Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x SPECIAL QUEEN kweek verslagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x SPECIAL QUEEN kweek verslagje

Korting op 420shop
    Beste kwekers ik ben dennis en ben dit jaar begonnen met 3 Special Queen zaden van Royal Queen Seeds ben begonnen met deze 3 zaden in een kommetje water te leggen op dinsdag 2 april woensdag 3 april heb ik de zaadjes over gezet in 3 easy starters met stek en zaai grond er bij en gelijk water gegeven met wortel en groei stimulator der bij en daarna in een kunstof stek en zaai bak op 2 dekseltjes dat er ruimten zit tussen de potjes en de onderbak zodat ik een laagje water in de onderbak heb om de potjes heen waardoor de lucht vochtigheid 90% is want heb vernomen op internet dat dat het beste is voor de stekjes nu is dame 1 op 5 april boven de grond gekomen en is nu ongeveer 5cm dame 2 doet het iets minder goed en is pas op 7 april boven de grond gekomen en is pas 1.5cm en heeft ook minder mooie blad vorming en dame 3 is pas op 8 april boven de grond gekomen en is tot nu toe alleen nog een groen bolletje dus mijn vraag is aan de kwekers hier of het grote verschil komt omdat het een plantje is en die altijd ze eigen gang wel gaat zoals in de natuur of dat het aan iets anders licht ? fotos en kweek verslag hou ik bij vanaf vandaag MVG Dennis
    Attached Files

Re: 3x SPECIAL QUEEN kweek verslagje

Veel te weinig licht, zet ze gewoon achter het raam zonder die deksel.
    Die deksel is vooral handig bij stekken en dat zijn het niet!
    De deksel is vooral om warmte te bewaren en de luchtvochtigheid hoog te houden, maar dat laatste zou ook kunnen in iets anders wat zo goed als afgesloten is.
    Dit alle 2 is niet het belangrijkste dat is toch echt licht!
    Zo ga je echt lange sprieten krijgen.

Succes
    Last edited by Heribei; 9 April 2013, 15:41.

Comment

Re: 3x SPECIAL QUEEN kweek verslagje

Laat ze ook even goed opdrogen, de potjes staan wat nat.
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
      X