Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Super Silver Haze vensterbank

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1x Super Silver Haze vensterbank

Korting op 420shop
    Hee mensen,

Ik heb 22 februari super silver haze laten ontkiemen en ondertussen staat er al een leuk plantje.

Dit is mn eerste plantje, en ik verwacht ook niet dat ie perfect wordt. Kan iemand zeggen of dit plantje de goede kant op gaat? Er staan foto's bij als het goed is. Ze staan gewoon in de vensterbank in de keuken en krijgen voldoende licht. Temperatuur overdag is rond 17 graden.

Heeft iemand verder nog tips?

Grt.
    Attached Files

Re: 1x Super Silver Haze vensterbank

Dit word niks, als je je had ingelezen had je geweten dat (SS) Haze niet werkt buiten laat staan in de vensterbank.
    Maar niet getreurd je bent nog op tijd om met het buitenkweek seizoen mee te draaien.

Succes.

Comment

heb niet zo veel verstand van haze soortjes, maar voor in de vensterbank zou ik beginnen met een autoflower soortje vooral als het je eerste kweek is

succes

Comment

Leuk, een SSH op de vensterbank, dat zie je niet vaak.
        Als je ze in een flinke pot zet, kan die mooi groot worden.
        Tja, of er wiet afkomt is afwachten, als je ze achter het raam houdt zie je dat over een half jaar vanzelf.
        Succes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Tis dus vrijwel zeker dat er geen oogst vanaf komt? Ookal oogt de plant (ook volgens mn ma) heel gezond

Comment

Dr komt vast wel iets vanaf maar dat zal max 4 gram zijn ofzo. Ik zou m als t weer wat stabieler is in de tuin planten dan heb je meer kans op oogst.

Comment

Bezig...
            X