Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hoi medekwekers en Blowers

    Dit is mijn eerste kweek en hopelijk word het een succes
    Maar daarvoor bestaan er zulke forums als deze voor de goede raad van jullie

    zal eerst even een korte beschrijving geven van mijn kweekhok en materiaal.

    Heb dus 4 x shiningsilver haze en 1 onbekend zaadje (zat eens bij mijn weed) + 2 haze stekjes voor buiten
    grote hok :l1.20+b1.20+h1.80
    lv is momenteel 72 % (word geregeld door een luchtbevochtiger)
    temperatuur zit tussen de 22.5 graden en 24 graden onder de lamp (word op temp gehouden met een verwarmingstoestel)
    heb voor de groei momenteel een dubbele tl armatuur 2 x 36 w met kleurcode 840 + 865 (toekomst word dit wrs een hpi lamp)
    voor de bloei een 600w hps lamp
    nu de grond waarop de dames staan en de voeding is deze van plagron de royaltimix + alle bijhorende additieven heb namelijk de 100%bio lijn gekozen.

    de dames zijn nu ongeveer 10 dagen oud buiten de onbekende plant (de grootste) deze is een week eerder ontkiemd geweest

    NMS_0750.jpgNMS_0752.jpgNMS_0753.jpgNMS_0754.jpgNMS_0755.jpgNMS_0756.jpgNMS_0757.jpg

    Nu heb ik de indruk dat ze een beetje achter op schema staan de rede geen idee mss een beetje te natte voetjes gehad in het begin.
    de grote is nu 11 cm en de kleintjes zijn ongeveer 6 cm
    voor de rest is alle bijkomende informatie nuttig

    greetz

    #2
    Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

    Stoeltje gezet vraagteken is altijd leuk.Gaat goed toch,wat is geweest verander je toch niet meer.Succes

    Comment


      #3
      Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

      thx en idd een verassing is altijd plezant ben benieuwd welk soortje het is en of het een vrouwke is

      Comment


        #4
        Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

        oppassen met te vroeg voeden

        succes
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment


          #5
          Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

          Beetje power roots of soort gelijk kan geen kwaad.Kunnen deze wel hebben.

          Comment


            #6
            Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

            geef voor het moment enkel powerroots voeding en om de 2 of 3 dagen besproei ik ze met vita race en besproei ze ook geregld eens met gewoon regenwater dit gebruik ik trouwens bij elke watergeefbeurt.
            nu had ik nog even een vraag ivm met de verlichting hoeveel cm zou ik deze oven mijn plantjes hangen ? ze hangen nu ongeveer 2/3 cm erboven.

            greetz

            Comment


              #7
              Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

              vita race is 1 keer in de week hou je aan de voorschriften van je voeding staat er niet voor niets op.afstand 5 cm en kijkt dat even aan en check de temp.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

                  Mooie keuze makker! Veel succes met he ronde, beloofd wat

                  Grtzz

                  Comment


                    #10
                    Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

                    DSC_0771.jpgDSC_0770.jpgDSC_0769.jpgDSC_0768.jpgDSC_0767.jpgDSC_0766.jpgDSC_0765.jpgDSC_0764.jpgDSC_0763.jpg
                    hoi stoners

                    even een update ze zijn nu een 5 daagjes ouder en volgens mij doen ze het goed.....
                    waneer zou ik toppen nog wachten tot de laatste week groei ?
                    en ook nog even mijn 2 haze stekjes deze ga ik buiten plaatsen wanneer het weer eens deftig word want damn als dees de zomer word dan gaan de buitenkwekers problems hebben
                    hier de foto"s
                    DSC_0761.jpgDSC_0762.jpg
                    Last edited by gabberatwork; 24 May 2013, 18:46.

                    Comment


                      #11
                      Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

                      groene groeiende dames,mooi hoor.

                      Comment


                        #12
                        Re: 4x shining silver haze + 2 haze plantjes + 1? /eerste kweek

                        hoi,

                        even geleden maar drukke tijden gehad maar hier even een update.
                        de dames doen het lekker ook al zie je wel duidelijk verschillen welk van de lady's sterker is
                        heb ze van vandaag onder de hps lamp gezet hier even een deel foto's commentaar is altijd welkom
                        de hps lamp hangt nu op 50 cm hoogte.
                        enkel met de afzuigig is luchtvochtigheid moeilijk te regelen ondanks de luchtbevochtiger ze hangt nu rond de 60 %
                        tips mogen altijd gegeven worden


                        DSC_0839.jpgDSC_0840.jpgDSC_0841.jpgDSC_0842.jpgDSC_0843.jpgDSC_0844.jpgDSC_0845.jpgDSC_0846.jpgDSC_0848.jpgDSC_0849.jpg

                        Comment

                        Bezig...
                        X