Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
heb je van die kleine beestjes vliegen. lijken op fruitvliegjes om de manier hoe ze vliegen
maar zijn het niet als je ze ziet. mineervliegen als het zo is.
de nieuwe blaadjes hebben het ni alleen 1 bladje denk iets te dicht bij de lamp gestaan,
hoe lang moet ik nu eigelijk voorgroeien die sta al 3 weken maar staat eigelijk nu een week onder het goede gerief.
heeft 2 weken onder een tl 2x18 gestaan . groei ong een 6 weken niet ? op het kaartje sta 50-60cm
grts
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
en ik heb 5 bleuberry auto besteld in de plaats van de kapotte lamp
de zaailing doet het goed wel strekki strekki heb hem wat dichter gezet tegen de lamp. nog 1 WW dus 2 totaal.
bij de andere begint het geel van het blad weg te trekken bijna niets meer !!!
vandaag is naar alien gereden wel een dure vogel als je het mij vraagt maja.
heb grow mix potrgond en heb 7 bleuberry auto dutch passion meegenomen + bus plagron roots
zijn al aant ontkiemen .. foto's volgen direct vind camera niet
bij deze heb ik een vraagje
nu is hij in week 3 groei hij meet 17cm hoe lang moet ik nog groeien voor dat ik ze op 12/12 zet ? DSCN0078[1].jpgDSCN0079[1].jpg
Je kunt zo lang groeien als je wilt. Als je er nog drie weken tegenaan gooit is hij drie of vier keer zo groot. Meer wiet dus. Hangt een beetje af van wat je zelf wilt.
dan geef ik hem toch nog een weekje denk ik .
nu zit ik ook nog met 7 auto flowers wat nu gedaan heb al gedacht mijn tijd staat nu op 12u smiddags springt de lamp op en 6u smorgen uit
dus nu zou ik wel om 12u snachts mijn WW er uit halen en al slaapwel zeggen en hem smorgens trg in de tent dan .
nog iemand met ander idee
ben zeer tevreden over die spaarlamp ik denk dat dat wel goed werkt eigelijk ok hps zal wel veel beter zijn maja
nu ben ik al aant overwegen im mij de 300w aan te schaffen
Comment