Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek 1x royal dwarf

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste binnenkweek 1x royal dwarf

Korting op 420shop
    Dit is de eerste keer dat ik een wietplant zet en heb gekozen voor 1x royal dwarf, hij is nu 18 dagen boven de grond en heb hem binnen onder 2 spaarlampen staan (2x25W).
    Hier zijn alvast wat foto's van het begin tot nu (er zit niet bij elke foto slechts 1 dag tussen, maar bij de meeste wel).
    Tips zijn altijd welkom.IMG_1351.jpgIMG_1353.jpgIMG_1354.jpgIMG_1355.jpgIMG_1356.jpgIMG_1360.jpgIMG_1364.jpgIMG_1365.jpgIMG_1370.jpgIMG_1372.jpgIMG_1374.jpgIMG_1378.jpgIMG_1380.jpgIMG_1381.jpgIMG_1382.jpg
    Last edited by Ambushed; 16 May 2013, 19:25.

Re: Eerste binnenkweek 1x royal dwarf

Ik ben ook met een royal dwarf bezig. Eerste keer
    Ziet er een beetje uit zoals die van mij, goed dus

Comment

Staat er mooi bij..

keep it green!

succes nog

Comment

Ga ik volgen. Ik ook 1e keer bezig royal dwarf, alleen dan buitenkweek. S6!

Comment

IMG_1385.jpgIMG_1386.jpgIMG_1388.jpgIMG_1389.jpgIMG_1392.jpgIMG_1393.jpg We zijn weer enkele dagen verder en hij ziet er goed uit, soms maak ik me wel een beetje zorgen dat hij 's avonds zijn bladeren zo hard laat hangen (zie eerste foto) Voor de rest vraag ik me af of het normaal is dat helemaal de onderste 2 takken wat geelachtigere bladeren hebben, kan iemand mij hier wat feedback over geven mss ? Sinds gisteren beginnen de toppen te groeien en ze zijn al ontsprongen op meerdere plaatsen zoals helemaal vanboven

Comment

bladeren laten hangen is normaal 's avonds

wat voor voeding geef je de dames?

succes verder!

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Goh ik heb deze voeding van iemand gekregen en weet dat eigenlijk niet zo goed, maar ik heb het al nagevraagd en zal het waarschijnlijk wel snel weten hier zijn nog wat foto's van de komende dagen. Zou iemand mij wat advies kunnen geven i.v.m. die gele bladeren vanonder ? ik begin mezelf een beetje zorgen te maken !IMG_1394.jpgIMG_1395.jpg
              PS: deze foto's zijn met een ander fototoestel genomen dus het kleurverschil ligt daaraan .

Comment

Zal toch een tekort aan stikstof zijn.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Zal nie de moeite zijn met 2x 25 wat te weinig licht en stikstof waarsxhijnlijk maarre beter zet je m buiten alleen ben je nu beetje laat mee in de bloei
                  #lovelifesmokeoneaday

Comment

DSC_0467.jpg Hier weer een nieuwe update van mn plant, staat al goed in bloei en de 2 onderste takjes (die wat gelig werden ) zijn afgevallen, maar voor de rest niet echt last gehad van rotte bladeren. Hoewel hij nog op 18/6 staat groeit hij niet meer spectaculair snel(nu 23cm hoog), maar ligt misschien ook aan de royal dwarf ...

Comment

wat ik geleerd heb van m'n eerste kweek ...
                      die gele bladeren is voedingstekort ... (correct me if im wrong)

en jou autoflower staat in de bloei dus mogen gerust op 12/12 (zelfs beter).
                      ook hier mogen jullie mij corrigeren ... heb maar 1 autoflower kweek achter de rug. in dezelfde situatie als jij maar dan met 3x23watt.
                      laatste 2 weken bloei 125watt sp lamp ..

succes verder !

Comment

Moet je even zoeken op montys bladproblemenoplosser

Comment

autoflowers op 18/6

geen zorgen om de bladeren,... dat heet Herfst
                          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HR83 View Post
                            autoflowers op 18/6

geen zorgen om de bladeren,... dat heet Herfst
                            Idd en de zomer en lente hebben ze over geslagen dit jaar dan gaat je resultaat zoiets worden ImageUploadedByTapatalk 21370158549.599371.jpg
                            :-p

🔞
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

DSC_0468.jpgDSC_0471.jpg We zijn weer een tijdje verder en de plant is nu goed in bloei, hij groeit echter wel helemaal niets meer in hoogte( nog steeds 23cm) dus ik vroeg me af of ik hem niet beter op 12/12 zet ? Aangezien de groei er nu toch nietmeer toe doet (kan zijn dat ik fout zit hoor ...) Hopelijk groeien de toppen nog behoorlijk wat zodat ik binne enkele weken/een maandje er een goede oogst kan af halen de bovenste top ziet er in ieder geval al smakelijk uit .

Comment

Bezig...
                              X