Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nu heb ik aant denken geweest als ik er nog een 125w bloei bij hang en ik heb nog 2 tl 18 2bij kopen
dan de 125 gwn met sokket er bij hangen en in elke hoek van de tent een 18w tl rechtstaand denk dat het dan wel beter is he
want ik heb geen flauw benul welke opbrengst ik ga hebben droog met spaar250w enja 2 ik en mijn broer ghogho
hey ik heb 250 watt gozer ziet er leuk uit en als je kilowat 20 cent kost en je heb hetzelfde is het 12x0,1 1/10de deel van 20 dus 31 x 2 cent per maand ..,ik hoop dat je er wat aan hebt en ga zo door grts bio
Als 1000 watt 1 killowatt is, dan kan je 4 uur je 250watt lamp doen branden voor het verbruik van 1kw dus over 12 uur verbruik je 3 kw als het 0,20 cent per kw is betaal je dus 60 cent per dag hierbij mag je wel nog wat bijtellen voor je afzuiger, eventuele fan en je vsa zelf niet te vergeten...
Comment