Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Skunk , White Haze. #Verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super Skunk , White Haze. #Verslag

    Korting op 420shop
    joo guys , na mijn buitenkweek vorig jaar.. waarvan helaas de oogst bij een ander in de handen is gekomen door een zielige rip ben ik maar eens binnen gaan kweken.
    het is allemaal nog vrij nieuw voor mij dus advies is altijd welkom!

    hier zijn een paar foto's , dit zijn 2 plantjes de rest is nog een zaadje.
    Sony Xperia S 3586.jpgSony Xperia S 3587.jpgSony Xperia S 3588.jpgSony Xperia S 3589.jpg

    meer komt nog, ben je benieuwd wat ik vorig jaar buiten groeide ? http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ht=early+skunk


    hebben jullie nog tips zoals , takjes knippen ofzo ?

    #2
    Re: Super Skunk , White Haze. #Verslag

    Je plant zal nooit deftig kunnen bloeien zolang ze lichtstress ondervindt (daardoor zijn ze gestrekt en hebben ze eenvingerig blad). Kun je geen hokje fabriceren zodat er tijdens de nachturen geen licht tot bij de plantjes raakt?
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: Super Skunk , White Haze. #Verslag

      jawel , ze staan nog maar een paar dagen onder de lamp , de superskunk stond altijd op een zolder waar nog licht door een raam kwam , gaat die stress nog weg of is stress bij een plant permanent?

      Comment


        #4
        Re: Super Skunk , White Haze. #Verslag

        Ik vroeg me al af welke genetica dat is, ze zien er erg raar uit.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Super Skunk , White Haze. #Verslag

          ik heb nog een paar kiemplantjes , kunnen die eigenlijk al onder de 400w lamp ?

          Comment


            #6
            Re: Super Skunk , White Haze. #Verslag

            Ja hoor, je mag ze wel niet meteen op 40 cm van de lamp zetten, begin met een kleine meter en zak dan elke dag wat. Grtz
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment


              #7
              Re: Super Skunk , White Haze. #Verslag

              thanks

              Comment

              Bezig...
              X