Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bloeivoeding kun je altijd geven als dit nodig is 4 ml op 1 liter water.
Powerroots is tot en met de 3de week bloei.
Sugarroyal is ook voor een eerder stadium als waar jij zit.
Dus op de bloeivoeding na alles voor de volgende ronde.
Leuk verslag om te lezen! Ben benieuwd wat je opbrengst zal worden
Nog een kleine tip; Je komt wat ongeduldig over, springt van het ene naar het andere idee. Wel leuk om je enthousiasme te zien! Heb ook geduld, kies een plan en houd je eraan. Van te voren bedenken wat je gaat gebruiken en hoe. Op het forum kan je dan al wat tips krijgen. Bij je volgende kweek pas je weer wat dingen aan die je geleerd heb. Dit is beter voor je plantjes en voor je eigen kweekervaring.
ja ik weet het wat ongeduldig he
nu vraag ik mij af ga het nog snel vooruit de groei van de plantjes want ze moeten nu nog 3 volle weken staan.
want ze lijken zo klein ....
en ja ik weet het hps is beter maar ik heb er precies wat bang van kwa brand enz ,, aloewel de electrischiteit juist nieuw is !
dan zou ik eerder gaan voor een 250w hps het is maar voor eigen gebruik he en smoor enkel savonds
bedankt al voor jullie tips en bezoekjes
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ps : kan ik eigelijk de autofl langer als 9 weken laten staan of is het echt 9weken en dan gedaan. ?
of kan het mss 10 of 11 weken duren en is die 9 w maar een schatting
De plant beslist wanneer zij klaar is.9 weken kunnen er ook 10 of11 worden. Succes en een evsa 250 zou in jouw gevsl het beste zijn kun je nog dimmen ook groeilamp erbij en voila.
na de eerste om te doen de kleinste reipste en 5dagen gedroogd + extra warmte ongeduldig moet ik zeggen dat ik toch diep stoned ben niet echt high het kopke is wa
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
na een eerste om te doen de kleinste en de reipste +5 dagen drogen met soms wel wat extra warmte ongeduldig hij was nog niet helemaal op zijn punt !
ben ik toch nog wel stoned niet echt high maar het kopke is wa zwaarder hij is heel zoet en ruikt ook zoet wat ik echter wel ondervind is dat de planten
best nog aardig naar gras ruiken ? een echte plantengeur beetje wietgeur maar :s .
zou ik de andere nog 1 a 2 weken laten staan ? de haartjes zien allemaal nog wit bijna bij die dat ik omgedaan had bijna allemaal bruin.
Yow ,ik mag toch zeggen dat jouw kweekje aardig mislukt is,want heb op dit moment ook 2 AF bleuberry's (bleumatic) en kan maar 1 ding zeggen stel deze als je kan onder 400W hps zoals ik gedaan heb na 5 weken buiten te hebben gestaan moest ik ze binnen zetten in 11L potten en op een paar dagen zijn ze 3 cm gegroeid en de toppen beginnen te vormen ze zijn nu 40 cm en moeten nog 4 weken ik hoop dat ik er iets degelijk kan van maken ... want ik hoor niet veel goeds over de autoflowers (toch niet als je al iets gewend bent) maar niet opgeven en koop HPS lampie
ja ik weet het hps is beter maar da doe ik pas als ik een huisje gekocht heb
en ook het was men eerste keer en heb ook aardig wat misgedaan zoals onregelmatig voeden lamp op 30cm terwijl spaar op 10cm max mag staan
ga nu men volgende rondje hopelijk wat beter doen heb nu ook alle voeding en ik heb nu 325w spaar .
ga men best doen om er toch iet moois van te maken. ik geef nog niet op
grts heb nu 1x bleuberry 1x white widow 1x NL 1x lemon skunk en AK ben benieuwd ga een extra handje toesteken nu
ik hoof geen 200gr 50 meer als genoeg
Comment