Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

    mooi hokkie vol, dat gaat wat beloven!




    succes nog eventjes


    tevreden over de bloombastic?
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #17
      Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

      Pfew, die zijn flink gestrekt. Komt dat omdat je vanaf het begin de lamp al zo hoog hebt hangen ?
      Zie ik nou meeldauw op foto #4 ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

        ik heb toen ik ze van tl naar hps heb verhuisd heb ik de lamp 1 week op 1 meter gehouden, ik besef nu dat ik deze afstand dagelijks had moeten aanpassen... meeldauw is er niet hoor, dit is reflectie van de flits ofzo, mijn dames hebben nog nooit zo mooi groen gezien als deze ronde. thanks voor de comments ! greets

        Comment


          #19
          Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

          en trouwens ja hoor tevreden over de bloombastic. al heb ik natuurlijk tot nu toe enkel bloombastic gebruikt dus heb ik niet echt een vergelijk met andere gelijkaardige producten.

          Comment


            #21
            Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

            Ga je ze oogsten?

            Comment


              #22
              Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

              nee hoor, ik heb gewoon de fanleaves wat bijgeknipt zodat het licht beter bij de lagere buds kan. ze moeten nog wel een week of 4 hoor. greets

              Comment


                #23
                Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                De buds krijgen hun energie van de fanleaves en blaadjes eh..dat weet je ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #24
                  Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                  ja hoor, ik heb ze ook niet allemaal getrimd enkel diegenen die de buds overschaduwen, ik heb ook geen blad volledig verwijderd. had ze enkele dagen geleden ook al wat getrimd en die leaves stonden nog mooi recht en open en ik zie de buds dikker worden met de dag dus ik denk (hoop) dat het wel goed zit, ik heb het trouwens gezien op enkele youtube filmpjes zoals deze http://www.youtube.com/watch?v=uoM0J...has_verified=1 greets

                  Comment


                    #25
                    Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                    de volgende ronde gaat bijna van start in de nieuwe groeikast ! http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...310#post369310

                    Comment


                      #26
                      Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                      hier nog enkele foto's van de dames na exact 4 weken bloei. de temp is 25c en lv 45%. bij de autoflowers beginnen de pistels al wat bruin te kleuren. nog 2 weken krijgen ze rhizotonic, flores en bloombastic en dan enkel nog afgezuurd water. greets AF 1 HOOFDBUD.jpgCRITICAL 1.jpgCRITICAL 2.jpgCRITICAL 3.jpgCRITICAL 4.jpgCRITICAL BUD.jpgCRITICAL COLA.jpgCRITICAL.jpgAF 1.jpgAF 2 GETOPT.jpg

                      Comment


                        #27
                        Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                        hier nog wat nieuwe foto's van de dames op dag 34 van de bloei 20130603_184309.jpg20130603_184327.jpg20130603_184337.jpg20130603_184346.jpg20130603_184411.jpg20130603_184422.jpg20130603_184430.jpg20130603_184438.jpg20130603_184831.jpg20130603_184938.jpg20130603_184941.jpg (nog een dag of 20 te gaan ). greets

                        Comment


                          #28
                          Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                          Staan lekker te rijpen vooral foto 5 brrrrrrr zo lekker.

                          Comment


                            #29
                            Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                            Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                            Staan lekker te rijpen vooral foto 5 brrrrrrr zo lekker.
                            ja he ! nog een weekje voeding en dan spoelen tot de trichomes amber kleuren . greets

                            Comment


                              #30
                              Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                              de dames krijgen nu enkel nog water op ph 6.0 om te spoelen. week 6 van de bloei is net voorbij. nog een goede week en dan word het tijd om dagelijks grondig trichome inspectie te houden. het zijn 2 snelle soortjes van 50 dagen maar ga voor 50% amber dus kan wel tegen de 60 dagen lopen. heb ze enkele dagen geleden eens bekeken met de microscoop en heb hier en daar al wat amber, de meeste zijn nog milky. morgen zal ik wat nieuwe foto's nemen en posten. toen ik thuiskwam daarstraks was de hps lamp uitgevallen, alles nagekeken maar het bleek de lamp te zijn die 3 weken oud is en waar niks aan te zien is, hoop dat het niet door de nieuwe dimbare ballast komt... heb dan even de oude er terug ingestopt. heb ook een kleine zwenkventilator die tegen de muur kan opgehangen worden geplaats onder de lamp dan waait het lekker over de toppen heen en bespaar ik op de grond weer wat plaats. greets

                              Comment

                              Bezig...
                              X