Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[SCROG]Eerste kweek 2x White Widow, 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

[SCROG]Eerste kweek 2x White Widow, 400W HPS

Korting op 420shop
    Hallo allemaal, en welkom.

Ik ga dus proberen mijn 2 White Widow plantjes te scroggen, omdat ik toch wel een beetje opbrengst wil en het niet mogelijk is om er meer te zetten.
    Dit is mijn eerste kweek, dus tips zijn altijd zeer welkom!

Eerst even de specs:
    Hier zijn de eerste plaatjes van toen ze net hun kopje bovenstaken:
    IMG_3603.jpgIMG_3604.jpg

En zo zien ze er nu uit:
    IMG_3605.jpgIMG_3606.jpg

23/04
    IMG_3608.jpgIMG_3609.jpgIMG_3610.jpg

15/05
    IMG_0005.jpgIMG_0006.jpgIMG_0007.jpg
    Last edited by xirb22; 15 May 2013, 23:21.

Re: [SCROG]Eerste kweek 2x Amnesia, 400W HPS

lokes xirb ,

persoonlijk zouw ik je emmers beetje meer aanvullen !! je mag je plantjes gerust ingraven tot aan de lobblaadjes hoor

voor de rest zouw ik zeggen , veel geluk met je run

En ik spring nog wel is binne ^^

Groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Deze ga ik volgen!!
      Persoonlijk had ik er 4 of 6 onder gezet....des te eerder is je rekkie vol en kan die lamp op 12 uur(kostenplaatje uiteraard weer schrale nederlander ben ik miss wel hahaa)
      verder succes met de scrog en ingraven wat K1 al zei is ook aan te raden stam is nu nog vers worteld het makkelijker door!
      Kom ook af en toe wel ff spieken want i love am!!!!
      Laterss grtz Thur.
      hoeveel water geef je per dag?
      Last edited by Thurgood Jenkins; 19 April 2013, 15:41. Reden: leek turks zoveel spelfouten.....
      "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

kan geen 10l zijn als jeje potten niet volledig vult he
        Als je voor een hoge opbrengst wil gaan moeten die potten vol, of misschien wel voor 18l gaan?
        Ga je dan gebruik maken van voeding? Op welke hoogt hangt je netje van je potten?
        Op welke hoogte hangt je lamp? Heb je aan een afzuiging en filter gedacht?
        ik zie dat er onderbordjes onder staan dus neem ik aan
        dat je gaatjes in de emmer hebt geboord? Om het overtollige water
        te kunnen lozen, wortels mogen nooit onder water staan.
        Ga je met de 2 plantjes heel je opp van 1.2m x 1.2m gebruiken voor je
        scrog? Zoals Thurgood al zei, je gaat heel lang moeten voorgroeien voor het
        netje vol te krijgen en ze bloeit ook al zo langmaar dat is ze waard
        Kom ook wel af en toe is kijken hoe het gaat,
        Succes!

Exuses voor de vragen maar we krijgen niet veel info mee
        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Zal best meevallen zeker ?
          Het zijn Amnesia's, die zouden lekker door moeten groeien tijdens de bloei.
          Zodra de plantjes tegen het gaas aan staan kan de klok op 12/12, dan krijg je dat oppervlak zeker wel vol.
          Emmers even netjes tot de rand vullen inderdaad, en je lamp laten zakken, ze strekken omdat-ie te hoog hangt.
          Over toppen is genoeg info te vinden.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik wou de potten niet volledig vol doen, omdat mijn scrogscherm niet heel hoog is, en ik bang was dat ze te vroeg het netje zouden bereiken. Daarom dacht ik, ach ik steek ze er gewoon wat dieper in. Maar goed ik doe er nog wat aarde bij en dan volgen de volgende fototjes Misschien moet ik wat onder extra houtblokken onder mijn scherm zetten om het wat hoger te maken?

@DarkSide: Ik zou binnen een week starten met de groeivoeding. Het netje hangt maar op 20 cm van de grond, en dat terwijl de potten zelfs niet tot boven gevuld zijn . De lamp hangt op +- 1,8m, en ik heb mijn eigen afzuiger en koolstoffilter in elkaar geknutseld. De emmers zijn voldoende geperforeerd. Mijn kast is 1,2m op 1,2m, maar mijn net is maar 60cm op 80 cm ofzo, dus dat moet wel lukken :p

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@Thurgood ik voel gewoon 3 keer per dag of de grond nog nat staat, en zo nee doe ik er een beetje water in. Ik ga gewoon op mijn gevoel af :p

Comment

hallo ,
              Als ik je raad mag geven zoals darkside zegt zou ook voor minimum 18l potten gaan voor de ruimte dat jij kunt benutten .
              Is er nog plaats voor een hangmat .
              succes !

grtz

Comment

heb niet veel verstand van scrog daarvoor moet je bij QnQ zijn
                maar 20cm is wel erg laag, kan je deze niet beetje aanpassen ondertussen?
                Je lamp mag op 40cm van je plantjes hangen, zullen ze al minder strekken.
                Als ze te erg strekken dan vallen ze om en sterven ze, dus neem wat aarde en
                vul die pot mooi tot aan de onderkant van de eerste blaadjes en hang die lamp
                wat dichter bij je zaailingen. Vergeet ook niet dat er nog voeding in je aarde zit,
                beginnen met een halve dosering en bladpuntjes in de gaten houden.
                <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Ik heb de potten al meer opgevuld, maar had even niet genoeg potgrond om ze volledig te vullen dus dat komt later.
                  Ze zijn ondertussen al gegroeid als kool.
                  IMG_3608.jpgIMG_3609.jpgIMG_3610.jpg

Comment

Re: [SCROG]Eerste kweek 2x White Widow, 400W HPS

Ik heb een lange tijd geen camera meer gehad, maar met mijn nieuwe iPod kan ik nu toch een paar mooie foto's tonen
                    IMG_0005.jpgIMG_0006.jpgIMG_0007.jpg
                    Zoals jullie zien zijn ze al erg sterk gegroeid. Ik heb ze ondertussen ook al eens getopt.

Comment

Wat is precies de reden dat mensen scrogen met maar 3 max 5 planten..?? Of scroggen ze juist OMDAT ze maar 3 a 5 kunnen plaatsen
                      zou scroggen van 20 planten TE veel ruimte nodig hebben,, aan wat voor een ruimte denk je dan....?

Comment

20 planten is een hoop werk, erg veel werk.

xirb22 succes!
                        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

@younggrower Waarom 20 planten als je met 5 ook je eigen rookie kan scoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door younggrower View Post
                            Wat is precies de reden dat mensen scrogen met maar 3 max 5 planten..??
                            Zal toch wel met de wetgeving te maken hebben? Met meer dan 5 planten heb je sowieso een probleem.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

@HR83: kan niet meer werk zijn dan van 8 tot 5 werken haha...!

maar stel een tent 240*120*200 met een stuk of 15 dames...vervolgens toppen en scroggen meer rendement dan als je er 5 dames in doet neem ik aan??? ...

@wietefras: jah dat is inderdaad ook zo.... echter op et moment dat de blauwe pet binnenkomt en 5 stuks ziet zal die ze ook meenemen als et om een ""professionele installatie" gaat.
                              voeg er nog een paar toe, denk ik dan...

Comment

Bezig...
                              X