Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb toen ik ze van tl naar hps heb verhuisd heb ik de lamp 1 week op 1 meter gehouden, ik besef nu dat ik deze afstand dagelijks had moeten aanpassen... meeldauw is er niet hoor, dit is reflectie van de flits ofzo, mijn dames hebben nog nooit zo mooi groen gezien als deze ronde. thanks voor de comments ! greets
en trouwens ja hoor tevreden over de bloombastic. al heb ik natuurlijk tot nu toe enkel bloombastic gebruikt dus heb ik niet echt een vergelijk met andere gelijkaardige producten.
ja hoor, ik heb ze ook niet allemaal getrimd enkel diegenen die de buds overschaduwen, ik heb ook geen blad volledig verwijderd. had ze enkele dagen geleden ook al wat getrimd en die leaves stonden nog mooi recht en open en ik zie de buds dikker worden met de dag dus ik denk (hoop) dat het wel goed zit, ik heb het trouwens gezien op enkele youtube filmpjes zoals deze http://www.youtube.com/watch?v=uoM0J...has_verified=1 greets
de dames krijgen nu enkel nog water op ph 6.0 om te spoelen. week 6 van de bloei is net voorbij. nog een goede week en dan word het tijd om dagelijks grondig trichome inspectie te houden. het zijn 2 snelle soortjes van 50 dagen maar ga voor 50% amber dus kan wel tegen de 60 dagen lopen. heb ze enkele dagen geleden eens bekeken met de microscoop en heb hier en daar al wat amber, de meeste zijn nog milky. morgen zal ik wat nieuwe foto's nemen en posten. toen ik thuiskwam daarstraks was de hps lamp uitgevallen, alles nagekeken maar het bleek de lamp te zijn die 3 weken oud is en waar niks aan te zien is, hoop dat het niet door de nieuwe dimbare ballast komt... heb dan even de oude er terug ingestopt. heb ook een kleine zwenkventilator die tegen de muur kan opgehangen worden geplaats onder de lamp dan waait het lekker over de toppen heen en bespaar ik op de grond weer wat plaats. greets
Comment