Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

peuker goes plagron (100%terra vs 100%bio)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: peuker goes plagron (100%terra vs 100%bio)

ja dat vind ik ook er is genoeg info te vinden op hun site

Comment

Dat werkt met elke goeie grond en bio voeding. Lightmix + Biobizz hoef je ook niks aan te doen.
      Die Ex Cheese klauwt ook een beetje, ene soortje doet het wat sneller als de andere.
      Ik heb het ook weleens gezien, toen heb ik er twee dagen mineraalwater bijgegooid, en toen trokken ze weer wat recht.
      Mgoed, of dat van de pH(6.5) was, of door de lagere EC van dat water .. ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Schema gedownloaf van die plagron biolijn...alleen vraag ik me nu af hoe dit svhema afhankelijk is van het soort grond van plagron dat je gebruikt...een lightmix zal je toch anders moeten voeden dan bijv. Een batmix
        ...wat ik niet kan terugvinden in het voedingsschema...

mobile message

Comment

@QnQ:ja die cheese heeft er ook last van maar sommige momenten trekt het wel bij deze staat op lightmix , voeding en water worden afgezuurd naar een ph van 6.0
          @general:ja maar voor lightmix raden ze aan om de terra producten te gebruiken ,als je de bio lijn gebruikt dan kan je promix,allmix,royalmix of batmix gebruiken

Comment

Ok i see...thx.

Dacht altijd dat je met batmix niets moest bijgeven de eerste 6-8 weken???

mobile message

Comment

dat klopt vanaf dat het plantje in die batmix zit 6weken gewoon water geven

Comment

..terwijl dat plagron bio voedingsschema wel al voorschrijft om te voeden. Verwarrend allemaal.

Ik wou met batmix eigenlijk enkel bloeivoeding gaan geven...

mobile message

Comment

bij allmix,royalmix of batmix hoef je niet te voeden zolang die niet is opgebruikt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peuker View Post
                    bij allmix,royalmix of batmix hoef je niet te voeden zolang die batmix niet is opgebruikt
                    Maw voldoende voor de gemiddelde groeifase....enkel bloeivoeding nodig dus..

mobile message

Comment

dat zou kunnen maar ikzelf heb nog een week of 2 moeten bijvoeden met die batmix zelf

Comment

whats up growerz daarnet een paar amber trichomes gespot bij de auto amnesia het meeste vond ik op de kleine budblaadjes en een paar op de budz zelf ik had gedacht om deze week nog te voeden en dan te beginnen spoelen ook zal ik nog kijken voor een foto van de trichomes maar momenteel vind ik geen deftige camera

Comment

Das zeer goed peuker, word weer blowwen straks zou je nog voeden? Als je nu al amber ziet.. Of is het nog weinig? Grttzz

Comment

jeeps smowkie ik had gedacht om nog een weekje te voeden en dan nog eens de trichomes te checken en als er al meer amber op de budz zijn dan zou ik beginnen spoelen en haar dan samen met de special oogsten
                            maar momenteel laat ik haar nog eventjes staan ,zondag staat ze 5weken in bloei en dan zien we wel ik wil haar allesinds niet te vroeg oogsten want als ze zal smaken zoals ze ruikt dan zal ik heeel content zijn hehe grtz makker

Comment

foto's!!
                              __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

whats up growerz and smokerz

hier heb ik wat pics van de automatic amnesia op aanvraag van HR83
                                CAM_1293.JPGCAM_1294.JPGSANY0149.jpgSANY0152.jpgSANY0154.jpgSANY0155.jpg

Comment

Bezig...
                                X