Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x bubble gum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 x bubble gum

    Korting op 420shop
    Na het toch wel goede resultaat vorig jaar met 1 x Northern Light en 1 x Big Bud, dit jaar Bubblegum. Nog steeds zwaar newbie zijnde probeer ik als amateur een toch zo hoog mogelijke kwaliteit te behalen:

    -Ik gebruik enkel natuurlijke additieven, mijn wiet is dan ook 100% biologisch
    -Ik wil geen lampen, kasten en toestanden gebruiken, de plant moet zijn eigen ding kunnen doen. Als dat minder THC oplevert is dat maar zo, ik wil gezonde, natuurlijke wiet. (ik rook/vape het ook zelf op, puur zonder tabak )
    -Ik ben er dan ook dagelijks mee bezig en heb heel veel respect voor de plant an sich.


    Lessen geleerd vorig jaar:
    Wat ik me nog afvraag:
    -Ik twijfel om 1 van de drie planten in openlucht te zetten om het verschil te zien (kwaliteit vd groei, vatbaarheid voor ziektes.
    -Ik heb al gelezen over aftoppen en dieven van de plant. Omdat ik dus niet teveel wil ingrijpen om de plant dus een zo natuurlijk mogelijk verloop te laten hebben vraag ik me dus af of ik dit wel zou doen. Uit oogpunt om de plant gezond te houden zou het misschien weer wel kunnen. Ik weet niet wat jullie ervaringen daarmee zijn?


    Nog veel ervaringen op te dus. Here we go!


    1e verslaggeving 8/4/2013:


    Gekiemd op 5/4/13. Dan in potgrond gestopt speciaal voor het stekken. Vandaag kwam er iemand hallo zeggen:


    2013-04-08 10.45.26-1.png

    #2
    Re: 3 x bubble gum

    Als ik jou was, zou ik ze toch nog eventjes onder een lampje zetten vooraleer je ze buiten zet of op de vensterbank. Anders zullen ze strekken als gekken. Toppen en/of dieven als je voor meer opbrengst gaat
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: 3 x bubble gum

        Dieven: http://www.youtube.com/watch?v=EJY59d-ml_A
        Toppen: http://www.youtube.com/watch?v=oyhg2l4puyQ

        Ja, door te dieven gaat de plant inderdaad meer energie in haar bovenste buds stoppen en zal ze ook meer in de breedte gaan groeien (dito voor toppen/fimmen).
        Bij die aangename 14 graden gaan ze toch niet zo hard groeien hoor. Je hebt eigenlijk wel 18
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #5
          Re: 3 x bubble gum

          Ok hier een kleine update!


          Er is heel wat tijd over gegaan sinds mijn eerste post en ondertussen zijn de plantjes al "redelijk" gegroeid. :grow:


          plant.jpg
          Ik heb ze dus al verplant naar hun definitieve pot en deze gevuld met potgrond samengesteld "ongeveer" volgens een collega-grower zijn recept: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-samenstelling


          Om 100 liter goede teeltgrond te mengen heb je het volgende nodig:


          5 liter meststoffen = 5%
          10 liter perliet = 10%
          85 liter uitgangspotgrond = 85%
          Samen geeft dit 100 liter, 100% goede teeltgrond.


          De volgende meststoffen zijn nodig:


          Rundermest 3 liter
          Beendermeel 0,5 liter
          Kalk 0,25 liter
          Hoornmeel 0,25 liter
          Hoorspaanders 0,5 liter
          Oergesteente meel 0,5 liter

          Ik hou nu goed in't oog of het effectief vrouwtjes zijn door te kijken naar hun "okselhaar" Bij twee van de drie planten zie ik inderdaad haartjes uit de okselzakjes komen.


          haartje.jpg
          Opmerkingen en/of tips uiteraard zeer welkom!

          Comment


            #6
            Re: 3 x bubble gum

            je plant is groter dan het raam

            naar buiten met de dames!!!
            __________________________________________________ ______________

            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


            sigpic

            Comment


              #7
              Re: 3 x bubble gum

              ben benieuwd wat het word !

              Comment

              Bezig...
              X