Hoi medekwekers en Blowers
Dit is mijn eerste kweek en hopelijk word het een succes
Maar daarvoor bestaan er zulke forums als deze voor de goede raad van jullie
zal eerst even een korte beschrijving geven van mijn kweekhok en materiaal.
Heb dus 4 x shiningsilver haze en 1 onbekend zaadje (zat eens bij mijn weed) + 2 haze stekjes voor buiten
grote hok :l1.20+b1.20+h1.80
lv is momenteel 72 % (word geregeld door een luchtbevochtiger)
temperatuur zit tussen de 22.5 graden en 24 graden onder de lamp (word op temp gehouden met een verwarmingstoestel)
heb voor de groei momenteel een dubbele tl armatuur 2 x 36 w met kleurcode 840 + 865 (toekomst word dit wrs een hpi lamp)
voor de bloei een 600w hps lamp
nu de grond waarop de dames staan en de voeding is deze van plagron de royaltimix + alle bijhorende additieven heb namelijk de 100%bio lijn gekozen.
de dames zijn nu ongeveer 10 dagen oud buiten de onbekende plant (de grootste) deze is een week eerder ontkiemd geweest
NMS_0750.jpgNMS_0752.jpgNMS_0753.jpgNMS_0754.jpgNMS_0755.jpgNMS_0756.jpgNMS_0757.jpg
Nu heb ik de indruk dat ze een beetje achter op schema staan de rede geen idee mss een beetje te natte voetjes gehad in het begin.
de grote is nu 11 cm en de kleintjes zijn ongeveer 6 cm
voor de rest is alle bijkomende informatie nuttig
greetz
Dit is mijn eerste kweek en hopelijk word het een succes
Maar daarvoor bestaan er zulke forums als deze voor de goede raad van jullie
zal eerst even een korte beschrijving geven van mijn kweekhok en materiaal.
Heb dus 4 x shiningsilver haze en 1 onbekend zaadje (zat eens bij mijn weed) + 2 haze stekjes voor buiten
grote hok :l1.20+b1.20+h1.80
lv is momenteel 72 % (word geregeld door een luchtbevochtiger)
temperatuur zit tussen de 22.5 graden en 24 graden onder de lamp (word op temp gehouden met een verwarmingstoestel)
heb voor de groei momenteel een dubbele tl armatuur 2 x 36 w met kleurcode 840 + 865 (toekomst word dit wrs een hpi lamp)
voor de bloei een 600w hps lamp
nu de grond waarop de dames staan en de voeding is deze van plagron de royaltimix + alle bijhorende additieven heb namelijk de 100%bio lijn gekozen.
de dames zijn nu ongeveer 10 dagen oud buiten de onbekende plant (de grootste) deze is een week eerder ontkiemd geweest
NMS_0750.jpgNMS_0752.jpgNMS_0753.jpgNMS_0754.jpgNMS_0755.jpgNMS_0756.jpgNMS_0757.jpg
Nu heb ik de indruk dat ze een beetje achter op schema staan de rede geen idee mss een beetje te natte voetjes gehad in het begin.
de grote is nu 11 cm en de kleintjes zijn ongeveer 6 cm
voor de rest is alle bijkomende informatie nuttig
greetz
Comment