Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tutankhamon pyramid seeds , eerste kweek :) dus graag tips ^^

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tutankhamon pyramid seeds , eerste kweek dus graag tips ^^

Lobblaadjes sterven langzaam af ,het is misschien wel aan te raden ze te verpotten
    zorg ervoor dat de lobblaadjes net boven komen

Comment

Ben zeer benieuwd hoe jou Tutankhamon het gaat doen! Binenkort start ik ook met dit soort maar dan buiten.

Comment

wsl heb je die tornado ook die ik heb.. dat zijn bloeilampen.
        koop een 18watt tl met kleurcode 33 geloof ik en je heb een top voorgroeilampje
        hoe groot wil je je plante late worde..? hps straalt diep dus doet t beter bij grote plante
        al houdt je ze laag met bv scrogg red je t makkelijk met de spaarlampe

kijk eens naar mijn micro verslag daar ben k net zoals jou begonne en steeds paar lampe uitgebreid
        en was egt goede wiet geworden! is wel al tijdje gelede dus moetje wel fv zoeke

omdat k maar 1 maalbinne ging kweke en egt voor de experience en fun deed k met spaarlampe
        ookomdat je dan niet helekast nodig heb en afzuiging etc etc.. dus met spaarlamp kan je wel goede wiet kweke

zet je plante ook eens buite op mooie dage en haal ze als t afkoelt weer naar binne. de zon geeft veel beter licht als dat lampie

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Damn nice View Post
          wsl heb je die tornado ook die ik heb.. dat zijn bloeilampen.
          koop een 18watt tl met kleurcode 33 geloof ik en je heb een top voorgroeilampje
          hoe groot wil je je plante late worde..? hps straalt diep dus doet t beter bij grote plante
          al houdt je ze laag met bv scrogg red je t makkelijk met de spaarlampe

kijk eens naar mijn micro verslag daar ben k net zoals jou begonne en steeds paar lampe uitgebreid
          en was egt goede wiet geworden! is wel al tijdje gelede dus moetje wel fv zoeke

omdat k maar 1 maalbinne ging kweke en egt voor de experience en fun deed k met spaarlampe
          ookomdat je dan niet helekast nodig heb en afzuiging etc etc.. dus met spaarlamp kan je wel goede wiet kweke

zet je plante ook eens buite op mooie dage en haal ze als t afkoelt weer naar binne. de zon geeft veel beter licht als dat lampie

grtz
          Ja man ik heb 2 tornado's :p maar ik heb voor de bloei een spaarlamp 65 watt maar 400 wat lichtsterkte ofzo kben het niet zeker maar die white widow is al dood de tutan doet het ook niet goed blaadjes zijn bruin aan het worden ik zal straks foto's posten

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Week 2

Nog maar 1 blaadje dat groen ziet
          ik hoop dat het goed komt ..

Tutankhamon
          IMG_0413.jpg IMG_0416.jpg

Ik heb dit weekend afzuiging geplaatst
          boven uitvoer onder invoer
          IMG_0419.jpgIMG_0420.jpg

Dit is men bloeilamp
          IMG_0421[1].jpg

Wat denken jullie ? het is nu al week 2 en nog steeds zo klein

Comment

Die "400 Watt lichtsterkte" is gebaseerd op een oude gloeilamp. Die zijn (waren) inderdaad heel erg inefficient, maar dat is voor wietkweek verder niet echt relevant. Het is een 65W spaarlamp waar 5000 Lumen vanaf zal komen oid. Dat is voor de bloei van een wietplant heel erg krap. Van een 400W HPS lamp komt 10 keer zoveel licht af.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Weet er iemand waaroom ze er zo uitziet ? hulp graag

Comment

Niet genoeg licht is toch al een keer of 10 gezegd ...

Zet het plantje eens in de vensterbank. Zelfs op een bewolkte dag is er meer licht achter het raam dan je van zo'n klein spaarlampje krijgt. Bij mij groeide ze zelfs sneller in de vensterbank dan onder 110 Watt T-neon. Laat staan onder een 20 Watt spaarlampje.

En nee, die "lichtsterkte" wattages tellen niet.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                  Niet genoeg licht is toch al een keer of 10 gezegd ...

Zet het plantje eens in de vensterbank. Zelfs op een bewolkte dag is er meer licht achter het raam dan je van zo'n klein spaarlampje krijgt. Bij mij groeide ze zelfs sneller in de vensterbank dan onder 110 Watt T-neon. Laat staan onder een 20 Watt spaarlampje.

En nee, die "lichtsterkte" wattages tellen niet.
                  Thx man , er zijn nu 2 tutankhamon en 1 white widow aan het ontkiemen ik zal ze op de venster bank zetten als ik ze pot
                  en best een 250 wattertje aanschaffen , maar is men kast er niet te klein voor ?

Comment

Lees anders wat verslagen in het microkweek forum. Daar kweken mensen ook in kleine kastjes en met weinig licht. Zelfs in PC behuizingen schijnt het te kunnen.

Comment

en nogmaals je groeit voor met een bloeilamp... dus warm licht daar kan je plantje helemaal niet tegen.. koop fv bij gamma oid een tl 18 watt van 60 cm,, kost maar 7 euro all incl. en daar kan je mooi je eerste 2 weekjes onder voorgroeien.. of zet ze nu gewoon buite want op het moment is het gewoon perfect groei weer (af en toe bewolk maar daar worde ze sterk van) en haal ze binnen als je ze op 12/12 wilt zetten.. dan heb je dat gekloot niet zo. en dan doen ze het tenminste..

en idd,, lees eerst eens een aantal verslage door, want zo ben je alleen mooie zade aan het verprutsen.. dan zal ik eerder zegge koop een zak parkietvoer,, haal der 10 hennep zade uit en ga daar eens 1 of 2 rondes mee experiementeren, niet totdat ze afgebloeit zijn want er komt niets af, maar gewoon fv 3 weken uittesten, qua licht, qua voeding qua water enzo fv dat plantje lere kenne want zoals het er nu uitziet wordt het niks en kan je beter je geld en moeite bij de coffeeshop inruile voor goede wiet

Comment

Joow G's

Men white widow is aan haar 2de week bezig
                        En de tutankhamon 1ste week

ze staan gewoon voor het venster en het gaat veel beter dan in men kast
                        ik ga ze laten groeien voor men ruit en bloeien in men kast dat wel

goed idee of niet ?

IMG_0443.jpgIMG_0444.jpgIMG_0440.jpg

de grootste is white kleinste tutan

Peace and love !

Comment

Joow manne

Weer paar dagen verder heb de white in een 10 lt gezet de tutan doe ik binnen een weekje

maar ik vraag me af , zou ik men white in men kast onder een phillips tornado mogen zetten ?
                          volgende week bestel ik zo een plug and grow 200 watt .

IMG_0445.jpgIMG_0446.jpgIMG_0447.jpg

thx en tot de volgende

ZOu ik men white widow onder een phillips tornado 23 watt moge zetten ? of groeit ze beter voor de ruit denken jullie ?
                          Attached Files

Comment

Joo manne Alles chill ?

Hier wel en gaat alles goed , ze staan nu al 5 dagen in men kast en ze groeien perfect
                            En ik heb me een Biotabs starterbox besteld komt maandag aan denk ik , iemand ervaring mee ?

Hier wat foto's
                            IMG_0464.jpgIMG_0466.jpgIMG_0467.jpgIMG_0465.jpg

ik hoop dat jullie er van genieten ^^
                            Tot de volgende , Peace and love !
                            Last edited by Maarten 420; 6 June 2013, 23:51.

Comment

Hey mededraaiers !
                              Ik heb vandaag mijn Biotabs startersbox toegekregen maar er staat bij dat ik dit van in het begin moet gebruiken .
                              Maar ben nu al 4 weken in groei , kan ik dit nu nog opstarten ?

Grtz mededraaiers

Joow tijd voor een fotopost

We zijn nu 4 weken ver , de dames schieten goed
                              nu plaatjes bij de praatjes

Dit is men voedings schema , kan ik deze nu nog opstarten ?

IMG_0489.jpg
                              IMG_0482.jpgIMG_0484.jpg
                              IMG_0485.jpgIMG_0486.jpgIMG_0487.jpg

Bij deze ook mijn nieuwe set-up toe gekomen , plug and grow 200w .
                              IMG_0488.jpg

Wat denken jullie hiervan ? Tips en kritiek altijd welkom

Peace out G's

Comment

Mijn plantjes bewegen wat door de ventilatie , er staat geen ventilator op gericht . Kan dit kwaad ?

Grtz

Comment

Bezig...
                                X