Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 * spliff bubblegun.. even vragen voor de zekerheid.....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4 * spliff bubblegun.. even vragen voor de zekerheid.....

@ QnQ: dank je voor je reactie..
    Calcium mono van canna heb ik toevallig in de kast staan.
    1ml per liter wordt er geadviseerd dus ik ga dat vanavond eens toevoegen voor deze dame.
    Ben benieuwd en k hou je op de hoogte

Edit: ik weet echt heel zeker dat het geen beestjes zijn, heb elke plant en de potten helemaal nageplozen maar niks te vinden.. het is ook echt alleen aan deze ene plant

Edit2: Ik zit zo eens te lezen her en der en mocht het een calcium blokkade zijn dan heeft de plant waarschijnlijk een teveel aan N..
    afijn, ik hoop het met wat calcium op te kunnen lossen.. zo lang zullen ze ook niet meer hoeven... (weekje of 4 denk ik?)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
    Last edited by Whitebud; 22 April 2013, 18:50.
    sigpic

Comment

Hey luitjes... hier weer een updateje.

Bloei week 5, 5
      Het bladprobleem lijkt zich niet meer verder uit te bereiden nu ik wat calcium heb bijgevoederd (thx QnQ)

Verder geef ik de dames op dit moment alleen afgezuurd water aangezien er aardig wat gele bladpuntjes aanwezig zijn.

De peepshow:
      uploadfromtaptalk1367169293046.jpg
      uploadfromtaptalk1367169300972.jpg
      uploadfromtaptalk1367169309827.jpg

Ze worden al lekker dik en per ongeluk er achter gekomen dat ze erg plakkerig zijn al

trichoompjes kijken zal nog geen zin hebben dus k laat ze weer fijn met rust

Tot de volgende keer maar weer...

Cheerssssss

sigpic

Comment

Ok maar varenrauwmug is niet schadelijk wel vies als ze aan je thc blijven plakken.
        Maar dit vliegje legt eitjes in de aarde, die larfjes eten je wortels op dus heb je er echt veel ja dan wel bestrijden.
        Maar ziet er leuk uit wij gaan er ook 15 testen op 1.2m2 kijken wat we eraf kunnen klappen met een vsa 400.
        Ze zien er zeer goed uit. Maar wel pk 13-14 blijven geven. 2x in de 2 weken zoals op fles en dan kappen. kunnen ze wel beetje extra gebruiken. Worden ze te geel gewoon water geven. Zonder pk 13-14
        #lovelifesmokeoneaday

Comment

Hey Treeke thx voor je reactie...

Ik heb maar 3 rauwmugjes gespot in al die tijd dus die plaag is afgewend
          Over de pk13-14, ik weet niet welk merk jij hebt maar op mijn verpakking (en t kweekschema) staat toch echt maar 1 week meegeven
          Maar oke, dit is de eerste keer dat ik met een complete voedingslijn kweek (ook de eerste die behoorlijk goed gaat haha) dus kan overal weer van leren

Hier nog even wat trichjes op de foto
          2013-04-27 23.34.27.jpg

Groetjessssss
          sigpic

Comment

Die cola's zien lekker wit whitebud
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Lol jaja.. heb nog nooit eerder zulke prachtige planten in mn tentje gehad Als dit zo doorgaat heeft de Spliffseeds fanclub er weer een lid bij
              sigpic

Comment

PK 13-14 voor een lekker commercieel smaakje,Yummie

Comment

Als je de laatste 2 weken goed spoelt, hoef je daar niks meer van te merken...
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

ik gebruik ook canna pk 13/14, en geef de laatste 3 weken alleen water, alles is er dan uitgespoeld
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Oke dan, weer wat geleerd
                      sigpic

Comment

Juist uitspoelen na 2 wkn kan geen kwaad voor een extreme bloei mag je m 1 week extra geven maar erna echt er mee kappen. Wij gebruiken CANNA. staat idd. 2x op 1 week maar zelf een beetje na de behoefte van plant kijken. Leer je het meest en ze zien er erg mooi uit wij gaan over 1 week beginnen met 15x spliffseed bubblegun...... Ze staan nu op.voorgroei dus verslag volgt snel. Sterkte ermee
                        #lovelifesmokeoneaday

Comment

Thx allemaal ik snap het nu, eigenlijk dus gewoon blijven geven tot je een paar amber trichjes ziet dan alleen nog maar water..

Edit: ik ben wel heel erg benieuwd naar je verslag wat komen gaat, zal zeker af en toe op visite komen

sigpic

Comment

Ben er geen voorstander van spul slaat op je keel.Dan maar iets minder maar dan wel lekker

Comment

doorgaans wil ik nog kwijt en nee is geen reclame, maar als je complete lijn van canna gebruikt ,moet je gewoon je water in je vat gooien de verhouding voeding zoals beschreven en dan eens voor de gein je ph meten. zal je zien dat canna het zo uitgebalanceerd heeft dat je BIJNA geen PH- hoeft toe te voegen. ff know howtje
                              #lovelifesmokeoneaday

Comment

Hey treeke

Ik gebruik idd de hele lijn en hou toch zoveel mogelijk het schema aan.
                                Wat de ph betreft, ik denk dat mijn meter stuk is want zelfs met spa blauw geeft die een ph van 7 haha.
                                Morgen even nieuwe halen dus.
                                In elk geval bedankt voor je tip en ik ga dat morgen meteen bekijken

Dames staan er trouwens nog prachtig bij hoor, het calcium tekort is gelukkig opgelost.

sigpic

Comment

Bezig...
                                X