Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5xKalashnikova 4x ams greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

    @vale ,

    heb het maar horen zeggen dus niet doen is dus een fabeltje dat alles naar de topjes gaat??

    grtz K@l@$h

    Comment


      #62
      Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

      Je kunt wel dieven, de kleine scheuten onderaan de stam verwijderen.
      Maar de rest van de bladeren heeft een functie, neem je die functie weg gaat er niks naar de toppen, want dan is er niks......

      Comment


        #63
        Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

        @ vale

        okay, thx !
        ga is tss de topic's kijken dat ik wat vind over dieven

        thx m8

        grtz K@l@$h

        Comment


          #64
          Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

          hoi !!
          dus ff vertellen hier dat alles goed verloopt met de dames drinken goed nemen voeding goed op(de lijn van canna)ze drinken om de dag +-700 mll sommige iets meer andre iet minder,
          alles vzrloopt prima DAG 36 BLOEI AMS KALASHNIKOVA
          graag wat coment en reactie is steeds leuk!!photo (1).jpgphoto (2).jpgphoto (3).jpgphoto (4).jpgphoto (5).jpgphoto (6).jpgphoto (7).jpgphoto (8).jpgphoto (9).jpg Grtz K@l@$h

          het einde nadert!!

          Comment


            #65
            Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

            toppen zijn mooi aan het ontwikkelen he

            doe zo verder zou ik zeggen !!

            tevens even ter info : volgende keer mss pics nemen als lamp net uit is !!

            Groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #66
              Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

              @k1
              ja ze zijn idd mooi aan het ontwikkelen..komen die nog voller ja he? domme vraag he maar heb al 2rondjes gedaan en ng nooit zo ver geraakt altydt fout gelopen,
              dus nu ng 20dagen afwachten dit zijn de kwaadste weken zeker de laatste??

              ik probeer zeker zo verder te doen vollgens mij loopt alles lekker wat denk jij k1?

              grtz k@l@$h

              Comment


                #67
                Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

                Ghehe..yep maat, die worden nog minimaal 2x zo dik.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #68
                  Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

                  Derde keer goeie keer!
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #69
                    Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

                    @ QnQ ,
                    Toch op die +-20 a22 dagen??


                    @Rodigan ,
                    ik hoop het echt 3de keer goede keer ,ziet er goed uit vind ik maar de geur is nog niet echt scherp...

                    grtz K@l@$h

                    Comment


                      #70
                      Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

                      dit zij de foto's juist genomen zonder lamp..(zo min mogelijk)
                      oordeel zelf
                      ik hoor dit graag van jullie !

                      er zit en foto tss waar ik en damme moet heb verzorgen tot wonder en dikke tak was ver in2 gebroken hoe dit komt...???
                      zie foto
                      sorry als het er wat veel zijn


                      photo (1).jpgphoto (2).jpgphoto (3).jpgphoto (4).jpgphoto (5).jpgphoto (6).jpgphoto (7).jpgphoto (8).jpgphoto (9).jpgphoto (10).jpgphoto (11).jpgphoto (12).jpgphoto (13).jpgphoto (14).jpgphoto (15).jpgphoto (16).jpgphoto (17).jpgphoto (18).jpgphoto (19).jpgphoto.jpg grtz K@l@$h

                      Comment


                        #71
                        Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

                        Yep, die moeten nog wel 2x zo dik worden.
                        Op 20/22 dagen weet ik niet, ik kan niet voorspellen dat jij over exact 3 weken moet oogsten.

                        Of het oogsttijd is, kun je, als het zover is, alleen goed aan de trichomen zien.
                        Daaraan kun je ook zien wanneer je ongeveer moet stoppen met voeding mee geven.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #72
                          Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

                          QnQ

                          idd heb gisteren met men loopje geken en ze zijn zoals druppel water erg doorzichtig..
                          kun je daar ook van uitmaken wanneer te stoppen met voeding...??

                          grtz k

                          Comment


                            #73
                            Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

                            Oorspronkelijk geplaatst door kalashnikova View Post
                            idd heb gisteren met men loopje geken en ze zijn zoals druppel water erg doorzichtig..
                            huh?

                            Oorspronkelijk geplaatst door kalashnikova View Post
                            ikun je daar ook van uitmaken wanneer te stoppen met voeding...??
                            Echt man, die dikste planten, foto 10 en foto 20, die moeten nog max 2 weken. Als je die niet wil verknoeien (2x mislukt lees ik) dan gewoon nu stoppen met voeding geven. zou ik toch doen... als je echt zeker wil spelen.

                            Ik zie op de laatste foto wat rood in de stengels, dus ondervoeding is zeker geen probleem geweest en zal dat ook niet worden in de tijd die rest

                            Comment


                              #74
                              Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

                              ze zijn ideaal als ze caramel kleurig zijn

                              Comment


                                #75
                                Re: 5xKalashnikova 4x ams greenhouse

                                Oorspronkelijk geplaatst door albes View Post
                                Echt man, die dikste planten, foto 10 en foto 20, die moeten nog max 2 weken.
                                Nee man, die kunnen nog veel langer.
                                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                                Comment

                                Bezig...
                                X