hallo iedereen, de eerste keer dat ik het doe.
mijn stenen hokje is zo'n 1.5m x 1m en 2m hoog
de buitenmuren met isolatie afgeslegen
een lamp setje gekocht, een digi timer voor het licht. een ventilator komt nog, ook met een digi timer.
onderaan in de wand zit een veruchtings gat met roostertje.
geen koolfilter.
de temp is ongeveer 22 - 24gr op ongeveer de hoogte van de lamp, de thermometer hangt er een metertje vandaan.
en dan de plantjes; de ene in bloei is een ww auto, de andere weeet ik niet welk merk ze zijn.
ze alle vijf samen gezaaid. ik geef ze alleen water, verder niks
ik heb wel al de grote blaren geknipt want ik vond dat de kleinere bladeren eronder niet genoeg licht kregen en ook hun bladeren wat lieten hangen.
als het licht uit is besproei ik de bladeren en om de 2 dagen ofzo geef ik ze vers water.
meer doe ik er niet aan.
DSC03440.jpgDSC03436.jpgDSC03438.jpgDSC03439.jpg
laat maar weten wat jullie er van vinden, alle tips zijn welkom
grtz
mijn stenen hokje is zo'n 1.5m x 1m en 2m hoog
de buitenmuren met isolatie afgeslegen
een lamp setje gekocht, een digi timer voor het licht. een ventilator komt nog, ook met een digi timer.
onderaan in de wand zit een veruchtings gat met roostertje.
geen koolfilter.
de temp is ongeveer 22 - 24gr op ongeveer de hoogte van de lamp, de thermometer hangt er een metertje vandaan.
en dan de plantjes; de ene in bloei is een ww auto, de andere weeet ik niet welk merk ze zijn.
ze alle vijf samen gezaaid. ik geef ze alleen water, verder niks
ik heb wel al de grote blaren geknipt want ik vond dat de kleinere bladeren eronder niet genoeg licht kregen en ook hun bladeren wat lieten hangen.
als het licht uit is besproei ik de bladeren en om de 2 dagen ofzo geef ik ze vers water.
meer doe ik er niet aan.
DSC03440.jpgDSC03436.jpgDSC03438.jpgDSC03439.jpg
laat maar weten wat jullie er van vinden, alle tips zijn welkom
grtz
Comment