Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poging 1, 8plantjes...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Poging 1, 8plantjes...

Korting op 420shop
    Ik ben een beginnende kweker en om het mijn plantjes tot een zo goed mogelijk einde te brengen is het natuurlijk interessant om zoveel mogelijk te delen:

Ik beschik over een zeer ruime serre waar nog tropische planten staan dus voor wiet zal het klimaat waarschijnlijk ook gunstig zijn. Omdat ik het toch heb liggen en ik extra licht, bovenop het zonlicht, wou heb ik mijn aquarium verlichting boven de plantjes gehangen. Het gaat over 2x150watt led verlichting met "cool white" en blauwe ledjes. Deze brand 18u/dag. Ik heb 8 hertipotten van 11liter gevuld met universele potgrond met een ph van 5,8. Daarnaast heb ik de terra growbox van plagron aangeschaft (waar ik meteen al vragen over heb maar deze stel ik later wel). 5zaadjes ( automatic ak, blueberry, northenlight, white widow, lemon skunk) heb ik vandaag onder watten gelegd om te ontkiemen. 3andere plantjes heb ik gekregen; green caramel(2weken), pineapple express(2weken) en een easy bud(1week)... Alle 8 zijn autoflowers.
    Last edited by firstweed; 15 May 2013, 21:42.

Re: Poging 1, 8plantjes...

kan leuk worden .. zeker voorzien van fotoos succes

Comment

image.jpgimage.jpgBij deze een foto van de opstelling. Door de slechte weersomstandigheden twijfelde ik over mijn lampen en heb ik er maar extra t8 bij gehangen. Helaas is het maar een temperatuur van 16graden welke de groei natuurlijk uitstelt! Nadeel van de serre is dat ik afhankelijk ben van het weer...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

image.jpg
      Plantje 2weken; pineapple express
      Last edited by firstweed; 16 May 2013, 21:59.

Comment

al in de bloei ....
        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Bezig...
        X