nu uitziet in mijn tent vanachter links te beginnen ,
somango-white cheese(af)-special fizz
chemdogg-white widow-power kush
exodus cheese-blueberry-amnesia(af) SANY0140.jpg
hier heb ik een foto van de special fizz ,daarnet een blad gespot van boven in de plant waarvan de nerven groen blijven en de rest van het blad wordt lichter van kleur SANY0137.jpg
en dit is een foto van de power kush die nu momenteel bezig is aan haar 3de dag v/d bloei SANY0139.jpg
en hier de ballen van een herma SANY0129.jpg
Comment