Hallo Iedereen,
Ik heb eerst een tijd dit forum doorgelezen en informatie opgezocht en sinds zaterdag heb ik 5 stekks pp.
Dus hierbij mij 1e kweek
Mijn ruimte is 1x1x2,5m met zwart wit folie
verder heb ik een HPS 400watt lamp
5x 27L bakken gevuld met plagron growmix with perlite
Buisventilator RVK 365m3
can koolstoffilter 250m3/uur 125mm
De vloer zit vijverfolie op.
Verder heb ik nog weinig verstand van het kweken en gaat het volgens mij niet goed met me plantjes.
dit is de 1e foto dag 1 van de 5 steks PP
nu zal ik ff elk plantje laten zien.
dame1
dame2
dame3
dame4
dame5
ik heb ze hier alleen besproeid omdat ik ergens gelezen had geen water te geven. als ze nog zo klein zijn.
Ik gebruik nog geen voeding..Verder gebruik ik kraanwater voor watergeven uit een sproeier.
Ik heb de afzuiger nog niet aangemaakt omdat ik nog geen dimmer heb, nog niet ruikt en ik denk dat het nog niet nodig is.
verder heb ik nog een kleine ventilator die ik voor circulatie in de ruimte kan stoppen maar ik denk dat het nu nog geen zin heeft.
hieronder een foto van de dame waar ik me zorgen over maak
Op de 2e dag heb me bedacht over dat alleen besproeien en heb ik wat water gegeven. Niet teveel.
hieronder een groepsfoto van de dames 5x PP
dame1
dame2
dame3
dame4
dame5
hieronder een aantal foto's van de zieke dame. ik heb haar verplaatst wat meer rechtstreek onder licht.
en
wat vinden jullie van de dames.. ik maak me namelijk ernstig zorgen over de dames. ze zien er niet goed uit!
sorry voor de vele foto's!
maar als de dames wat lekkerder lopen zal ik wat minder posten
Ik heb eerst een tijd dit forum doorgelezen en informatie opgezocht en sinds zaterdag heb ik 5 stekks pp.
Dus hierbij mij 1e kweek
Mijn ruimte is 1x1x2,5m met zwart wit folie
verder heb ik een HPS 400watt lamp
5x 27L bakken gevuld met plagron growmix with perlite
Buisventilator RVK 365m3
can koolstoffilter 250m3/uur 125mm
De vloer zit vijverfolie op.
Verder heb ik nog weinig verstand van het kweken en gaat het volgens mij niet goed met me plantjes.
dit is de 1e foto dag 1 van de 5 steks PP
nu zal ik ff elk plantje laten zien.
dame1
dame2
dame3
dame4
dame5
ik heb ze hier alleen besproeid omdat ik ergens gelezen had geen water te geven. als ze nog zo klein zijn.
Ik gebruik nog geen voeding..Verder gebruik ik kraanwater voor watergeven uit een sproeier.
Ik heb de afzuiger nog niet aangemaakt omdat ik nog geen dimmer heb, nog niet ruikt en ik denk dat het nog niet nodig is.
verder heb ik nog een kleine ventilator die ik voor circulatie in de ruimte kan stoppen maar ik denk dat het nu nog geen zin heeft.
hieronder een foto van de dame waar ik me zorgen over maak
Op de 2e dag heb me bedacht over dat alleen besproeien en heb ik wat water gegeven. Niet teveel.
hieronder een groepsfoto van de dames 5x PP
dame1
dame2
dame3
dame4
dame5
hieronder een aantal foto's van de zieke dame. ik heb haar verplaatst wat meer rechtstreek onder licht.
en
wat vinden jullie van de dames.. ik maak me namelijk ernstig zorgen over de dames. ze zien er niet goed uit!
sorry voor de vele foto's!
maar als de dames wat lekkerder lopen zal ik wat minder posten
Comment