Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5xKalashnikova 4x ams greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5xKalashnikova 4x ams greenhouse

Korting op 420shop
    hoi beste growers,

hoi ben begonnen met men tentje en 4x kalshnikova, 5ams van greenhouse, de tent is Secret jardin tent DR120-II 120 x 120 x 200 cm 1x 600 Watt met cooltube,
    Buisafzuiger 125mm 300m3 image_3.jpegimage_4.jpeg

dit zijn de plantjes en de afzuiging enzimage.jpegimage_1.jpegimage_2.jpegimage_5.jpegimage_6.jpegimage_7.jpegimage_8.jpegimage_9.jpeg

ik probeer alles zo goed ik kan uit te leggen , alle comerntaar is welkom!!
    ps wat vinden jullie er van

groeten kalash

Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

Je zou denken dat er wel wat voeding in zit, met die toevoegingen, maar ik zou toch wat vaker voeding bijgeven.
    Of ze moeten heel erg droog staan, dan worden ze ook vanzelf geel ey ..
    300ml om de dag lijkt mij ook wat weinig, ik denk dat je die hoeveelheid rustig elke dag kan geven, maar dat kan je zelf het best bekijken.
    Als je bij een paar potten even voelt hoe zwaar ze zijn, weet je of er veel of weinig vocht in zit.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@qnq ja idd zo dacht ik ook, maar met ze over te potten voelde ik dat ze wel echt drogg stonden nu vandaag heb ik 4l verdeel met afgemeten voeding ,
      hoop dat dit helpt ,de potten zijn nu alle 9 even zwaar dus denk dat ik goed zit
      qnq wat denk jij voor wanneer bloei? denk binnen weekje op 12/12 ?

grtzzz uit belgie

Comment

hey ,
        comentaar ga ik ni geven maar ga je wel succes wensen met je dames en af en toe eens komen kijken naar de evolutie
        grtz

Comment

@mr bullet , thx in iedergeval!!

ps,geef maar comentaar altydt welkom

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@qnqdit zij enkele fotos zonder licht je ziet duidelijk bij2planten de verkleuring
          heb ze deze namidag ng voeding meegegoven met 4l water en verdeelt onder de9 enkel dat kleintje water en rhizotonic ..hoop dat het opgelost zal zijn

hier zijn enkele fotos zonder licht heb er meerdere genomen ..

image.jpegimage_1.jpegimage_2.jpegimage_3.jpegimage_4.jpegimage_5.jpegimage.jpegimage_7.jpegimage_8.jpegimage_9.jpegimage_10.jpegimage_11.jpegimage_12.jpegimage_13.jpeg
          Last edited by kalashnikova; 17 April 2013, 00:03.

Comment

hoi iedereen, dit is hoe het er nu voorstaat niet beter maar ook niet slechter..

weet ng steeds de oorzaak niet iemand een gedacht??

image.jpegimage_1.jpegimage_2.jpegimage_3.jpegimage_4.jpegalle hulp is welkom! thx

Comment

Stikstoftekort <= volgens mij staan je plantjes te nat of is er niet genoeg ruimte voor de wortels.

En controleer je de pH-waarde van je water met voeding?
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

@rodigan

ik heb ze van dit weekend pas over gepot naar 11l potten..te nat ik denk het niet geef ze overhand dag 300ml
                ik weet het niet zit nu weer met men neus in de topic blad problemen..
                kan jet mss iets anders zijn dan overvoedigN dat is het ook niet ze hebben ng ma enkele malen voeding gehad..

hoi mede kwekers !!

ben dit tegen gekomen kan dit? bij mij was de lv over een week ook maar 45a50% nu licht ze op 65%a73%

****De relatieve luchtvochtigheid beinvloedt onder meer de werking van de huidmondjes. Cannabis gedijt het beste bij een RV van 60%-70%. Bij een hogere RV krijgen de huidmondjes problemen met het kwijtraken van het overtollige water. Bij een lagere RV geven de huidmondjes net zo lang water af, totdat uitdroging van de plant dreigt. Op dat moment sluiten de huidmondjes zich. De opname van CO2 stagneert dan, waardoor de groei wordt belemmerd.****

ps ng ff iets vergeten heb ze vandaag water gegeven ph 6.0 zonder voeding
                Last edited by kalashnikova; 17 April 2013, 01:29.

Comment

Tiens tiens, nee die LV verhoging is de oorzaak niet. Wat voor voeding gaf/geef je dan? Die 300ml per dag kan best te veel zijn als je plantjes nog niet zo veel drinken.
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Waarom zonder voeding ? Ik zou elke dag voeding geven.
                    Als de bladpuntjes gaan verkleuren ga je pas minderen met voeding.
                    300ml moeten ze makkelijk kunnen drinken per dag, maar dat weet je als je de potten even 'weegt' in je handen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@qnq,
                      ja ik weet het op de duur niet meer, dacht mss enkel water mee te geven ph 6.0 mss dat het daar aan lag ik weet het echt niet meer,dacht lv dat is het ook niet te nat ook niet (denk ik) ga ff proberen met een moister meter , want de potten voelen normaal aan..
                      en is enkel bij de ams mss die soort ofzo ?

grtzz kalash

hoi ,

dus nu ff met moister meter in de grond geweest, iemand ervaring hier mee?
                      hij duit aan in wet !op9 dus te nat veronderstel ik..ik heb hier geen ervaring mee met de meters
                      wat is de idieaale stand?

dus denk wel dat de grond te nat is ..
                      kan er me iemand verder helpen??

probeer zoveel mogelijk alles te onderzoeken en ier te posten maar kryg bijna geen reactie !
                      iemand hier ervaring mee of tips,,!! coment ALTYDT WELKOM!!!!!

kalash..

@rodrigan

ik gebruik de voeding van canna de lijn en schema
                      met die vocht meter voor de aarde die duit te nat aan.. heeft u er ervaring mee

grtn!

Comment

Als je aarde te nat is, dan kan dat o.a. de stikstoftoevoer naar de wortels blokkeren. Denk dat je nu best eventjes de aarde laat uitdrogen en dan bij een eerste waterbeurt terug groeivoeding moet meegeven.
                        Heb je ook wat testproeven gedaan om de correctheid van je meter te checken? Stop hem eens in uitgedroogde aarde, vochtige en vervolgens natte aarde in een bierglas of zo.

Comment

@rodigan,

de meter werkt perfeckt, dus idd te nat..zal ze dagje of 3laten uitdrogen kijk het wel regelmatig na,

ow ja heb getopt vandaag
                          grtjs

Comment

hoi iedereen!

vandaag terug water gegoven met groeivoeding en nu krullen de blaadjes , heb de lmp iets hoger hangen tep is tt de 25.3 en 26.6 lv 60% a75%
                            kijken jullie is zal paar foto's toevoegen thx!

groetjes kal
                            image.jpegimage_1.jpegimage_2.jpegimage_3.jpegimage_4.jpegimage_5.jpegimage_6.jpegimage_7.jpegimage_8.jpeg

Comment

heeft niet met je voeding te maken volgens mij, maar met je 'klimaat'.
                              <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                              <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Bezig...
                              X