Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat werkt met elke goeie grond en bio voeding. Lightmix + Biobizz hoef je ook niks aan te doen.
Die Ex Cheese klauwt ook een beetje, ene soortje doet het wat sneller als de andere.
Ik heb het ook weleens gezien, toen heb ik er twee dagen mineraalwater bijgegooid, en toen trokken ze weer wat recht.
Mgoed, of dat van de pH(6.5) was, of door de lagere EC van dat water .. ?
Schema gedownloaf van die plagron biolijn...alleen vraag ik me nu af hoe dit svhema afhankelijk is van het soort grond van plagron dat je gebruikt...een lightmix zal je toch anders moeten voeden dan bijv. Een batmix
...wat ik niet kan terugvinden in het voedingsschema...
@QnQ:ja die cheese heeft er ook last van maar sommige momenten trekt het wel bij deze staat op lightmix , voeding en water worden afgezuurd naar een ph van 6.0
@general:ja maar voor lightmix raden ze aan om de terra producten te gebruiken ,als je de bio lijn gebruikt dan kan je promix,allmix,royalmix of batmix gebruiken
whats up growerz daarnet een paar amber trichomes gespot bij de auto amnesia het meeste vond ik op de kleine budblaadjes en een paar op de budz zelf ik had gedacht om deze week nog te voeden en dan te beginnen spoelen ook zal ik nog kijken voor een foto van de trichomes maar momenteel vind ik geen deftige camera
jeeps smowkie ik had gedacht om nog een weekje te voeden en dan nog eens de trichomes te checken en als er al meer amber op de budz zijn dan zou ik beginnen spoelen en haar dan samen met de special oogsten
maar momenteel laat ik haar nog eventjes staan ,zondag staat ze 5weken in bloei en dan zien we wel ik wil haar allesinds niet te vroeg oogsten want als ze zal smaken zoals ze ruikt dan zal ik heeel content zijn hehe grtz makker
Comment