Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het stilstaan lijkt voorbij en het ziet er naar uit dat er nieuwe groeischeuten komen
Mag ook wel tijd worden , want het gaat er met dezelfde vaart uit als al het andere want me niet aanstaat...
100 % natuurlijke bron van magnesium (26 % MgO)
voor prachtige diepgroene bladeren van alle groene planten
voorkomt en verhelpt fletse en gele bladeren veroorzaakt door magnesiumgebrek
Magnesium speelt een grote rol bij de vorming van chlorofyl (bladgroenkorrels) voor de groene bladkleur.
Magnesiumtekort leidt tot snelle afbraak van bladgroen (chlorose). Magnesium wordt toegediend bij planten waar de bladkleur een belangrijke rol speelt.
Nadat ik vanmorgen mijn voedingstankinhoud zag schuimen, was ik er helemaal klaar mee
Alles afgebroken en in de brand gestoken, ... hehehe
IK ben voor de wat minder drastische aanpak gegaan, andere voeding..
Na wat rond te hebben geneuzeld en gezocht, ben ik bij BioBizz aangekomen..
De Atami voedingslijn was ik zeer tevreden over, maar het 100% biologische van BioBizz gaf toch de doorslag.
Plus het feit dat je alle meters lekker in de kast kan laten liggen, gewoon schema aanhouden en de plant+bodemleven doet de rest...
BioGrow en Fish Mix wordt het liefst niet in druppelsystemen en voedingtanks gebruikt, te geconcentreerd en na 2 dagen verspringen de waardes. Met het gietertje dus!
Comment