Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Budha Cheese 1e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Big Budha Cheese 1e kweek

Zooo ff een Update op dag 2 van de Groei,

Helaas geen reacties sinds vorige update maar wie weet komt het nog haha.
    Eergisteren de tijdschakelaar omgegooid naar 12/12, meteen nieuw vat voeding aangemaakt.
    Met wat info van een medekweker weet ik nu hoe ik het beste een net op kan hangen in de tent...
    Moet ik nog ophangen morgen ochtend maar eens aan beginnen.

Foto's voor liefhebbers,
    IMG-20130508-00073.jpgIMG-20130508-00074.jpgIMG-20130508-00075.jpgIMG-20130508-00076.jpgIMG-20130508-00077.jpgIMG-20130508-00078.jpgIMG-20130510-00079.jpgIMG-20130510-00080.jpgIMG-20130510-00081.jpg
    Onderste bladeren zijn wel een beetje verpest door de eerste keer voeding geven, dat heb ik te vroeg gedaan (oeps)

Grtsssss
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan

Comment

Mooie planten,zag op de foto een kleine ventilator staan gericht op de kleine planten zet de kleintjes iets hoger op een verhoging zodat ze gelijk met de rest komen te staan.En de ventilator niet op je planten gericht.Zal ook iets fijner zijn ivm je net.Succes

Comment

Comment

Neem een pot van de benodigde hoogte plaats hierop een ronde schaal vul deze met kleikorrels en zet hier de pot op.P.S. eerst de kleikorrels uitspoelen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Mooie plantjes by the way.De opbouw is echt schitterend.Succes

Comment

Thanks, ik moet maar eens langs het tuincentrum rijden dan.
            Ff de benodigde spullen inslaan, dan ik ermee aan de slag.

Thnks for the advice!

Comment

Tijd voor wat nieuwe pic's voor de liefhebbers

Nu 2e week van de bloei ingegaan, planten staan enorm stevig.
              Heb dus besloten niet een net over de planten heen te spannen maar alleen te gaan ondersteunen.

Zijn echt moooie mooie planten aan het worden, tent komt langzamerhand echt vol te staan.

IMG-20130517-00108.jpgIMG-20130517-00109.jpgIMG-20130517-00110.jpgIMG-20130517-00111.jpgIMG-20130517-00112.jpgIMG-20130517-00113.jpgIMG-20130517-00114.jpg

Grtssssssssss

Comment

Mooie plantjes, zijn mooi van grootte voor in bloei te gaan
                Laat die bud's maar komen!
                Doe zo verder
                (mss volgende keer pic's nemen voor de lamp aanspringt
                of als de lamp net uitspringt, zien wij meer)
                <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

vond de luxaflex foto's wel creatief
                  __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Gaat een mooi hokje vol worden.Mooie planten.

Comment

Beter ga je je waaier ophangen. Als je m zo laat staan gaan je bladeren draaien om hun warmte vast te houden.
                      Voor de rest zeer netjes. Wel af en toe extra booster geven i.p.v. 20ml op 10liter 30 ml op 10 liter.

Zou je een voedingslijn aan willen raden speciaal ontwikkeld voor 1 lamp maar mag geen reclame maken. Biologische mineralen. Zoek maar op op google. Succes
                      #lovelifesmokeoneaday

Comment

@DarkSide en HR83, zal foto's maken als tent net uit is idd.
                        Probleem is dat meestal als ik denk laat ik ff wat foto's maken hij meestal al aanstaat.
                        Overdag uit snacht aan dat scheelt met tempratuur en kosten van electra.

@treeke, heb even wat zitten kijken kan idd een hoop over vinden.
                        Misschien in een prive berichtje vertellen wel merk je pcies bedoeld?

Grtsss

Comment

Zo'n speciale voedingslijn mag je best noemen hoor.
                          Wij zijn ook nieuwsgierig (en kritisch)
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@QnQ zal er straks wat op mijn verslag over weg zetten. Hij is speciaal ontwikkeld voor de kleine kweker. Met 1 a 2 lampjes. Zal zo 1 en ander posten erover. Maar je hoeft met zaad je LV niet zo hoog te houden is wel noodzakelijk met jonge stekjes. De zaadlingen kunne gewoon via wortels alles regelen aangezien die beter ontwikkeld is als bij een stekje. Een stek doet veel via zn blad en daarom knip je die dan ook half af zodat hij niet veel energie naar zn blad stuurt maar meer in de wortel. (zie kweekinfo) staat zat over symbiose en fotosyntesche. Monty heeft veel uitleg hier op staan en volgens mij QnQ ook lezen vriend ff jonko.laten.liggen. Maar voor de rest super bezig maat knallen
                            #lovelifesmokeoneaday

Comment

Bijna goed.
                              Je knipt de helft van het grote blad weg bij stekken om te voorkomen dat ze teveel verdampen.

Mgoed, dit is het verslag van Rollin, dus laten we het vooral daarover hebben.
                              Kom er maar in met groene foto's
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

IMG-20130521-00128.jpgIMG-20130521-00126.jpgIMG-20130521-00125.jpgIMG-20130521-00124.jpg
                                Zooo daar zijn ze dan, helaas geen hd camera in me phone haha.

Maar kritiek, opmerkingen? Let me know!

Grtssss

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ojaa btw ziet het niet op de fotos maar heb me ventilatoren opgehangen inmiddels.

Thanks for the advice treeke

Comment

Bezig...
                                X