Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
tijd voor een update. de 5 dames zijn nu 12dagen oud. ik geef nog geen voeding alleen water.
verder heb ik voor 50 eu een fancontroller met thermostaat aangeschaft. ik heb een ph meter die ik nog moet ijken. en ik heb een thermometer en luchtvochtigheid meter.
de luchtvochtigheid schommeld tussen de 51 en 41 de temp heb ik wel onder controlle during the day is het ongeveer 28 graden in de avond is het 22.
ik heb de thermometer op de fancontroller ingesteld op 32 graden en hij draait constand zachtjes.
verder heb ik ook een ventilator aangeschaft alleen zwengt die jammer genoeg niet. dat was een miskoop.
verder lijkt het erop dat het goed gaat met de dames.
zaterdag zijn ze 12 dagen. ik denk dat ik dan begin met voeding. een week later plaats ik de schakelaar op 12/12 dus als ze 3 weken oud zijn.
Ze zien er al heel wat beter uit he als in het begin.
Of je ze goed getopt hebt kan ik helaas ook niet zeggen, maar ik vermoed van wel. succes verder met je kweekje!!!
Comment